AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #1 Del Skrevet 21. juli 2024 Blodtrykket målt tre ganger i dag, før og etter anstrengelse. Før: 1. 97/62 2. 86/53 Etter: 3. 102/66 Jeg skal til lege i morgen, men lurte på om dette er farlig? To dager inn i medisineringen og til i dag har jeg ligget under 115 og under 87. Pulsen har vært alt fra 65-95. Anonymkode: 0c9e8...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #2 Del Skrevet 21. juli 2024 Dette er helt supert trykk, litt i laveste laget, det tar nok legen tak i i morgen hvis nødvendig. Anonymkode: e41f5...d29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #3 Del Skrevet 21. juli 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er helt supert trykk, litt i laveste laget, det tar nok legen tak i i morgen hvis nødvendig. Anonymkode: e41f5...d29 Tusen takk for svar! ❤️ Anonymkode: 0c9e8...004 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #4 Del Skrevet 21. juli 2024 Som skrevet over er trykket litt i laveste laget, men ikke noe problem dersom du føler deg fin. Dersom du strever med utmattelse og blodtrykksfall kan det hende fastlege vil ønske doseredusering Anonymkode: 27493...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #5 Del Skrevet 21. juli 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Som skrevet over er trykket litt i laveste laget, men ikke noe problem dersom du føler deg fin. Dersom du strever med utmattelse og blodtrykksfall kan det hende fastlege vil ønske doseredusering Anonymkode: 27493...3a2 Har opplevd litt «lett i hodet», og litt trøtt, men ellers ok. Jeg skal til utlandet til et varmt sted, men det er da kanskje bedre å ha lavere blodtrykk enn høyt? 😬 Spørsmål til, bør jeg ta tablett i morgen før jeg skal til legen, eller la være, men han bør kanskje se hvor lavt det er? Anonymkode: 0c9e8...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #6 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Har opplevd litt «lett i hodet», og litt trøtt, men ellers ok. Jeg skal til utlandet til et varmt sted, men det er da kanskje bedre å ha lavere blodtrykk enn høyt? 😬 Spørsmål til, bør jeg ta tablett i morgen før jeg skal til legen, eller la være, men han bør kanskje se hvor lavt det er? Anonymkode: 0c9e8...004 Hvis du tar tablett til morgenen, tar du den når du pleier. Anonymkode: b58a7...72b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå