AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #1 Skrevet 21. juli 2024 Hva er greia? Har opplevd dette noen ganger nå, og det er skikkelig turn off og utrolig rart. Hvorfor skal menn slikke på fingeren som om de skal bla om på en side, også ned å gnikke på klitten 🤷♀️ er det ikke vått nok? Tror dere det hjelper? Opplys meg Anonymkode: 70834...afa
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #2 Skrevet 21. juli 2024 Mann her. Jeg har aldri opplevd noen klage på det. Sier du fra at du ikke liker det? De jeg har vært med, har ikke likt tørr stimuli av klitoris, og tørr er den faktisk, før hun blir temmelig våt i skjeden. Etter kort tid kan det hentes fuktighet fra henne selv, men før den tid er det spytt, eller gjerne en klatt glidemiddel som gjør susen. Kvinner er forskjellige, og for meg representerer du ikke flertallet. Anonymkode: e89ab...653 15 8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #3 Skrevet 21. juli 2024 Menn som generelt tror spytt er glidemiddel er merkelig. Anonymkode: 52a9f...cac 8 6
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #4 Skrevet 21. juli 2024 Tja. For noen så er det kanskje vane? For min del da, så vil madammen at jeg gjerne bruker litt spytt siden hun helst vil at jeg koser med klitten før hun egentlig er ordentlig våt, og dermer må ha ekstra"smøring". Noen andre har kanskje ikke nok glid alene, selv når de er helt klare? Har hatt sex med ca 15-20. Men aldri hørt fra noen om at dette er ett problem. Plager det deg at mannen prøver å gjøre det ekstra deilig for deg med litt ekstra glid? Skjønner liksom ikke helt hva du klager over her jeg. Hvis det er ett problem for deg, hva med å snakke med personen du har sex med, og fortelle om dine preferanser og forhåpninger? Det er noe vi menn setter stor pris på. Hvis ikke, kan man nok sikkert oppfattes som prippen ganske fort. Mann 40 Anonymkode: 84f4b...826 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #5 Skrevet 21. juli 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Menn som generelt tror spytt er glidemiddel er merkelig. Anonymkode: 52a9f...cac Ikke glidemiddel. Men ett supplement kanskje? Er det ikke bedre enn tørrgnikking rundt klitten?? Anonymkode: 84f4b...826 5 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #6 Skrevet 21. juli 2024 Menn som tror at spytt er glidemiddel er totalt turnoff!!🤢 Anonymkode: 48c65...0de 9 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #7 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tja. For noen så er det kanskje vane? For min del da, så vil madammen at jeg gjerne bruker litt spytt siden hun helst vil at jeg koser med klitten før hun egentlig er ordentlig våt, og dermer må ha ekstra"smøring". Noen andre har kanskje ikke nok glid alene, selv når de er helt klare? Har hatt sex med ca 15-20. Men aldri hørt fra noen om at dette er ett problem. Plager det deg at mannen prøver å gjøre det ekstra deilig for deg med litt ekstra glid? Skjønner liksom ikke helt hva du klager over her jeg. Hvis det er ett problem for deg, hva med å snakke med personen du har sex med, og fortelle om dine preferanser og forhåpninger? Det er noe vi menn setter stor pris på. Hvis ikke, kan man nok sikkert oppfattes som prippen ganske fort. Mann 40 Anonymkode: 84f4b...826 Tja. Nå driver jeg med gangbang og trekanter da. Vi snakker jo på forhånd om liker/liker ikke, men har liksom aldri falt meg inn å nevne at spytt er turnoff. De opplevelsene jeg har hatt har vært under akten. Når man allerede er i gang og våthet ikke er ett problem Anonymkode: 70834...afa
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #8 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke glidemiddel. Men ett supplement kanskje? Er det ikke bedre enn tørrgnikking rundt klitten?? Anonymkode: 84f4b...826 Nei faktisk ikke. Da henter man evt litt fukt lengre ned eller henter glidemiddel. Å slikke på fingeren som om man skal snu om på en side er sinnsykt turnoff Anonymkode: 70834...afa 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #9 Skrevet 21. juli 2024 Jeg gjør det selv om det tørker litt ut der nede under sex. Særlig en stund etter jeg har fått orgasme, så tørker det litt, og om vi ikke har glidemiddel i nærheten tar jeg litt spytt på fingeren i stedet. Det funker bra for meg. K41 Anonymkode: b310e...418 5 1
Janina1 Skrevet 21. juli 2024 #10 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Menn som generelt tror spytt er glidemiddel er merkelig. Anonymkode: 52a9f...cac Helt enig. For meg er det turn-off. Selv om flasken med glidemiddel stod på nattbordet, brukte han spytt. Ja, jeg sa fra. Ikke en problemstilling nå lenger siden jeg er singel og det er laaaaangt mellom hver gang jeg har sex. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #11 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Menn som generelt tror spytt er glidemiddel er merkelig. Anonymkode: 52a9f...cac Så hvorfor bruker enkelte kvinner spytt som glidemiddel når de skal gni seg? Anonymkode: 5e3ad...c58 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #12 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mann her. Jeg har aldri opplevd noen klage på det. Sier du fra at du ikke liker det? De jeg har vært med, har ikke likt tørr stimuli av klitoris, og tørr er den faktisk, før hun blir temmelig våt i skjeden. Etter kort tid kan det hentes fuktighet fra henne selv, men før den tid er det spytt, eller gjerne en klatt glidemiddel som gjør susen. Kvinner er forskjellige, og for meg representerer du ikke flertallet. Anonymkode: e89ab...653 Nei jeg synes det er turnoff og jeg mister helt lysta. Vet vi er fler som ikke liker dette, men det virker til å være en generell manne greie. Jeg representerer nok fler enn du tror, men felles er at vi ikke sier noe om det. Vi lar dere styre på og snakker med venninner etterpå 😅 Ta heller frem glidemiddelet. Det er 100000 ganger bedre enn at det skal "spyttes" på klitten Anonymkode: 70834...afa 5
Janina1 Skrevet 21. juli 2024 #13 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så hvorfor bruker enkelte kvinner spytt som glidemiddel når de skal gni seg? Anonymkode: 5e3ad...c58 Jeg bruker ikke spytt, alltid glidemiddel. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #14 Skrevet 21. juli 2024 Jeg gjør det selv, og synes det er helt greit at mannfolka også gjør det. Bedre at det er vått enn tørt. kvinne 37 Anonymkode: 1b68e...215 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #15 Skrevet 21. juli 2024 Hæ, er det et problem? Hjelpes meg av og til må jeg sjekke om jeg har pikk for jeg føler meg så langt unna hva som er den kvinnelige norm ut fra KG. Spytt i vei, er da null stress 😆 Anonymkode: 30165...14a 4 3 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #16 Skrevet 21. juli 2024 Jeg bruker bare eget spytt om det en sjelden gang er behov for det og synes glidemiddel er ganske turn off🤷♀️ måtte bare svinge innom å si at vi ikke alle er like her… Vil anbefale mannen å se seg rundt og følge med på hva damen gjør. Er man litt oppmerksom så finner man ganske fort ut hva damene liker. Eller bare spør! Anonymkode: 8c2f7...17a 2 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #17 Skrevet 21. juli 2024 Hvis jeg koser med klitten til kona før det er fuktig nok, sier hun alltid jeg tror du må fukte litt - da er det at jeg fukter med spytt hun mener. Hun fukter også selv med spytt når hun mastruberer. Har aldri opplevd en kvinne som har fuktet pikken min med glidemiddel, men gjerne med spytt.. så hva e greia da? Det må nå uansett være enkelt å si fra om man ikke liker - for det er jo opplagt en vanlig ting å gjøre.. Anonymkode: 43c5f...127 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #18 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hæ, er det et problem? Hjelpes meg av og til må jeg sjekke om jeg har pikk for jeg føler meg så langt unna hva som er den kvinnelige norm ut fra KG. Spytt i vei, er da null stress 😆 Anonymkode: 30165...14a Enig😂 Hawk too and spit on that thang😂😂 Anonymkode: 8c2f7...17a 1 2 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #19 Skrevet 21. juli 2024 Du skal jo ikke onanere når den er tørr Anonymkode: f031e...05b 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #20 Skrevet 21. juli 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis jeg koser med klitten til kona før det er fuktig nok, sier hun alltid jeg tror du må fukte litt - da er det at jeg fukter med spytt hun mener. Hun fukter også selv med spytt når hun mastruberer. Har aldri opplevd en kvinne som har fuktet pikken min med glidemiddel, men gjerne med spytt.. så hva e greia da? Det må nå uansett være enkelt å si fra om man ikke liker - for det er jo opplagt en vanlig ting å gjøre.. Anonymkode: 43c5f...127 Vi fukter med spytt begge to, fordi det vanligvis etterfølges av oralsex, og da vil jo begge svært gjerne slippe å få glidemiddel i munnen! Har aldri vært noe tema, mer en selvfølge. For noen problemer folk har... Anonymkode: c74ca...0bc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå