AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #21 Del Skrevet 25. juli 2024 19 hours ago, AnonymBruker said: Download Anaconda Distribution | Anaconda Vet du om det er denne? Sier skriv inn epost Anonymkode: 065e4...35f Det er den. Anonymkode: a8070...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #22 Del Skrevet 25. juli 2024 Just now, AnonymBruker said: Det er den. Anonymkode: a8070...4d8 Men du trenger ikke å registrere deg. Står under «skip» Anonymkode: a8070...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary_poppin86 Skrevet i går, 20:34 #23 Del Skrevet i går, 20:34 Til deg som skrev innlegget Hvordan gikk det med deg på eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:42 #24 Del Skrevet i går, 20:42 Mary_poppin86 skrev (2 minutter siden): Til deg som skrev innlegget Hvordan gikk det med deg på eksamen? Må jeg svare? 😂 Jeg fikk 2.. men jeg har utrolig mange hull fra T-matte. Jeg hadde sist matte i 2011 og læreplanen har endret seg så mye.. Å lære alle hullene fra T-matte, lære seg geogebra og python helt fra bunnen av i tillegg til R1 pensumet på 3 måneder ble alt for brutalt for meg 🙈 Jeg skal ta 1T nå så jeg lærer meg alt grundig 😛🥰 fikk 6 i fysikk1 da, så det var veldig hyggelig 🫶 Anonymkode: 065e4...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå