Ravenna Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 Jeg har sug etter berlinerboller med vaniljekrem inni, akkurat NÅ! Og jeg vil ha mange! Hvilke butikker har de beste? Eller er det kanskje bakerene som har kvalitet på slikt?
Brunhilde Skrevet 16. februar 2006 #2 Skrevet 16. februar 2006 Her som jeg bor er det faktisk Rema1000 sine som er best. I tillegg er de billige, kr. 5,- pr. stk., og det gjør jo ikke noe det heller...
Grooo Skrevet 16. februar 2006 #3 Skrevet 16. februar 2006 Ååhh.. vil også ha! Lurer på om jeg kan klare å komme på noe mer som mangler her, slik at jeg kan få lurt mannen bort på REMA sånn heeeelt tilfeldig...
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2006 #4 Skrevet 16. februar 2006 Ååhh.. vil også ha! Lurer på om jeg kan klare å komme på noe mer som mangler her, slik at jeg kan få lurt mannen bort på REMA sånn heeeelt tilfeldig... ← Vaskepulver?
Grooo Skrevet 16. februar 2006 #5 Skrevet 16. februar 2006 Hm.. har.. Men jeg vil ha med bringebær da, alt annet er ekkelt!
Ravenna Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2006 Jeg fant nettopp ut at Rema sine var helt nyydelige, og de hadde vaniljekrem. Jeg har butikken rett ved siden av, så dette kan bli skummelt for kroppsfasongen
Scheherazade Skrevet 16. februar 2006 #7 Skrevet 16. februar 2006 Sånn bare for nysgjerrighetens skyld, mener jeg så i annonsen at Rema hadde tre ulike typer fyll i berlinerbollene sine. Noen som vet hva det tredje er? Vaniljekrem, bringebær og?
Lady Lovelylocks Skrevet 17. februar 2006 #8 Skrevet 17. februar 2006 Sånn bare for nysgjerrighetens skyld, mener jeg så i annonsen at Rema hadde tre ulike typer fyll i berlinerbollene sine. Noen som vet hva det tredje er? Vaniljekrem, bringebær og? ← Sikkert sjokolade.
Gjest gjest1 Skrevet 18. februar 2006 #9 Skrevet 18. februar 2006 Jeg dristet meg til en berlinerbolle på rema forrige uke og jeg fikk sjokk da jeg tok ett tygg for jeg forventet bringebærfyll med det var vaniljefyll i! Æsj!!! Er dette noe nytt?
lidia Skrevet 18. februar 2006 #10 Skrevet 18. februar 2006 Bringebær er best synes jeg. De har noen gode på smartclub også..og på obs har de noen, de er jo kjempebillige da, koster bare kr 5 pr stk. Vet ikke om de er blant de beste, men de er ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå