Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten har ett bra forhold. Nå har altså en spurt meg om snappen min og jeg har vært litt for rask å gi den uten å tenke meg om. Var usikker på om det var ment vennskapelig å ville ha snappen min, men tenkte i ettertid over at det kan være noe mer bak. Snapper 0 med denne mannen og har ikke svart på noe mere i ettertid. Er så redd det kan tenkes som på kanten? Har somsagt 0 intensjoner å snakke med vedkommende mer😕og burde jeg si det til kjæresten min?

Anonymkode: 5a470...424

Videoannonse
Annonse
Gjest ZarahSweet
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg og kjæresten har ett bra forhold. Nå har altså en spurt meg om snappen min og jeg har vært litt for rask å gi den uten å tenke meg om. Var usikker på om det var ment vennskapelig å ville ha snappen min, men tenkte i ettertid over at det kan være noe mer bak. Snapper 0 med denne mannen og har ikke svart på noe mere i ettertid. Er så redd det kan tenkes som på kanten? Har somsagt 0 intensjoner å snakke med vedkommende mer😕og burde jeg si det til kjæresten min?

Hvem er denne personen da? 

Med mindre han prøver seg og ikke respekterer at du avviser så ser jeg ikke problemet?

Skrevet

Jeg synes dette er overdrevent overtenking. Med mindre dere i forkant er blitt enig om å avklare utveksling av kontaktinfo med andre er no-go så står du strengt tatt fritt til å gjøre det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
ZarahSweet skrev (1 minutt siden):

Hvem er denne personen da? 

Med mindre han prøver seg og ikke respekterer at du avviser så ser jeg ikke problemet?

En jeg møtte på tur! Helt ufarlig sammenheng og ville bare ta en tur. Har ikke prøvd seg åpenbart

Gjest ZarahSweet
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

En jeg møtte på tur! Helt ufarlig sammenheng og ville bare ta en tur. Har ikke prøvd seg åpenbart

Så hva stresser du med da? Er naturlig å møte nye folk. Føler du ikke for å ha han på Snap så fjerner du han bare. 

AnonymBruker
Skrevet
Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

Jeg synes dette er overdrevent overtenking. Med mindre dere i forkant er blitt enig om å avklare utveksling av kontaktinfo med andre er no-go så står du strengt tatt fritt til å gjøre det.

Hehe, ja okei! 😊 Takk for svar. Skal ikke tenke så mye. Ikke vært så i forhold før så vet ikke hvordan ting fungerer helt 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva her tenker du potensielt er utroskap? Du har ikke gjort noe, han har ikke gjort noe.. 

Det er lov å ha vennskapelig relasjoner med andre selv om man er i et forhold. 

På kanten? Nei

Utroskap? Overhode ikke

Hva som er greit for deg og dere i deres forhold er noe dere må finne ut av og bli enig om - innenfor rimelighetens grenser. 

Anonymkode: f798f...bdd

• Liker 1
Skrevet

Ja du burde aldri gi snapp til noen andre enn mannen din.

nei det er ikke utroskap. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar folkens. Fått litt annet syn på saken:)

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er en uting å gi snappen eller andre kontaktopplysninger til folk du ikke kjenner av det motsatte kjønn. Er man 14 år gammel??  Hva tror du intensjonen er??? 

Minst 9 av 10 menn tar kontakt med fremmede kvinner av kun 1 grunn. Å påstå noe annet er jug. Menn flyr ikke rundt og er "venninner"! 

Jeg spør aldri om snapadresse fra damer unntatt om det er en date som jeg vil fortsette med. Nå har jeg kjæreste så det er uaktuelt å legge til fler hvis ikke det er en god grunn. De få damene jeg har på snap som ikke er nære venner, er damer jeg i ettertid har skjønt er interessert. Slettes. Gamle dater har jeg slettet. Jeg synes det er påfallende at menn som min kjæreste kommer i kontakt med plutselig skal ha snappen hennes. Nå er ikke jeg en veldig sjalu type egentlig, men jeg spurte henne allikevel : "Helt ærlig, hva tror du han vil? Du kjenner ham ikke." Hun var svar skyldig og tok poenget. Det fyren drev å la ut på story var selfies av seg selv i flex på treningsstudio. Hun slettet ham.

Altså, kommer hun i prat med andre fedre på skolegreier om normale ting, småprater med en fyr i forbindelse med hobbyen hennes, naboen osv og man prater om hverdagslige ting så er det helt ok. Men man skjønner forskjell når en mann viser mer enn hverdagslig interesse, hvis man har sosiale antenner. 

Jeg synes det er rart med damer eller menn som er i et forhold og feks:

* synes det er gøy at fremmed menn kommer og spanderer drinker på dem og "vil prate" 

* danser tett med folk de ikke kjenner på byen

* utveksler snap/fb med fremmede som viser interesse for dem

* har folk de ikke kjenner på fanget (ref en annen tråd) 

* har filmkveld alene med en "venn" av motsatt kjønn (også ref en annen tråd) 

Hvis man er i et forhold, hvorfor har man i det hele tatt lyst til dette?? 

Det er bare ett svar: Man synes forholdet er trangt og elsker dopamin-kicket når man får oppmerksomhet fra andre.

Hvis du respekterer partneren din så holder du deg for god til å være så naiv. Og det samme gjelder selvfølgelig ham. 

Anonymkode: a84e6...320

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hehe, ja okei! 😊 Takk for svar. Skal ikke tenke så mye. Ikke vært så i forhold før så vet ikke hvordan ting fungerer helt 

Det naturlige er å ha en samtale sammen, om hva man anser som utroskap. Man bør etablere en felles forståelse for hva som er akseptabelt og ikke, dumt hvis en gjør noe man anser som totalt uskyldig, og den andre gjør det slutt fordi det var noe de anså som tillitsbrudd og utroskap. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takk for svar folkens. Fått litt annet syn på saken:)

Å legge til en random fyr du møter i skogen og adde på snap... tja, hadde du likt det om din kjæreste gjorde det samme med en søt jente han møter i skogen? 

Eventuelt si det til kjæresten din, da finner du ut hva han synes. 

Anonymkode: c1bb7...76e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

At du gikk en tur en kveld, liksom? Dersom snapkontoen er slik at den enkelt knyttes til meg på noe vis (ekte navn, adresse, tlf, arbeidssted) ville mannen min blitt sint. Mest fordi det virker som det er en totalt fremmed mann og potensielt en nutcase. Vi kan naturligvis ha venner og kontakt med folk av det motsatte kjønn, men vi forventer at den andre passer litt på seg selv.

Som "over kanten" mtp utroskap ville både han og jeg ment at du overtenker. 

Anonymkode: a4744...e5a

AnonymBruker
Skrevet

For meg er ikke det der utroskap.

Men folk er forskjellige, og hvor grensen til din kjæreste går, må dere jo snakke om!!!

Hallo i luken...

Noen setter grensen ved flørting, og andre ved penetrering

Anonymkode: 91288...f0d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...