Gå til innhold

Klær i store størrelser i London sentrum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som kjenner til butikker som selger klær i store størrelser ( 48-52) i London sentrum ?

Kjenner til at M&S har bittelitt, men sist gang jeg var der var det minimalistisk det som var så det passet ikke mine runde former.

Jeg ønsker meg stilige klær , ikke tantete. Det må da finnes noe.

Vet at i New York er det flere slike bra butikker.

:sjenert:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Dorothy Perkins er en butikk jeg skulle ha ønsket meg her hjemme. De har nemlig klær i helt vanlige størrelser, men med et par ekstra størrelser på toppen. Altså ikke såkalt stor mote, men vanlige, kule klær som også finnes for oss som sliter i øvre del av skalaen til vanlig. Anbefaler butikken i Bond street, som er den største og som også har såkalt personal shopping uten at du betaler noe ekstra for det.

Skrevet

Venninnen min var på Evans, tror jeg, og fant mye hun likte der.

Skrevet

Jeg vet at Debenhams (tror det skrives slik) har klær i store str. Vet ikke hvor den ligger hen i London har bare vært i en butikk i kjøbenhavn. Men det er jo en engelsk kjede så det ligger helt sikkert en i london.

De har ikke bare dameklær, men klær til menn og barn, kosmetikk, interiør, kafe inne i butikken, brudekjoler. Veldig fin butikk syns jeg.

Skrevet

Topshop i Oxford street er et slags H&M konsept, bare at de har klær i ALLE størrelser og til alle fasonger. Ikke så værst i pris og de har en grei nettbutikk du kan se deres utvalg. Du kan desverre ikke bestille til Norge derifra.

Stor butikk i flere etager!

Skrevet (endret)

..

Endret av Nordlandspia
Skrevet

Takk for gode råd.

Har funnet Evans på nettet og lokalisert de i sentrum av London ,(vi skal bo i sentrum), så det gler jeg meg veldig til. Skal sjekke opp de andre butikkene også. Det er 6 dager til vi 4 drar , og skal være der i 5 dager.....

Har vært i London noen ganger før og har kost meg masse.

Nå mangler bare billetter til Chelsea kampen, da hadde alt vært perfekt !

:)

Skrevet (endret)

Du burde ta deg en tur til TK Maxx som ligger i Hammersmith - der har de endel klær i store størrelser.

Ellers er det som flere har nevnt..

Evans

Dorothy Perkins

Elena Miro

Ken Smith

Marina Rinaldi

Etam Plus

Ann Harvey

Chelsea kamper er gøy, men du verden så dyrt det er! :(

Endret av Rebelle
Skrevet

Takk for det Rebelle..

Alt tas imot med takk, mine siste innkjøp i London ble som tidligere nevnt noe mislykket, så her skal jeg være sikker på å kjøpe noe som jeg vet jeg liker og som vil bli brukt.

:ler:

Og Chelsea kampen er svindyr, du har rett i det, men det er konfirmasjonsgave til vår sønn, så prisen er nok ikke det som teller her.

Han har gledet seg et halvt år, og ser veldig frem til dette.

Det blir nok en "once in a lifetime" erfering for han, kanskje....

Skrevet

Debenhams ligger på Oxford street.

• 2 uker senere...
Skrevet

Tusen takk for gode råd folkens !

Nå er London turen unnagjort, og den tomme kofferten som reiste til London, kom full hjem igjen !!!

Evans var et scoop, de hadde kjempeflotte klær, og alltid en del på salg.

Dorothy Perkins hadde kjempefine sko.(pynte sko...)

M&S hadde gode sko å gå i.

Så jeg ble kjempefornøyd, og fikk mye fint som passet lommeboken min.

:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...