Gå til innhold

Får mindre kviser ved å bruke mindre produker!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sletet med kviser i 2 år ca, og bestemte meg for å teste ut om huden min ble bedre av å ikke prøve å fikse på den med feks ulike syrer eller serumer. Gått 2 uker nå og huden min har aldri vært bedre, bruker kun 3 produker, vasker fjeset med vann om morgningen og cleanser om kvelden, fuktighetskrem og solkrem.  Huden min føles så sterk og den holder bedre på sminke og glinser bedre. Flere som fikk bedre hud av det samme som meg? 🙂

Anonymkode: aa4b2...fb9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har brukt feil produkter.

Klassisk at man bruker sterke saker når man skal ta knekken på akne, men så ødelegger man bare hudbarrieren, tørker ut huden og forverrer alle problemer.

Been there done that, jeg brukte alt som het anti-acne en stund uten at noe ble bra, gikk over til kun produkter for sensitiv hud og fikk fin hud.

Jeg bruker aktive ingredienser også, men med måte. 

Men rens, fukt og solkrem er jo nok det!

Anonymkode: c9b89...0b0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg har sletet med kviser i 2 år ca, og bestemte meg for å teste ut om huden min ble bedre av å ikke prøve å fikse på den med feks ulike syrer eller serumer. Gått 2 uker nå og huden min har aldri vært bedre, bruker kun 3 produker, vasker fjeset med vann om morgningen og cleanser om kvelden, fuktighetskrem og solkrem.  Huden min føles så sterk og den holder bedre på sminke og glinser bedre. Flere som fikk bedre hud av det samme som meg? 🙂

Anonymkode: aa4b2...fb9

Det beste er rein hud, solkrem fra spotek, god dagkrem. Trenger ikke så mye mer, ka. Bli for mye av det gode

Anonymkode: 5977f...414

AnonymBruker
Skrevet

Vasker ansiktet i varmt vann på kvelden, kaldt vann på morgen, bruker solkrem. Aldri hatt kviser. Det der med at masse hudprodukter skal være bra er bare noe skjønnhetsindustrien lurer deg med. Og tik tok videoer, vare tull og folk som skal tjene penger på deg. Hvis man har et hudproblem får man gå til lege og få egnet produkt til hjelp. 

Anonymkode: cdcb2...0fd

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd mineral sminke? Færre ingredienser i de

Anonymkode: be8c0...d56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...