AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #1 Del Skrevet 21. juli 2024 Bare litt nysgjerrig etter å ha lest den andre tråden. Jeg tror jeg blir tenkt på som at jeg har mange venner, men jeg føler meg ofte ensom og misunner de som har venninnegjenger de kan reise på ferie med osv. Har en veldig god venninne, vi skriver sammen jevnlig ila uka og ses ca en gang i mnd. To gode venner som jeg kan snakke med alt om og som jeg ser ca en gang i året. Tre venninner som jeg ser for jentekveld et par ganger i året. Flere perifere som jeg tar en lunsj med nå og da dersom det skulle passe, eller som kommer innom ila sommeren eller juleferien. Men jeg sliter likevel med å få til f.eks en langhelg med en venninne, og det var ikke slik at vi kunne få til en bursdagsfeiring. Hvordan type vennskap har dere? Hvordan kan man få til kvalitetstid og få et nærere vennskap? Hva er mange venner? Anonymkode: 3cdcf...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #2 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Bare litt nysgjerrig etter å ha lest den andre tråden. Jeg tror jeg blir tenkt på som at jeg har mange venner, men jeg føler meg ofte ensom og misunner de som har venninnegjenger de kan reise på ferie med osv. Har en veldig god venninne, vi skriver sammen jevnlig ila uka og ses ca en gang i mnd. To gode venner som jeg kan snakke med alt om og som jeg ser ca en gang i året. Tre venninner som jeg ser for jentekveld et par ganger i året. Flere perifere som jeg tar en lunsj med nå og da dersom det skulle passe, eller som kommer innom ila sommeren eller juleferien. Men jeg sliter likevel med å få til f.eks en langhelg med en venninne, og det var ikke slik at vi kunne få til en bursdagsfeiring. Hvordan type vennskap har dere? Hvordan kan man få til kvalitetstid og få et nærere vennskap? Hva er mange venner? Anonymkode: 3cdcf...c3e Kommer litt an på hvor en er i livet, barn jobb, hus og mann. jeg reiser aldri på helgeturer med venninner, kun mann og barn. Men har noen nære venner, og mange venner jeg møtes når det er bursdager og vinkvelder osv. hberdagsvenner er uansett de som betyr mest. De man kan dele alt med. mer litt lei overfladisk prat og folk jeg liksom ikke kommer innpå eller blir kjent med på et dypere plan. Anonymkode: ed2ef...890 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå