AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #1 Skrevet 20. juli 2024 Hei! Er 27 uker gravid og har den siste uka hatt en plass på magen, til venstre for navlen og noen cm opp som er vanvittig ømt. skulle tro det var et veeeldig..! stygt blåmerke men er ingen farge der. er jeg i aktivitet så er det ikke bare ømt lengre, da er det smertefullt og gjør vondt å hoste/nyse Er ikke så stort heller mulig 3x3 cm..? skal til jordmor til fredag, tror ikke det er så ille at lege/føden må kontaktes. noen som har opplevd dette? Anonymkode: acab9...4fe
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #2 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei! Er 27 uker gravid og har den siste uka hatt en plass på magen, til venstre for navlen og noen cm opp som er vanvittig ømt. skulle tro det var et veeeldig..! stygt blåmerke men er ingen farge der. er jeg i aktivitet så er det ikke bare ømt lengre, da er det smertefullt og gjør vondt å hoste/nyse Er ikke så stort heller mulig 3x3 cm..? skal til jordmor til fredag, tror ikke det er så ille at lege/føden må kontaktes. noen som har opplevd dette? Anonymkode: acab9...4fe Ja, omtrent over helemagen tilslutt, føles rett og slett som om det er veldig tynn hud. Alle undersøkelser gjør så vondt. Jordmor sa at noen har smerter på magen og sånn er det bare. Har ikke opplevd det på mine forrige graviditeter. Anonymkode: b91ae...797
mangolassie Skrevet 21. juli 2024 #3 Skrevet 21. juli 2024 Har hatt dette i begge graviditeter, ganske vanlig dessverre. Fikk beskjed om at det ikke var noe å gjøre med. Gikk over etter fødsel
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #4 Skrevet 21. juli 2024 Jeg hadde også dette i mitt andre svangerskap. Var et lite område på høyre siden av magen som var veldig ømt. Nevnte det for jordmoren og fikk vel egentlig ikke særlig til svar. Men fikk inntrykk av at det ikke var noe å være bekymret for. Anonymkode: 64f5f...f1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå