Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
Er 27 uker gravid og har den siste uka hatt en plass på magen, til venstre for navlen og noen cm opp som er vanvittig ømt.

skulle tro det var et veeeldig..! stygt blåmerke men er ingen farge der.

er jeg i aktivitet så er det ikke bare ømt lengre, da er det smertefullt og gjør vondt å hoste/nyse

Er ikke så stort heller mulig 3x3 cm..? 
skal til jordmor til fredag, tror ikke det er så ille at lege/føden må kontaktes. 
noen som har opplevd dette?

Anonymkode: acab9...4fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei! 
Er 27 uker gravid og har den siste uka hatt en plass på magen, til venstre for navlen og noen cm opp som er vanvittig ømt.

skulle tro det var et veeeldig..! stygt blåmerke men er ingen farge der.

er jeg i aktivitet så er det ikke bare ømt lengre, da er det smertefullt og gjør vondt å hoste/nyse

Er ikke så stort heller mulig 3x3 cm..? 
skal til jordmor til fredag, tror ikke det er så ille at lege/føden må kontaktes. 
noen som har opplevd dette?

Anonymkode: acab9...4fe

Ja, omtrent over helemagen tilslutt, føles rett og slett som om det er veldig tynn hud. Alle undersøkelser gjør så vondt. Jordmor sa at noen har smerter på magen og sånn er det bare. Har ikke opplevd det på mine forrige graviditeter. 

Anonymkode: b91ae...797

Skrevet

Har hatt dette i begge graviditeter, ganske vanlig dessverre. Fikk beskjed om at det ikke var noe å gjøre med. Gikk over etter fødsel :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også dette i mitt andre svangerskap. Var et lite område på høyre siden av magen som var veldig ømt. Nevnte det for jordmoren og fikk vel egentlig ikke særlig til svar. Men fikk inntrykk av at det ikke var noe å være bekymret for. 

Anonymkode: 64f5f...f1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...