LA-EINARDAR Skrevet 20. juli 2024 #1 Del Skrevet 20. juli 2024 Hei! mann i slutten av 30årene her. Har nylig gått igjennom ett brudd, er ikke noe utroskap inni bildet, men min oppmerksomhet (manglende) ovenfor henne gjorde sitt at det ikke gikk mere. sliter med en intens klump i magen da jeg er skyld i at en familen med 2 barn har gått i oppløsning. Jeg vet at hvis jeg bare kunne skrudd tiden tilbake så ville vi fortsatt hatt hverandre da jeg nå selv ser det så altfor godt. jeg savner så sinnsykt det å være oss og ikke bare deg, meg og barna. Jeg var så sterk og stolt da, nå er jeg bare en skygge som er bitter på meg selv. Det at vi ikke våkner under samme tak, si hadet til barna og vite at det går dager til jeg ser dem igjen knekker meg. nå sitter jeg alene, i en halvveis innredet leilighet og tårene triller. Har ikke noe nettverk av andre å snakke med, noen å få luftet tankene med. Jeg savner så veldig å ha familien min rundt meg 😢 jeg savner så mye å bare få en klem og noen fine ord. Jeg vet at tiden hjelper, men det føles så sinnsykt håpløst ut innimellom. Er også så sint på meg selv som ikke klarte å være den hun fortjente. Jeg trenger tips fra dere som har vært der, bare en bekreftelse på at ting ordner seg. Takk hvis du leste uansett❤️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #2 Del Skrevet 21. juli 2024 Kan det fiskes? Og hva var grunnen til at du var så fraværende overfor henne? Sliter du med noe selv? Jeg har ikke opplevd brudd selv men kjenner flere. Det blir bedre med tiden ❤️ Anonymkode: 2e9c2...200 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #3 Del Skrevet 21. juli 2024 Sender deg en klem❤️ Anonymkode: 610a4...e06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #4 Del Skrevet 21. juli 2024 Du har gått i samme felle som så altfor mange menn gjør. Det betyr ikke at jeg ikke har sympati med deg, for det har jeg. Men dere skjønner jo aldri før det er for sent dessverre, men det du må gjøre er å ikke glemme. Så vokser du på det, og så går du inn for å være en dugelig eks som tar vare på barna dine og samarbeider med eksen din. Så leger tiden sår, husk det. Det går bedre etterhvert, tro meg. Kjærlighetssorg er hardt. Men du kommer over det, men husk å ta med deg erfaringene. Anonymkode: 4ac2c...d6b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #5 Del Skrevet 21. juli 2024 Hvorfor sluttet du å gi henne oppmerksomhet? Var du klar over det selv? Anonymkode: 0f6d8...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LA-EINARDAR Skrevet 21. juli 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan det fiskes? Og hva var grunnen til at du var så fraværende overfor henne? Sliter du med noe selv? Jeg har ikke opplevd brudd selv men kjenner flere. Det blir bedre med tiden ❤️ Anonymkode: 2e9c2...200 Vet ikke, jeg håper det, jeg er villig til å virkelig ta meg sammen. Ser selv mine feil nå. skjønner ikke grunnen til min fraværenhet, skjønner ikke hvorfor jeg ikke ga mere av meg til personen jeg elsker. Har hatt en tøff barndom (alkoholmisbruk og vold) , så har alltid fra tidlig av klart meg selv. Er og relativt introvert, men det er ikke noe jeg bruker som unnskyldning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LA-EINARDAR Skrevet 21. juli 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sender deg en klem❤️ Anonymkode: 610a4...e06 Takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LA-EINARDAR Skrevet 21. juli 2024 Forfatter #8 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du har gått i samme felle som så altfor mange menn gjør. Det betyr ikke at jeg ikke har sympati med deg, for det har jeg. Men dere skjønner jo aldri før det er for sent dessverre, men det du må gjøre er å ikke glemme. Så vokser du på det, og så går du inn for å være en dugelig eks som tar vare på barna dine og samarbeider med eksen din. Så leger tiden sår, husk det. Det går bedre etterhvert, tro meg. Kjærlighetssorg er hardt. Men du kommer over det, men husk å ta med deg erfaringene. Anonymkode: 4ac2c...d6b I know, har sett flere tråder her og med mindre det er utroskap inni bildet så har vi menn en tendens til lukke øynene for alt rundt oss… det er en erfaring, skulle bare ønske det kunne vært en erfaring med en ny sjanse, skjønner jo selv at jeg skulle ha vært mye mere til stede! kommer sikkert over det, er bare den jævla ensomheten jeg i tillegg føler på som er så tung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #9 Del Skrevet 21. juli 2024 Har du snakket med henne om det? Anonymkode: e7b78...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LA-EINARDAR Skrevet 21. juli 2024 Forfatter #10 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvorfor sluttet du å gi henne oppmerksomhet? Var du klar over det selv? Anonymkode: 0f6d8...6cf Hvorfor, aner ikke… aldri vært flink til å gi oppmerksomhet til andre. Men etter at det nå ble brudd så har jeg vel aldri snakket så fint om noen som jeg gjør nå ang min ekssamboer. Hun er virkelig 10/10, ser nå hva hun har gjort for meg/barna og familien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LA-EINARDAR Skrevet 21. juli 2024 Forfatter #11 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du snakket med henne om det? Anonymkode: e7b78...215 Ja, men er vanskelig. Hun er sint på meg pga hun så gjerne ville ønsket at jeg så dette for noen år siden. det er mange følelser innvolvert, var ikke dette som var planen hennes heller som hun sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 21. juli 2024 #12 Del Skrevet 21. juli 2024 Håper det går fint igjen med dere ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LA-EINARDAR Skrevet 21. juli 2024 Forfatter #13 Del Skrevet 21. juli 2024 exictence skrev (21 minutter siden): Håper det går fint igjen med dere ❤️ Takk, jeg håper virkelig jeg også❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #14 Del Skrevet 21. juli 2024 Er hun interessert i å bli med til å samlivs terapeut/ familierådgivings-kontor? Det er lett å ta hverandre for gitt etter mange år sammen og ikke være klar over at man ikke gir den andre parten nok oppmerksomhet, men jeg tror mye kan løses med god dialog og samtale, og da er det fint å gå til en samlivsterapeut. Anonymkode: 0f6d8...6cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #15 Del Skrevet 21. juli 2024 Vær helt ærlig med henne. Spør om hun er interessert i parterapi? At du innser selv hvor fraværende du har vært og ta på deg ansvaret. kjemp henne tilbake og vis at du mener alvor Anonymkode: 2e9c2...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LA-EINARDAR Skrevet 24. juli 2024 Forfatter #16 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 1.49): Vær helt ærlig med henne. Spør om hun er interessert i parterapi? At du innser selv hvor fraværende du har vært og ta på deg ansvaret. kjemp henne tilbake og vis at du mener alvor Anonymkode: 2e9c2...200 Spurte henne for ett par dager siden og hun sa at hun etterhvert ville være villig til å gå til terapi, om ikke annet for å få tilliten tilbake. Må vel tolkes det som positivt? jeg kommer uansett til å jobbe med meg selv, spesielt for å bli mere åpen og der å kunne være mer til stede! Vanskelig å vite hvor man skal starte dog, hun skal og kjempes for, noen ganger ver man bare at personen er verdt det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #17 Del Skrevet 7. august 2024 Ønsker deg masse lykke til ❤️ Håper det ordner seg og ikke slit deg helt ut med dårlig samvittighet. Hent fram smilet !😄 Viktig å holde humør oppe eller så blir det kun parterapi og alvor. Anonymkode: ec0fd...408 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #18 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ønsker deg masse lykke til ❤️ Håper det ordner seg og ikke slit deg helt ut med dårlig samvittighet. Hent fram smilet !😄 Viktig å holde humør oppe eller så blir det kun parterapi og alvor. Anonymkode: ec0fd...408 Takk❤️ prøver å unngå det, men dessverre så gnager samvittigheten fremdeles mye i meg. Har fått serequel av legen for tankekjør, samt jevnlige samtaler da jeg trenger hjelp for å komme over kneika. har vel egentlig ikke smilt ordentlig enda siden bruddet, men det kommer nok tilbake en dag🙂 Anonymkode: b13f1...157 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå