Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboer og jeg har vært sammen i fem år. Jeg er veldig glad i han og vi har det fint sammen. Men det er en ting som plager meg. Han har litt lut rygg. Jeg føler meg slem som plages av det, men i blant skammer jeg meg litt over det. Jeg syns han ser litt dvask ut når han liksom henger ned. Han ser mye flottere de gangene han går med rak rygg. Jeg har sagt ifra om dette noen ganger opp gjennom årene, men virker som han glemmer det og går raskt tilbake til å være lut igjen. 

Har noen tips til hva jeg kan gjøre? Eventuelt bare godta det? Det skal sies at jeg iblant glemmer det, men blir ofte påminnet hvis vi er med familien min. For da kan jeg skamme meg litt. 

Anonymkode: d5c1b...b37

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Start med styrketrening og trening av kjernemuskulatur sammen 😊

Anonymkode: 00aa1...f90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, som den ovenfor sier. Styrketrening med markløft, knebøy osv. Vinn vinn for dere begge :)

Anonymkode: 49291...92e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser flere skriver trening. Men én bør evnt og få en rønken. Her ble mannen mer og mer lut. Han tenkte ikke over det selv. Men da det ble tatt en del rønken så fant fort ut. Det var feilstillinger og nerver. Så årsak var at kroppen reagerte ved å lute seg fremover for å kompasere slik at en ikke hadde vondt. Han ble operert nå i februar og ting ble rettet opp og nå er han rett i ryggen igjen her fant de og et brudd som hadde grodd etter en arbeidsulykke som ikke var oppdaget i tilleg

Så er ikke hver gang det er trenni g som ska til

Anonymkode: a05df...be7

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode råd. 

Hvordan skal jeg ta det opp? Han trener bare kondisjon så jeg må i så fall foreslå kjerne og styrke, men han kommer til å forstå det er noe hvis jeg plutselig foreslår det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan skal jeg ta det opp? 

Si at du er litt engstelig, stadig lutere rygg kan være symptom på en del sykdommer. Be ham om å ta en tur til legen, han vil da forhåpentligvis få samme beskjed om trening der etter at legen har utelukket andre ting.

Anonymkode: 96459...49c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han?

Anonymkode: 7d029...b53

AnonymBruker
Skrevet

Han er 34 år 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...