AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #1 Del Skrevet 20. juli 2024 Vaskemaskinen min streiket i dag. Feilkode E18 som ifølge Bosch sin hjemmeside betyr at det er noe med pumpen som er problemet. Tømte maskinen for vann og åpnet filteret nede. Der var det ganske mye lo og en spiker. Testet maskinen igjen etterpå men den vil fortsatt ikke pumpe ut vann. Kan spikeren ha tatt knekken på pumpa? Anonymkode: ff4f2...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #2 Del Skrevet 21. juli 2024 Sist det skjedde med min maskin, måtte jeg prøve flere ganger før den funket som normalt igjen. Altså at jeg satte på flere vasker der vann ikke ble pumpet ut før den plutselig begynte å virke. Men nå har den funket fint lenge. Anonymkode: 05921...a01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 21. juli 2024 #3 Del Skrevet 21. juli 2024 Dra ut strømkontakten og la den stå strømløs i 5 minutter. Kanskje det nullstiller sensorer og hovedkort. Forhåpentligvis fungerer den etterpå. Men spikeren kan ha skadet noe, men det er lov til å håpe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå