AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #1 Skrevet 20. juli 2024 Typen min klager på at jeg ikke går sexy kledd. At jeg bare går i svart/ grå klær. Han sier at han ønsker at jeg kler meg mer feminint og har pekt ut random jenter som ser litt bimbo ut i rosa og hvitt. Det er ikke meg, men burde jeg gjøre det for hans skyld? Anonymkode: 7212b...82e
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #2 Skrevet 20. juli 2024 Han er en løk. Anonymkode: dec32...724 13
Mezzosoprena Skrevet 20. juli 2024 #3 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Typen min klager på at jeg ikke går sexy kledd. At jeg bare går i svart/ grå klær. Han sier at han ønsker at jeg kler meg mer feminint og har pekt ut random jenter som ser litt bimbo ut i rosa og hvitt. Det er ikke meg, men burde jeg gjøre det for hans skyld? Anonymkode: 7212b...82e Nei, selvfølgelig ikke. 6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #4 Skrevet 20. juli 2024 Hahaha. Det ymtet min brdre halvdel på. En gang vi var på shopping i sverige så var hsn litt mer på og pekte ut ting han tenkte jeg kom til å bli fin i. Spesielt mye sjokk rosa. Selv hadde jeg vel ikke et eneste rosa plagg. Så jeg sa greit. Finn et antrekk du mener jeg burde gå med. Og jeg tar på og prøver. Han ble ganske lang i maska, fordi jeg så ikke ut. Han vet jo ikke engang hva slags fasong jeg kler. Og der bommet han 110%. Etter det har han ikke sagt noenting.... Anonymkode: 2fe88...8cb 12 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #5 Skrevet 21. juli 2024 Det der er mer typisk damer anno 1960- tallet hvor menn trengte hjelp til påkledning. Be han slutte å være kjerring eller be han finne en rosa bimbo. Det der var turn off i min bok. Anonymkode: 3c665...7f5 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #7 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han er en løk. Anonymkode: dec32...724 Hei,hei.Man disser ikke løk! Anonymkode: 9bb44...59c 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #8 Skrevet 21. juli 2024 Hvis du bare går i sort og grått kan jeg forstå han, men finn deg klær med farger og snitt du liker. En grå mus er bare kjedelig. Anonymkode: 86b06...748 3 1 4
Phoenix Heart Skrevet 21. juli 2024 #9 Skrevet 21. juli 2024 Hadde jeg aldri gjort, kler meg slik jeg ønsker. Hadde følt meg rar om jeg skulle kledd meg som en bimbo, for det er langt i fra meg. Kle deg i det du føler veg vel i, ikke hva andre matte ønske. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #10 Skrevet 21. juli 2024 Det går jo an å prøve noe du potensielt kunne ha likt - for hans skyld. Jeg er villig til å prøve noen (ikke alle) ting for min kjære, men dersom jeg finner ut at jeg ikke liker det etter å ha prøvd det litt, da liker jeg det ikke og kommer ikke til å gå med det. Nå er jeg en person som ikke har en sånn veldig definert identitet da, jeg liker generelt å eksperimentere litt med livets muligheter. Ser at mange rundt meg er mer satt i en spesifikk identitet ("sånn er jeg, sånn vil jeg alltid være") og vil ikke prøve nye ting i det hele tatt. Så jeg tenker det kommer litt an på personlighet også. Det kan være skummelt å prøve noe nytt, man føler seg alltid usikker og litt skjelven, men når man blir vandt til den følelsen er det også ganske gøy, det gir en slags frihet - selv om det i ditt tilfelle er snakk om noe så dagligdags som klær. Anonymkode: c5fea...3a3 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #11 Skrevet 21. juli 2024 Har inntrykk av at de fleste menn liker at kvinner er feminine. Bare sort/grått er jo litt trasig, hva med en sommerkjole i litt farger? En sort bukse med en rosa overdel? En trenger jo ikke bli helt Linni Meister/russerhore for å være mer feminin😉 Eller er den den stilen han liker?😬 Anonymkode: 522b2...d87 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #12 Skrevet 21. juli 2024 Klart det! Så lenge han kler seg som Justin Timberlake på 90-tallet Anonymkode: ac22c...fdb 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #13 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det går jo an å prøve noe du potensielt kunne ha likt - for hans skyld. Anonymkode: c5fea...3a3 Eh, nei. Ikke når forslaget hans er en klesstil som kommer til å få folk til å undervurdere TS' intelligens og seksualmoral. Ingen oppegående kvinner har bimbo-klesstil. Hvis det er slik at han vil se TS mer sexy kledd, så får de heller vurdere å kjøpe noen "kostymer" til det formålet, til bruk innenfor husets fire vegger. Anonymkode: 8779a...621 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #14 Skrevet 21. juli 2024 Det høres mer ut som han ønsker å se deg i litt farger mer enn et ønske om en bimbo. Jeg har sjokkrosa turbukse og genser. Jeg ser ikke bimbo ut når jeg går med det liksom. Jeg er selv glad i svart/grått. Men har blitt flinkere å mixe inn litt mer farger. Grønt, beige, gul etc som er kult å bryte opp svart og grått med uten at det blir ekstreme farger. Jeg lever hovedsakelig i turklær og caps. Men når jeg er ute med kjæresten synes jeg det er fint å dolle meg opp litt. Han elsker meg i turklær og akkurat som jeg er, men det er klart han synes det er litt stas å holde meg i hånden når jeg er litt stæsjet og snur noen hoder. Uten å se ut som en bimbo. Anonymkode: ac8a2...4f7 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #15 Skrevet 21. juli 2024 Finnes det noen klesstiler, snitt eller farger DU kunne ha det gøy å teste ut? Da bør du gjøre det så du ikke bare ser ut som en regnværssky. Ikke gå rundt i klær du ikke trives i for andres del, men se om du kan utvide repertoaret ditt på en måte du trives med selv. Ideen om å finne noe du bare vil bruke på soverommet var også god? Anonymkode: b3e2c...b44 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #16 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eh, nei. Ikke når forslaget hans er en klesstil som kommer til å få folk til å undervurdere TS' intelligens og seksualmoral. Ingen oppegående kvinner har bimbo-klesstil. Hvis det er slik at han vil se TS mer sexy kledd, så får de heller vurdere å kjøpe noen "kostymer" til det formålet, til bruk innenfor husets fire vegger. Anonymkode: 8779a...621 Du må ikke ta disse folka som undervurderer andre menneskers intelligens basert på klær så seriøst. Dette er gjerne individer som ikke klarer å tenke utenfor boksen. Dersom de kun har sett damer som fremstår som enkle ikledd en viss type klær tror de kanskje at alle som går med slike klær må være enkle. Dette er selvfølgelig ikke sant. Det er bare deres hjerner som ikke er opplært til å tenke lengre enn nesa rekker 🙂 Dersom de ser at også intelligente damer går i den type klær vil disse menneskene etter hvert endre sin oppfatning. Viktig å ikke la andre menneskers begrensede perspektiv styre livet. Da blir man veldig svak 🙂 Dessuten er det som regel ikke mennesker som dømmer andre basert på klær de som sitter på de virkelig gode mulighetene! De er heller ikke veldig spennende å ha som venner. Anonymkode: c5fea...3a3 2
Yuvia Skrevet 21. juli 2024 #17 Skrevet 21. juli 2024 Jeg fikk kommentar om at samboern elsker å se meg i kjole. Voila hadde jeg fire ekstra 🤭 har ingen problemer med å kle meg pent for han ❤️ 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #18 Skrevet 21. juli 2024 Hvis alle klærne er svarte og gråe, så forstår jeg ham. Kanskje foreslo han rosa fordi det er en feminin farge og at det var et uttrykk for litt mer fargerike klær? Anonymkode: 39db9...d77 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #19 Skrevet 21. juli 2024 Hvit og rosa er da ikke bimbo. Går selv kledd svært feminint. Har mye sort men bruker også andre farger. Selv om jeg går i miniskjørt og mye kjoler så mangler jeg ikke på intelligens. Dette er et skadelig kvinnesyn. Kvinner har opp igjen historien blitt sett ned på i både styrke, intelligens og mulighet til å klare seg i samfunnet uten en mann. Dette henger dessverre igjen ved at ting som blir sett på som svært feminint havner lengre ned på rangstigen. Hvorfor er det ingen prestisje og forske på typiske kvinnesykdommer selv om halvparten av jordens befolkning er kvinner. Kvinner har som en del av kvinnekampen tatt i bruk maskuline symboler for å bli tatt seriøst. Dette har gjort at feminine klær og farger forstatt blir sett på som noe annenrangs i dagens samfunn. Anonymkode: c7852...21d 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #20 Skrevet 21. juli 2024 For å glede mannen kan du gjerne kjøpe noen klær du ser på som bimbo og bruke det hjemme. Anonymkode: c7852...21d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå