Gå til innhold

Reise alene - evnt hvor bør en bestille charter i slutten av august?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei,

Reisen var i utgangspunktet planlagt for to, men nå vurderer jeg å reise alene. Er dette et reisemål en kan reise som jente/dame? Var på Ayia Napa i fjor, men som sagt ikke alene. Synes stedet og hotellet var veldig fint. Derimot er jeg usikker om det vil oppleves trygt alene. 

Liker at det er fine omgivelser, shopping, strand i nærheten og noe uteliv. Slik at jeg har mulighet til å foreta meg noe. Har du noen tips til reisemål? 

Anonymkode: c346d...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan anbefale Skiathos i Hellas. Aldri følt meg utrygg selv om jeg har gått hjem alene 2-4 på natta. Finnes en aktiv gruppe på fb om du ønsker selskap for strand, middag, en drink mm. : Skiathos solo boomers. Bo i byen eller Megali Ammos som er gangavstand til byen. 

Anonymkode: a5b03...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gresk øy, ikke nødvendigvis en så stor øy. En mindre en er nok bedre og oppleves nok tryggere for en enslig kvinne

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg reiser endel alene, og trives godt i Alicante. Den har både by og strand og aldri følt meg utrygg der. 

Anonymkode: d826d...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange steder du kan reise alene. Jeg har reist alene til flere av de greske øyene i Kykladene, samt Spania og Portugal. 

Anonymkode: 49e76...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...