AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #1 Del Skrevet 20. juli 2024 Hei, Reisen var i utgangspunktet planlagt for to, men nå vurderer jeg å reise alene. Er dette et reisemål en kan reise som jente/dame? Var på Ayia Napa i fjor, men som sagt ikke alene. Synes stedet og hotellet var veldig fint. Derimot er jeg usikker om det vil oppleves trygt alene. Liker at det er fine omgivelser, shopping, strand i nærheten og noe uteliv. Slik at jeg har mulighet til å foreta meg noe. Har du noen tips til reisemål? Anonymkode: c346d...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #2 Del Skrevet 21. juli 2024 Kan anbefale Skiathos i Hellas. Aldri følt meg utrygg selv om jeg har gått hjem alene 2-4 på natta. Finnes en aktiv gruppe på fb om du ønsker selskap for strand, middag, en drink mm. : Skiathos solo boomers. Bo i byen eller Megali Ammos som er gangavstand til byen. Anonymkode: a5b03...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 21. juli 2024 #3 Del Skrevet 21. juli 2024 En gresk øy, ikke nødvendigvis en så stor øy. En mindre en er nok bedre og oppleves nok tryggere for en enslig kvinne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #4 Del Skrevet 27. juli 2024 Jeg reiser endel alene, og trives godt i Alicante. Den har både by og strand og aldri følt meg utrygg der. Anonymkode: d826d...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #5 Del Skrevet 27. juli 2024 Mange steder du kan reise alene. Jeg har reist alene til flere av de greske øyene i Kykladene, samt Spania og Portugal. Anonymkode: 49e76...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå