Gå til innhold

Hjernerystelse?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Kløna_*
Skrevet

Datt og slo meg for to dager siden, to ganger på samme dag. Kjente med det samme jeg reiste meg opp den første gangen at jeg ble susete i hodet. Tingen er at jeg slo ikke hodet direkte i isen. Den andre gangen tror jeg heller ikke jeg slo hodet noe særlig. Dagen etterpå hadde jeg veldig hodepine og øresus, dette fortsatte til idag. Idag har jeg også ramla to ganger ( Ja jeg jobber ute ), slo hodet mitt litt begge gangene. Men ikke sånn kjempehardt. Har fortsatt hodepine, øresus og er svimmel innimellom.

Spørsmålet er derfor, kan man få hjernerystelse uten at man slår selve hodet kjempehardt? Det var jo spesielt den første gangen jeg kjente meg skikkelig mørbanka når jeg reiste meg.

Må vel snart begynne å gå med hjelm, jeg. :blaaveis:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt moderat hjernerystelse selv en gang, etter å ha falt med hodet i en murvegg. I timene etterpå var jeg ikke meg selv, registrerte ikke at folk snakket til meg etc. Ca ett døgn etter at jeg slo hodet, begynte jeg å spy som en gris, og fortsatte med det i tre døgn. Klarte bare å få i meg vann, ingenting mat. Og omtrent fra jeg slo meg hadde jeg veldig stiv nakke.

Disse tingene er visst typisk for hjernerystelse, så ut fra det høres det jo ikke ut som du har fått det. MEN, i og med at du har hodepine og er svimmel, synes jeg du skal ringe lege og spørre, evt få time.

God bedring da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...