Gå til innhold

Han sender aldri melding først, men sier han liksom er så interessert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner det ikke. Jeg dater en godt voksen mann som sier når vi er sammen at han er så interessert og betatt av meg, masse berørelser og komplimenter. Men hvis jeg ikke sender melding først så hører jeg ikke noe fra han. Jeg testet det for litt siden og da tok det over en uke før jeg fikk en melding av han. Jeg skrev til han at det var lenge siden jeg hadde hørt fra han, og han skrev da at jeg kunne jo skrevet en melding jeg også. Joda, MEN jeg gjør jo alltid det. Pratet sammen sist i går på dagen når jeg sendte melding. Jeg har ikke sendt noe i dag, og har ikke hørt fra han. Og sååå opptatt mann er han ikke, ferie har han også nå. 

Hva er greia? Føler meg ikke viktig for han og jeg vurderer avslutte. 

Anonymkode: b2e2c...815

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner det ikke. Jeg dater en godt voksen mann som sier når vi er sammen at han er så interessert og betatt av meg, masse berørelser og komplimenter. Men hvis jeg ikke sender melding først så hører jeg ikke noe fra han. Jeg testet det for litt siden og da tok det over en uke før jeg fikk en melding av han. Jeg skrev til han at det var lenge siden jeg hadde hørt fra han, og han skrev da at jeg kunne jo skrevet en melding jeg også. Joda, MEN jeg gjør jo alltid det. Pratet sammen sist i går på dagen når jeg sendte melding. Jeg har ikke sendt noe i dag, og har ikke hørt fra han. Og sååå opptatt mann er han ikke, ferie har han også nå. 

Noen er merkelig nok allergiske mot å ta et initiativ.
Eller så bare leker han med deg og elsker at du løper etter han.

• Nyttig 1
Skrevet

Enig med deg, at han også kan ta initiativ. Forstår at du vurderer å avslutte. Tar han initiativ til treff? 

AnonymBruker
Skrevet

Han holder deg nok bare varm mest sannsynligvis.

Anonymkode: 96bdd...7dd

• Liker 3
Skrevet

Hadde vært deal breaker for meg...Jeg trenger kommunikasjon om det det skal fungere I et forhold. Og da må begge bidra, jeg orker ikke å være den som må dra igang alle samtaler.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde tolket det som at han ikke var så interessert som han gav utrykk for. Ord og handling må samsvare. 

Jeg hadde mistet interessen for noen som var så lunkne egentlig.. Jeg liker den litt tullete forelskede fasen hvor man ikke får nok av hverandre jeg. 

Hvis du også gjør det så er ikke denne personen en bra match for deg. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Exen min (nå Fwb) er sånn. Elendig på inisjativ, spesielt i perioder. Funker best som Fwb pga dette da, for når han er kåt er han ganske ivrig 🤭

Når det skal sies, vi snakket om det å han var ærlig på at han er treig/dårlig til å svare osv å det ble bedre enn det var. Men vi passer bedre sammen som venner desverre.

Anonymkode: af475...32a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han her da?

Anonymkode: b0a24...d37

AnonymBruker
Skrevet

Holdt på sånn her i flere år med min eks… Dessverre. Jeg er for glad i han til å gi slipp og jeg vet hvor idiotisk det er. Kommer til å angre skikkelig en dag på å ha kastet bort tiden. Det er ikke barebare å være menneske gitt… 

Anonymkode: b0a24...d37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, han holder deg varm ja. Det er min erfaring med menn som er sånn. Det blir aldri noe mer av det. 

Anonymkode: 0c420...ba5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er rart at han ikke sender melding på over en uke ja. Uansett grunn. Kan det være at han dater flere, da? Eller har han barn som opptar mye av tiden hans?

Anonymkode: 04756...17c

AnonymBruker
Skrevet

Livet er uforutsigbart, så det kan være legitime årsaker bak tausheten hans. Jeg liker ikke at du sier at han "ikke" er opptatt. Det slår meg som frekt 

Anonymkode: b7f1f...dab

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette burde være et fag i grunnskolen. For samtlige kvinner forstår jo ikke dette. 

Du holder på med en fyr som er over ditt nivå og kan få bedre damer enn deg til forhold. Derfor er han kun interessert i deg på helt casual nivå og for sex. Men du er ikke bra nok for noe langvarig. Hva med å prøve en mann som faktisk er intr i deg?

Anonymkode: b4684...ed7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Han bare er ikke så intressert. Hadde gått videre tror jeg. 

Anonymkode: 18c3e...c33

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm … du sier at mannen er godt voksen. Jeg tror (noen) i den generasjonen har et helt annet forhold til some og meldinger enn vi litt yngre har. For de er det unormalt med masse kontakt hele tiden, men det er ikke dermed sagt de ikke tenker på deg og gleder seg til å se deg… 

spør han?

og tar han initiativ til å finne på ting- eller er positiv når du foreslår? Og holder han avtaler? 
jeg tror det er andre ting det kan være enn at han holder deg på gress bare

Anonymkode: 34e22...541

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Exen min (nå Fwb) er sånn. Elendig på inisjativ, spesielt i perioder. Funker best som Fwb pga dette da, for når han er kåt er han ganske ivrig 🤭

Når det skal sies, vi snakket om det å han var ærlig på at han er treig/dårlig til å svare osv å det ble bedre enn det var. Men vi passer bedre sammen som venner desverre.

Hvilken aldersgruppe er dere?

Anonymkode: bb446...c89

AnonymBruker
Skrevet

En mann som er interessert sitter ikke å venter på at du tar kontakt.

Er en mann forelsket er det aldri tvil om hans interesse. Viss du må stille spørsmål så er han rett og slett ikke interessert nok.

Anonymkode: 4a144...ebc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ville nok vært en dealbreaker for meg, men ikke uten en samtale om det først. Har du snakket med han om det, forklart at du ønsker at han tar mer initiativ til kontakt? 

Anonymkode: bdbb0...b75

Skrevet

"Du, når jeg aldri hører fra deg først og det går en uke uten at jeg hører fra deg, tolker jeg det som at du egentlig ikke er interessert. Jeg får mest lyst til å avslutte med deg. Jeg ønsker å føle meg ønsket og høre at du tar kontakt også."

Hvis du sier det og ingenting endrer seg så har du gjort ditt, forsøkt. Så kan du jo eventuelt gå videre uten ham. Ta folk for den de er. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvilken aldersgruppe er dere?

Anonymkode: bb446...c89

Midt i 40årene ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...