AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #1 Del Skrevet 20. juli 2024 Synes det er så fint. Men det virker å upraktisk. Ferdig med småbarnstid. Men har katt. Anonymkode: 665f5...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #2 Del Skrevet 20. juli 2024 Ja, det er idiotisk Anonymkode: 5d47f...965 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #3 Del Skrevet 20. juli 2024 Hvis du velger avtagbar som kan vaskes bør det gå bra. Ute eller innekatt har også mye å si. Hvor mye pels også. Er like stygt med mørk sofa og mye kattehår. Anonymkode: ffa10...cba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #4 Del Skrevet 20. juli 2024 Hos meg ville det vært idioti, men ikke sikkert det er det hos deg. Kommer helt an på livsstil. Anonymkode: ae50a...03c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #5 Del Skrevet 21. juli 2024 Hvit sofa kan gå dersom den ikke brukes mye. En ting er møkk, hår og søl, en annen ting er at mye klær faktisk farger av. Har du gjester, så må du legge tepper som de kan sitte på. Eller være veldig sikker på at de har godt vaskede jeans... Dette gjelder for så vidt for de som bor i huset også. Slitsomt å ha et bruksmøbel man må passe godt på. Anonymkode: ad15b...669 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #6 Del Skrevet 21. juli 2024 Har hatt hvit sofa, aldri igjen. Gjester var livredde for å sitte i den, og samme hvor forsiktig jeg selv var kom det flekker. Trekke kunne tas av og vaskes, men måtte gjøre det så ofte at det ble utslitt og revnet etter noen år. Anonymkode: 71fae...831 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #7 Del Skrevet 21. juli 2024 Idiotisk? Hvis ditt hjem stadig fotograferes av interiørmagasiner og kanskje kommer kongen: nei For alle andre: ja Anonymkode: b5c22...b7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #8 Del Skrevet 21. juli 2024 Har veldig lys hvit/beige formfin-sofa. Trekkene kan tales av og vaskes, men de er store så får vasket max 2 om gangen. ( For at de skal bli rene på skånsom vask). Hunden har ikke adgang i sofaen, men skitner til kanten fremme ( den under putene). Alt syner på denne sofaen så hadde vi valgt på nytt hadde den vært mørkere. Samtidig så er den så fin i stuen og jeg liker ikke grått. Jeg holder sofaen vår ren og fin, og tenker med gru på hva som skjuler seg av flekker og dritt i en mørkere sofa. Anonymkode: 77e67...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #9 Del Skrevet 21. juli 2024 Jeg har hvit sofa, med avtagbart trekk som kan vaskes i maskinen. Har også ekstra trekk i hvitt, så stresser ikke med at det må vaskes om det trengs. Har også katter. Ikke noe problem. Anonymkode: 2baa8...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #10 Del Skrevet 21. juli 2024 Vi har kremhvitt teppe under sofaene og tre små gutter, det går kjempefint. Impregnerer det godt og jevnlig, så er det bare å tørke av flekker. Anonymkode: e9ac2...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #11 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har veldig lys hvit/beige formfin-sofa. Trekkene kan tales av og vaskes, men de er store så får vasket max 2 om gangen. ( For at de skal bli rene på skånsom vask). Hunden har ikke adgang i sofaen, men skitner til kanten fremme ( den under putene). Alt syner på denne sofaen så hadde vi valgt på nytt hadde den vært mørkere. Samtidig så er den så fin i stuen og jeg liker ikke grått. Jeg holder sofaen vår ren og fin, og tenker med gru på hva som skjuler seg av flekker og dritt i en mørkere sofa. Anonymkode: 77e67...0a9 Heller litt usynlig skitt i en mørk sofa enn en hvit sofa som enten ingen tør å bruke eller som stadig får flekker. Jeg har «støv på hjernen» og har det alltid ryddig og rent, så de flekkene som evt ikke synes er ikke farlige flekker. Ingen får nærme seg sofaen med meieriprodukter i hånda, og ikke spiser vi særlig mye i sofaen heller. Men om du vil bruke masse energi på å holde sofaen hvit så værsågod. Anonymkode: a2e51...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skuteviken Skrevet 21. juli 2024 #12 Del Skrevet 21. juli 2024 Stort sett bare frisører som har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #13 Del Skrevet 21. juli 2024 Hadde hvit stoff sofa i småbarnsperioden. Avtakbart vaskbart trekk og et trekk i reserve når første begynnte å falme etter noen års bruk og mange runder i maskinen. Var ikke et problem men litt styrete. Så fin ut og var fornøyd med sofaen lenge. Mørk skinnsofa krever mindre stell så foretrekker det nå. Anonymkode: 484c4...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 21. juli 2024 #14 Del Skrevet 21. juli 2024 Jeg har kremhvit sofa, og salongteppe. Har hunder, men ikke barn. Går helt fint, er nøye på ha det renslig og pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå