AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #1 Skrevet 20. juli 2024 Jeg har vært sammen med samboeren 15 år. Har to barn sammen. I går ble vi invitert til naboen for noen drinker. Jeg gikk dit først. Var der i to timer og naboen begynte å mase om ikke samboeren min og skulle komme. Jeg følte meg litt alene også så maste på ham. Når han kom så fikk han whisky. Kvelden gikk og en kompis av henne dukket opp. Men naboen begynte å si hun ville gi fot massasje til ham og begynte massere hans føtter, men hun gjorde det hardt, så sa han at hun kan gi meg fot massasje istedet. Så masserte hun foten min og dro i den så hardt at jeg skrek og noe i foten sa klikk. Senere satt vi ute i sommerkvelder, så kommer hun og setter seg på fanget til min samboer rett foran meg og hennes kompis, med den ene armen rundt halsen hans. Samboeren min bare lo av det og tok del i flørten. Jeg var egentlig drit forbannet, spesielt fordi han selv ble kjempe sint på meg bare fordi jeg kikket rundt på andre folk i en bar en gang ( kun for å skue på mennesker) . Ble sjalu av sånne små ting, ville nok aldri ha tåkerert eller glemt at jeg satte meg på fanget til annen mann i hvertfall. Jeg var forbannet, men lot som Ingenting, fordi det er en fri verden... Når jeg tok dette opp hjemme i går, hvordan han oppførte seg, så sa han bare " ja men hun var sørpe full" og det var du som ville at jeg kommer dit. Jeg ville ikke komme, du ville ha meg der. Hva tenker dere? Jeg ville ha han der FOR MEG, er det riktig at jeg har skylden for at han koste seg med ført med sørpefull nabolaget på fanget? Anonymkode: 194e4...25e 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #2 Skrevet 20. juli 2024 Nei, han burde ikke ha hatt henne på fanget, sørpe full eller ikke. Greit nok at det er en uskyldig ting å gjøre, men jævlig respektløst overfor deg. Anonymkode: 20835...baa 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #3 Skrevet 20. juli 2024 Skjønte ikke hva dette med fotmassasje hadde med saken å gjøre annet enn at du fikk vondt? Med tanke på at han er den sjalu i forholdet er det helt sprøtt at han skal ha andre damer på fanget. I et trygt og velfungerende forhold ville det hatt mindre å si Anonymkode: 75cae...f57 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #4 Skrevet 20. juli 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Skjønte ikke hva dette med fotmassasje hadde med saken å gjøre annet enn at du fikk vondt? Med tanke på at han er den sjalu i forholdet er det helt sprøtt at han skal ha andre damer på fanget. I et trygt og velfungerende forhold ville det hatt mindre å si Anonymkode: 75cae...f57 Vel fotmassasje var bare det første han ikke sa nei til og jeg lurte på om hun skadet meg med vilje, fordi hun vil ha min samboer. Fikk en kul også på forbuen. Jeg syns også det var respektløst av han å ta i mot fotmassasje og at han ikke reagerte på at hun skadet meg med annet enn latter. Anonymkode: 194e4...25e
Gjest ZarahSweet Skrevet 20. juli 2024 #5 Skrevet 20. juli 2024 Hadde forventet at kjæresten skubbet henne av seg, noe jeg vet han ville gjort. Vi ville aldri gjort noe sånt mot hverandre. Det er sårende og respektløst.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #6 Skrevet 21. juli 2024 Veldig spesiell den naboen. Hvem er det som driver å jager på folk for å drive fotmassasje ? Hun der hadde jeg ikke giddet å bruke tid på. Er nok eng med samboeren din. Et sørpe full kvinnemenneske som gjerne vil lage litt kaos i rekkene Anonymkode: 275d8...b77 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #7 Skrevet 21. juli 2024 Ser ikke helt problemet. Høres ut som dere alle burde drikke mindre alkohol og omgås folk dere faktisk liker. Anonymkode: b1047...d38 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #8 Skrevet 21. juli 2024 Han burde ikke latt henne sitte på fanget. Greit, hadde det vært en mangeårig venn av dere begge, som dere er trygge på.. Men selv da hadde det vært på kanten, synes jeg. Hadde vurdert hvem jeg omgås med. Kanskje de to er swingers. Eller bare litt sosialt tilbakestående. Anonymkode: f66e6...693
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #9 Skrevet 21. juli 2024 Dette var ekkelt og respektløst! 1) Hvorfor maste hun om at samboeren måtte komme? 2) Han skulle takket nei til fotmassasje. Hun skulle ikke ha tilbudt. Godt mulig hun hater deg i skjul, ville markere seg og gjøre deg vondt (skade ved fotmassasje). 3) Han skulle ha satt grenser og skjøvet henne bort. Hun skulle aldri flørtet og satt seg på fanget. Utrolig at du satt stille og så på dette uten kommentar! Hat du dårlig selvbilde? 4) Jeg ville ikke likt å ha henne til nabo. Ville ikke ønsket å ha noe med henne å gjøre etter dette. Ville ikke likt at mannen engang pratet med henne etter dette. Jeg tror denne damen vet nøyaktig hva hun gjør. Hun prøver å tråkke deg ned og forføre samboeren din. Hun er rett og slett en drittkjærring. Jeg ville ikke likt å ha henne i nærheten i livets opp-og nedturer. Ville omtrent vurdert å flytte… Ta en alvorsprat med partneren din om grensesetting! Dette var langt over grensen for hva som er greit! Anonymkode: e413e...9c3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #10 Skrevet 21. juli 2024 Jeg synes generelt det bare er litt morsomt når andre hiver seg over en jeg er sammen med. Men langt fra morsomt når man selv ikke får lov til å se på andre engang. Tillit og regler for disse tingene må jo gå begge veier. Jeg hadde ikke blitt sammen med en sjalu fyr i utgangspunktet, men om jeg hadde vært det og han klikket på meg for å se i retning av en annen mann, så hadde jeg bedt han etterleve egne regler selv bare av prinsipp. Tipper forøvrig hun dama der er keen på din samboer, jeg hadde ikke tvunget han bort der mer når han hverken vil og du heller ikke vil se på hennes fulle fremstøt. Anonymkode: b1a55...da8 1
My o MY Skrevet 21. juli 2024 #11 Skrevet 21. juli 2024 Hun ser ut som en merkelig figur som driver med mishandling i form av fotmassasje. Jeg bruker ikke å bry meg om sånn flørting på fest, men mannen din er bare dum når han unnskylder seg med at det var du som ville at han skulle komme. Snakk om å fraskrive seg ansvar, og det der er mer dårlig gjort enn å ha hun sprø på fanget syns jeg. Så det ville gjort meg ganske sur, men ellers hadde jeg lagt det bort. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #12 Skrevet 21. juli 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes generelt det bare er litt morsomt når andre hiver seg over en jeg er sammen med. Men langt fra morsomt når man selv ikke får lov til å se på andre engang. Tillit og regler for disse tingene må jo gå begge veier. Jeg hadde ikke blitt sammen med en sjalu fyr i utgangspunktet, men om jeg hadde vært det og han klikket på meg for å se i retning av en annen mann, så hadde jeg bedt han etterleve egne regler selv bare av prinsipp. Tipper forøvrig hun dama der er keen på din samboer, jeg hadde ikke tvunget han bort der mer når han hverken vil og du heller ikke vil se på hennes fulle fremstøt. Anonymkode: b1a55...da8 Ja det er flere som syntes min samboer er sjarmerende. Jeg har stortsett hatt hod nok selvtillitt til å ikke ta det altfor seriøst når damer prøver seg, men mektig lei av at det ser ut som han nyter oppmerksomheten og samtidig er helt psyco sjalu når det er jeg som smiler eller er hyggelig til en annen mann. Syns ikke det er riktig. Anonymkode: 194e4...25e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #13 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det er flere som syntes min samboer er sjarmerende. Jeg har stortsett hatt hod nok selvtillitt til å ikke ta det altfor seriøst når damer prøver seg, men mektig lei av at det ser ut som han nyter oppmerksomheten og samtidig er helt psyco sjalu når det er jeg som smiler eller er hyggelig til en annen mann. Syns ikke det er riktig. Anonymkode: 194e4...25e Mulig han tok litt hevn på deg, du dro han med bort mot hans vilje. Du sier du ville han skulle være der FOR DEG, men kanskje du skal tenke på andre enn deg selv, og la han få være hjemme om han vil det. Spesielt når naboen jo bare vil ha han, du setter han jo i situasjonen - du kaster han til ulvene og så blir du sur når ulven hiver seg over han og tar en bit. Kanskje det er nettopp det at hun er slitsom som gjør at han ikke ville dit, mange foretrekker å trekke seg unna fremfor å kaste folk av fanget. Så han satt grensene sine ved å ikke bli med, men du presset han til å gå over dem. Anonymkode: b1a55...da8 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #14 Skrevet 21. juli 2024 Han og naboen har allerede noe gårnde bak din rygg, det kan jeg banne på. Anonymkode: 0a026...9a8 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #15 Skrevet 22. juli 2024 Så hvis mannen min maser på at jeg skal bli med på fest, så er det hans feil hvis jeg flørter med menn på festen? 🤔 Det GÅR an å høflig sette grenser for flørtende og drita fulle mennesker. For noen naboer, forresten! Anonymkode: bdc5e...814 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #16 Skrevet 22. juli 2024 På tide å få nye venner. Anonymkode: b20dd...30c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå