Wonderwoman Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 Jeg trenger tips... Plutselig tåler huden min ingenting Kvisene dukker opp stadig vekk. Kan noen anbefale en god og hudvennlig foundation?
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #2 Skrevet 16. februar 2006 mineralfoundation! sjekk tråden om purelux!
Wonderwoman Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2006 Finnes det ikke noe å få kjøpt i butikker her i landet?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. februar 2006 #4 Skrevet 17. februar 2006 Du får kjøpt det hos hudpleier, fins i flere forskjellige merker, ikke bare purelux.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #5 Skrevet 17. februar 2006 Clarins - true radiance foundation, oil free
Gjest gjesta Skrevet 17. februar 2006 #6 Skrevet 17. februar 2006 Men, er det seriøst noen foundations som dekker til porene??? Kjøper du en skikkelig en fra et parfymeri (Chanel, Lancome, Dior etc) så tror jeg ikke de på noen måte dekker til porene. Det kan jo hende du har ømfientlig hud, og trenger en foundation som er rettet mot det. (Ville tro at feks Clinique ville ha noe for den type hud.)
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #7 Skrevet 17. februar 2006 Colorflo fra susan posnick har jeg begynt å bruke. Mineralsminke. Og jeg syns faktisk kvisene har minket og huden blitt finere etter jeg gikk over til den. Den er dyr, men drøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå