AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #1 Skrevet 20. juli 2024 Tenker å jobbe remote fra midt desember til midt januar, for å slippe jul, oppleve bar asfalt og mer dagslys. Noen som har tips til steder ut i fra følgende kriterier?: - Ikke under 0 grader - Trygt for kvinne å løpetrene ute - Direktefly fra Gardermoen - Ikke over 3,5 t flyreise - Velfungerende internett - Litt kultur å by på Anonymkode: 018b5...e07 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #3 Skrevet 20. juli 2024 Hvis du liker å trene og vil ha en fantastisk trenings- og avkoblingsferie med supersunn og deilig mat så bestiller du deg tur til Playitas med Apollo, Fuerteventura. Helt eksepsjonelt! Anonymkode: e68ce...d76 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #4 Skrevet 20. juli 2024 Hadde dratt til Andalucía et sted, mulig Sevilla. Eller kanskje en liten landsby i Italia. Anonymkode: af434...253 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #5 Skrevet 20. juli 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde dratt til Andalucía et sted, mulig Sevilla. Eller kanskje en liten landsby i Italia. Anonymkode: af434...253 Takk😊 Tenker noe i den duren. Portugal tenker jeg også på. Gjerne en liten by med få turister og mulighet til å snakke med lokale Anonymkode: 018b5...e07
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #6 Skrevet 20. juli 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Takk😊 Tenker noe i den duren. Portugal tenker jeg også på. Gjerne en liten by med få turister og mulighet til å snakke med lokale Anonymkode: 018b5...e07 Jeg har sett litt på små steder i Andalucía selv (jobber også hjemmefra) fordi jeg kan litt spansk og gjerne vil øve. Om du vil snakke med lokale, så handler det nok mye om hvilket språk du vil snakke/lære. Spania er ganske billig å bo i når du får grei inntekt fra remote work. Anonymkode: af434...253 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #7 Skrevet 21. juli 2024 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har sett litt på små steder i Andalucía selv (jobber også hjemmefra) fordi jeg kan litt spansk og gjerne vil øve. Om du vil snakke med lokale, så handler det nok mye om hvilket språk du vil snakke/lære. Spania er ganske billig å bo i når du får grei inntekt fra remote work. Anonymkode: af434...253 Språket er et godt poeng. Takk! Spansk er noe jeg gjerne vil forbedres i. AirBnb en måned i Spania, i et mindre turistifisert område, burde være til å betale. Fly er kanskje litt stivere i prisen rundt jul enn ellers på den årstiden. Får sjekke litt fly og AirBnb😊 Anonymkode: 018b5...e07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå