AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #1 Skrevet 20. juli 2024 Hei kvinneguiden! Jeg vil kjøpe meg en hot air styler, samme som en dyson og den jeg ser på har amerikansk støpsel funnet på tise. Den kan altså ikke brukes i Norge. Spørsmålet mitt er om det er mulig å bruke adapter eller lurere å bare kjøpe en med norskt støpsel? Anonymkode: dfdaf...b8c
Surpomp Skrevet 20. juli 2024 #2 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei kvinneguiden! Jeg vil kjøpe meg en hot air styler, samme som en dyson og den jeg ser på har amerikansk støpsel funnet på tise. Den kan altså ikke brukes i Norge. Spørsmålet mitt er om det er mulig å bruke adapter eller lurere å bare kjøpe en med norskt støpsel? Anonymkode: dfdaf...b8c Mye bedre å kjøpe noe som er beregnet for norske forhold. Er du også klar over at frekvensen i Norge er forskjellig fra den amerikanske ?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #3 Skrevet 21. juli 2024 Jeg ville kjøpt en styler tilpasset det europeiske strømnettet og med riktig kontakt. Anonymkode: 98c22...8b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå