Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer er på ferie ulike steder. Vi sender av og til bilder til hverandre når vi ikke er sammen, f. Eks en utsikt, et situasjonsbilder med de vi er med osv, og han sender en veldig sjelden gang en selfie. Da svarer jeg gjerne med en emoji, f eks ❤️🤩 eller 😍.

Nå sendte jeg f en gangs skyld en selfie (sammen med en kort melding om hva jeg drev med), det har omtrent aldri skjedd, men denne gangen passet det sånn, og jeg var fornøyd med bildet.

Så får jeg bare et kort svar, så bra! og 👍.

Jeg vet jeg er idiot, men jeg hadde liksom håpet på at han skulle si noe fint om bildet/meg, så nå ble jeg litt skuffet. 

Hvordan pleier dere å svare hvis kjæresten sender dere et bilde av seg selv?

Anonymkode: d64b4...426

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer alltid med en eller annen form for positivt fortegn. Ikke nødvendigvis hjerte osv, men ut fra kontekst kan det være alt fra 🤩 til 🍆

Der absolutt verste er 👍🏻

Haha

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Menn er ikke like som dere damer på akkurat dette. Du kjenner mannen din best. 

AnonymBruker
Skrevet

Tommel opp? Hjelpes. Svarer ofte med det ansiktet med to hjerteøyne.

Anonymkode: 3720a...585

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en nesten middelaldrende dame som fint kunne svart tommel opp på en like intetsigende melding. Det var jo ikke noe spørsmål å svare på. 

Anonymkode: 19a9c...3aa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Føles så lite genuint å alltid gi kompliment. 

Anonymkode: ccbce...ab5

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Føles så lite genuint å alltid gi kompliment. 

Men når man nesten ALDRI gir komplimenter da? Er det mer genuint?

AnonymBruker
Skrevet

Han sender heldigvis få, men jeg svarer med en eller annen passende emoji. Det samme gjør han.

Anonymkode: c8769...67f

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Så problemet er egentlig at du synes han nesten aldri gir deg komplimenter? Har du tatt det opp med ham?

Anonymkode: 731b6...36b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, da er han noe klønete. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke overtenk. Han er jo sammen med deg. Personlig er jeg utrolig lei mennesker som tar seg nær av absolutt alt. Hvis det plager deg for mye; så dropp å send selfie. Dropp å fisk etter komplimenter. 

Anonymkode: 7c057...42d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hi her. Jeg syns på en måte det så opplagt at man sender tilbake en eller annen slags emoji som viser at man liker det man set når den andre sender en selfie for kanskje første eller andre gang i et fire år langt forhold. Det er en lavthenhengende frukt, en super-lett, enkelt måte å få den andre til å føle seg bra. Da blir det nesten demonstrativt å IKKE gjøre det 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke overtenk. Han er jo sammen med deg. Personlig er jeg utrolig lei mennesker som tar seg nær av absolutt alt. Hvis det plager deg for mye; så dropp å send selfie. Dropp å fisk etter komplimenter. 

Ja, du har selvsagt sett. Jeg skal slutte å bry meg om dette, det betyr ingenting og er selvsagt ikke egentlig noe viktig. 

Gjest ZarahSweet
Skrevet

«Fineste kjæresten min»

«Du er så jævla hot!»

«Savner deg»

Og diverse 🥰❤️😍

AnonymBruker
Skrevet

Sier at han er fin, eller kommenterer situasjonen. 

Anonymkode: f4872...33d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, du har selvsagt sett. Jeg skal slutte å bry meg om dette, det betyr ingenting og er selvsagt ikke egentlig noe viktig. 

Du sier jo selv det var èn selfie på lange tider. Og da mener du han ikke responderte slik du forventet? Du blir skuffet av egne forventninger til en selfie. Skulle skjønt deg om du sendte et halvnakent sexy bilde og fikk tommel opp. Han tenkte vel ikke over at det var en selfie du ville ha respons på, men responderte på meldingen. Han er jo ingen tankeleser

Skrevet
Ishwanvile skrev (28 minutter siden):

Svarer alltid med en eller annen form for positivt fortegn. Ikke nødvendigvis hjerte osv, men ut fra kontekst kan det være alt fra 🤩 til 🍆

Der absolutt verste er 👍🏻

Haha

Enig😂 jeg hater det tommel opp svaret. Men tror mange menn gjør det. Føler meg total uinteressant 😆

AnonymBruker
Skrevet

Resonderer sjelden på selfies. Kan kanskje sende et smilefjes eller tommel opp 

Anonymkode: 3f2f3...5e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen tenker at tommel opp betyr "liker", slik det gjorde i gamle dager.

Anonymkode: 6ba86...32d

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hi her. Jeg syns på en måte det så opplagt at man sender tilbake en eller annen slags emoji som viser at man liker det man set når den andre sender en selfie for kanskje første eller andre gang i et fire år langt forhold. Det er en lavthenhengende frukt, en super-lett, enkelt måte å få den andre til å føle seg bra. Da blir det nesten demonstrativt å IKKE gjøre det 

Tommel opp er jo en emoji som brukes nettopp til å vise at man liker det. 

Anonymkode: 19a9c...3aa

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...