Gå til innhold

Kjøpt noe på finn med fiks ferdig og har ikke hørt noe fra selgeren

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så vet ikke om varen er sendt eller ikke. Det er hent hjem som skal hente sto det inntil 22.juli.

Kan jeg spørre selger om hen har sendt?

Anonymkode: 02a6a...67e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klart du kan spørre selger om det er sendt. Når ble kjøpet foretatt da? 

Anonymkode: 969e9...a20

AnonymBruker
Skrevet

Send en melding og spør. 

Jeg tror noe er galt på Finn, statistikken oppdateres ikke på annonser, så jeg lurer på om det kan være krøll i systemet. Kanskje selger ikke har fått varsel på kjøpet ditt?

Anonymkode: 95672...904

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er usikker kan du også gå inn og avbryte handelen. Men selger bør jo svare deg. 

Anonymkode: afb62...e49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da har jo selger frem til 22. juli på å sende?

Anonymkode: 48ed4...a46

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Send en melding og spør. 

Jeg tror noe er galt på Finn, statistikken oppdateres ikke på annonser, så jeg lurer på om det kan være krøll i systemet. Kanskje selger ikke har fått varsel på kjøpet ditt?

Det stemmer, ingen oppdat på stat her heller

Anonymkode: 990a4...1ed

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Så vet ikke om varen er sendt eller ikke. Det er hent hjem som skal hente sto det inntil 22.juli.

Du får beskjed når selger har levert inn pakken. Så du trenger ikke å spørre. 

Anonymkode: 0fc14...58d

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Er ferietid nå, og folk er kanskje på ferie, om pakken ikke blir sendt innen 22 juli, så får du uansett pengene tilbake og handelen blir kansellert. 

Anonymkode: 6e61f...9df

AnonymBruker
Skrevet

Man får vel beskjed når den er sendt, med sporingsnummer etc.

Og 22. juli er et par dager til. Jeg pleier å være rask til å sende, liker å bare få ting gjort og være en god selger. Men det var en gang det var helg hvor jeg hadde masse planer 24/7, og jeg var tom for emballasje og den måtte sendes på posten og mitt nærmeste kontor er stengt søndager, så jeg tok et par dager og sendte den mandagen, som fremdeles var innenfor fristen. 

Du kan jo ikke klage på at den ikke er sendt når det fremdeles er innafor og ikke forsinket.

Anonymkode: 86520...4f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Klart du kan spørre selger om det er sendt. Når ble kjøpet foretatt da? 

Jeg kjøpte på tirsdag og det står at det blir sendt på mandag med helt hjem. At det går så mange dager skjønner jeg ikke. 🤷‍♀️

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Send en melding og spør. 

Jo, det har hen, for jeg sendte mld at jeg har betalt via fiks ferdig. Og det står også på finn.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kjøpte på tirsdag og det står at det blir sendt på mandag med helt hjem. At det går så mange dager skjønner jeg ikke. 🤷‍♀️

Ts

Kan jo være at selger er bortreist? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts

Hvis den er sendt så har du vel fått sporing fra helt hjem? Du kan se der hvor pakken er.

Anonymkode: ddc91...808

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du legge ut screenshot av hva det står i meldingene på finn så skjønner vi hva du mener.  

Anonymkode: e97be...681

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Når selgeren har valgt å sende seinest 22. juli så har jo vedkommende frist helt til da.  Er det første gang du kjøper noe med Fiks ferdig?

Anonymkode: 1dcdc...ede

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan du legge ut screenshot av hva det står i meldingene på finn så skjønner vi hva du mener.  

Anonymkode: e97be...681

Det står bare «hurra, selgeren har valgt deg» og at pakken blir hentet av Helt hjem senest mandag 22.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Når selgeren har valgt å sende seinest 22. juli så har jo vedkommende frist helt til da.  Er det første gang du kjøper noe med Fiks ferdig?

Nei, har kjøpt før også og aldri har jeg ventet så lenge, derfor jeg lurte bare. Og i det siste har jeg hatt dårlig erfaring med helt hjem.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det står bare «hurra, selgeren har valgt deg» og at pakken blir hentet av Helt hjem senest mandag 22.

Ts

Om 2 dager altså.. Ikke mas på selgere før fristen. 

Anonymkode: 0fc14...58d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ts

Da er det jo bare å vente til 23. og innen den tid har du nok fått mld om at varen er sendt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts

Senest 22 juli, altså mandag. Hvis den ikke allerede er sendt, så blir den sendt mandag. Det er to dager til. Hvis du ikke klarer å vente, så sender du melding og spør. Skjønner ikke hvorfor det skal kompliserer sånn. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...