Gå til innhold

Folk som spiller høy musikk på fine dager

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flytt til enebolig

Anonymkode: 430c6...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Vedkommendes behov er like viktig som ditt behov, og så lenge han ikke spiller etter kl 23 så må du bare tåle bråk fra naboer.

Anonymkode: bb1a1...1db

Men hvis alle gjorde som ham ville ingen fått behovet sitt dekket, for det ville bare blitt en grøt av lyd. Dermed...er det han som er egoisten.

Anonymkode: f9770...894

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg gikk inn isteden. Som de andre. Og tenker stygge tanker om hele fyren. 

Anonymkode: 8d825...3eb

Hva med å gå bort til naboen og spørre litt vennlig om han kan dempe lyden litt?

Anonymkode: fbf88...e0c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden får meg til å sette enormt stor pris på de trauste og rolige pensjonistnaboene mine. Skal legge dem til på lista over ting jeg er takknemlig for.

Anonymkode: 2a685...6e0

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat samme problemet idag, satt ute på terrassen isted med støydempende airpods. Fatter ikke hva den naboen tenker med, for naboene i leiligheten over har en nyfødt baby, noe han er veldig klar over. Da syns jeg det er ganske spesielt å blaste tekno hele dagen.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Flytt til enebolig

Anonymkode: 430c6...803

Jeg bor i enebolig. Han som spiller musikk bor hundre meter borti veien. Hva vil du fram til?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bor i enebolig. Han som spiller musikk bor hundre meter borti veien. Hva vil du fram til?

Når jeg tenker meg om er det KanKje ikke hundre meter. Et sted over femti i alle fall, i luftlinje.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva med å gå bort til naboen og spørre litt vennlig om han kan dempe lyden litt?

Jeg har ikke lyst å være den vanskelige naboen. Det bor veldig mange andre her, noen av dem bor bokstavelig talt en meter fra ham, og så kommer jeg og klager som bor langt borti veien? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

… med dører og vinduer åpne er det noe alvorlig galt med. 

Vi har 30 grader i skyggen. Må jeg seriøst sitte inne med alle vinduer og dører lukka for å slippe å høre drittmusikken din?

Egoist!!!! 😡

Til deg som gjør sånt: HVORFOR??!

Hilsen en som ønsker strømbrudd i Arendal

Huff, så grusomt du har det i solen... 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså, naboens frihet til å spille høy musikk stopper ved min frihet for å ha det normalt fredelig. Skal hen på død og liv spille høyt, kan hen bruk headset. Folk er så j#vla egoistiske! 

Anonymkode: 1f58d...490

Det er bare du som er grinete. For naboene er det frihet å spille musikk. Vær litt raus og irriter deg mindre og aksepter at folk er forskjellige. Go with the flow og tenk at her er det mennesker som nyter og koser seg. Stress kan være skadelig❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å kaste bort energi på å være så pottesur på en så fin sommersdag. 

Anonymkode: ea2d7...fec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel lov å spille musikk inntil kl 23. Det er tross alt en grunn til at det teller "hvordan nabolaget er". Det er derfor det finnes "finere nabolag" og dermed så koster prisen på boligen mer. 

Jeg husker da jeg bodde i borettslag, leilighet. Området var uansett ikke noe "high class", men når vi fikk en narkis til nabo, så sank verdien på leiligheten automatisk med 500.000. Det er brutale saker, men jeg hadde ingen bestemmelsesrett til hvem som kan kjøpe leiligheten som ligger vegg-i-vegg med der jeg bodde. 

Narkisen spilte ikke bare musikk, men hyppige besøk fra tvilsomme personer som i tillegg har bikkjer, så skal dem smoke thaa juice rusen sin i tillegg, så er "høy musikk" bagateller i forhold til det. 

Det er nettopp derfor like stor leilighet en annen, litt finere plass koster 1 mill+ mer. 

Når folk kommer på visning og skal se om de skal kjøpe en leilighet, så har de begynt å sjekke hvem som er naboene, osv.

Anonymkode: 913c8...218

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

… med dører og vinduer åpne er det noe alvorlig galt med. 

Vi har 30 grader i skyggen. Må jeg seriøst sitte inne med alle vinduer og dører lukka for å slippe å høre drittmusikken din?

Egoist!!!! 😡

Til deg som gjør sånt: HVORFOR??!

Hilsen en som ønsker strømbrudd i Arendal

Enig, det jeg føler om sånne kan bare beskrives som blodrødt hat. Neida. Joda. Neida tulla. Men sånn seriøst, fy søren som jeg hater det. 
«Fin og sjelden sommerdag vi har i dag, hadde vært synd om noen fant på å ØDELEGGE DEN» *Spille techno på full styrke*

Og folk som tar med høytalere på stranda og spiller høy musikk som alle rundt også må høre på🤯

Anonymkode: ce5ab...b37

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Og folk som tar med høytalere på stranda og spiller høy musikk som alle rundt også må høre på🤯

Helt enig. 

Det er generelt alt for mange folk som ikke klarer å ta hensyn til andre. 

Snakke i mobilen med høyttaler på offentlig transport, lar ungene spille spill med høy lyd på offentlig sted, boombox på gata og bussen, høyttalere på verandaen og stranda… det finnes glimrende hodetelefoner, jeg forstår det ikke. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.7.2024 den 16.11):

Dette er selvsagt bare tull og vas, som du allerede har fått bekreftet fra flere andre. 

Og det er faktisk ikke bare meg og han her, det er minst femti andre hus her og jeg ser den ene naboen etter den andre forsvinne inn i huset sitt og lukka døra. 

Man kan spille musikk uten å plage andre. Akkurat nå kjører han repeat på en sang 😜

Hva gjorde du for å rette opp i det da? 

Oppegående folk hadde gått for å ringe på, og sagt som sant var at han har på for høy musikk og at det gjør at andre naboer skygger banen og lukker døra i stedet for å bruke terrassen sin. Finn en løsning sammen. 

Anonymkode: 968a5...fe1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de synes at de har så kuuuuul musikk og hvis naboer hører den, vil de bli såååå imponerte. Serriøst lissom 😜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva gjorde du for å rette opp i det da? 

Oppegående folk hadde gått for å ringe på, og sagt som sant var at han har på for høy musikk og at det gjør at andre naboer skygger banen og lukker døra i stedet for å bruke terrassen sin. Finn en løsning sammen. 

Anonymkode: 968a5...fe1

Jeg synes det du skriver er veldig naivt. Tror du virkelig at han ikke vet at han spiller veldig høy musikk og at den kan virke plagsom for andre? Selvsagt vet han det, men sannsynligvis bryr det ham midt i ryggen. 

Eller han er rusa. Nok av dem i området her. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.7.2024 den 16.48):

For han har ikke tenkt på at det kan være sjenerende for andre?

Anonymkode: f168c...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...