AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #1 Del Skrevet 20. juli 2024 Jeg har ikke Tiktok selv og hører det snakkes om at man kan se hvem som har vært inne og sett på det man legger ut. Er dette fakta? Man kan vel også være på Tiktok uten bruker, har jeg forstått, hvordan fremkommer det da for en annen bruker hvis jeg er inne og titter på vedkommendes video uten brukernavn? Ungdommene mine vil at jeg skal være på Tiktok for kunne sende meg morsomme videoer, men jeg kjenner at jeg ikke liker konseptet med at det jeg kikker på er sporbart. Anonymkode: 2401d...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #2 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 20.7.2024 den 14.56): Jeg har ikke Tiktok selv og hører det snakkes om at man kan se hvem som har vært inne og sett på det man legger ut. Er dette fakta? Man kan vel også være på Tiktok uten bruker, har jeg forstått, hvordan fremkommer det da for en annen bruker hvis jeg er inne og titter på vedkommendes video uten brukernavn? Ungdommene mine vil at jeg skal være på Tiktok for kunne sende meg morsomme videoer, men jeg kjenner at jeg ikke liker konseptet med at det jeg kikker på er sporbart. Anonymkode: 2401d...9b3 Du lager deg ett nick på tiktok. F eks : blomstrerdama Da vises ikke ditt virkelige navn hvis du har privatkonto Anonymkode: 18993...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå