AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #1 Skrevet 20. juli 2024 innledningsvis er dette ment som et «lettbent datingdilemma», som kan være gøy å diskutere med andre. Det er derfor ikke nødvendig å svare tråden med «åååå kan du ikke tenke selv? Må du opprette tråd om dette?». Møtt en mann fra tinder 3 ganger. Føler meg ærlig talt ikke tiltrukket, hverken fysisk eller intellektuelt. Men, han virker snill og sympatisk, og vi ønsker oss mange av de samme tingene: etablere oss med barn osv. Er derfor usikker på om jeg burde gi det mer tid for å se om følelser kan vokse frem. Nå skal vi begge reise på ferie de neste to ukene så det blir en stund til vi sees. Vi kan ha kontakt på meldinger innimellom men jeg kjenner ikke på en lyst til å sende meldinger å fortelle om dagen min. Han er mer aktiv på meldinger enn meg. På den ene siden føler jeg at jeg sløser meg tiden hans, gir ham falske forhåpninger hvis jeg fortsette å holde kontakt med ham. Samtidig er det jo dumt å gi opp noe som potensielt kunne blitt noe. Hva er mest realt mot ham? Gi beskjed om at jeg ikke føler det og la ham få mulighet til å finne noen andre i sommer eller fortsette å holde kontakt? Anonymkode: 601bf...fa7
remix2020 Skrevet 20. juli 2024 #2 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): innledningsvis er dette ment som et «lettbent datingdilemma», som kan være gøy å diskutere med andre. Det er derfor ikke nødvendig å svare tråden med «åååå kan du ikke tenke selv? Må du opprette tråd om dette?». Møtt en mann fra tinder 3 ganger. Føler meg ærlig talt ikke tiltrukket, hverken fysisk eller intellektuelt. Men, han virker snill og sympatisk, og vi ønsker oss mange av de samme tingene: etablere oss med barn osv. Er derfor usikker på om jeg burde gi det mer tid for å se om følelser kan vokse frem. Nå skal vi begge reise på ferie de neste to ukene så det blir en stund til vi sees. Vi kan ha kontakt på meldinger innimellom men jeg kjenner ikke på en lyst til å sende meldinger å fortelle om dagen min. Han er mer aktiv på meldinger enn meg. På den ene siden føler jeg at jeg sløser meg tiden hans, gir ham falske forhåpninger hvis jeg fortsette å holde kontakt med ham. Samtidig er det jo dumt å gi opp noe som potensielt kunne blitt noe. Hva er mest realt mot ham? Gi beskjed om at jeg ikke føler det og la ham få mulighet til å finne noen andre i sommer eller fortsette å holde kontakt? Anonymkode: 601bf...fa7 Dette høres ut som en god kompis og jeg tror du burde være ærlig med han. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #3 Skrevet 20. juli 2024 Du kaster bort tiden hans, gi han sjansen til å møte noen som faktisk er interessert i han. Anonymkode: 2c21e...6ec 3 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #4 Skrevet 20. juli 2024 Du sløser med hans tid Anonymkode: 934d5...e9a 1
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 20. juli 2024 #5 Skrevet 20. juli 2024 52 minutter siden, AnonymBruker said: innledningsvis er dette ment som et «lettbent datingdilemma», som kan være gøy å diskutere med andre. Det er derfor ikke nødvendig å svare tråden med «åååå kan du ikke tenke selv? Må du opprette tråd om dette?». Møtt en mann fra tinder 3 ganger. Føler meg ærlig talt ikke tiltrukket, hverken fysisk eller intellektuelt. Men, han virker snill og sympatisk, og vi ønsker oss mange av de samme tingene: etablere oss med barn osv. Er derfor usikker på om jeg burde gi det mer tid for å se om følelser kan vokse frem. Nå skal vi begge reise på ferie de neste to ukene så det blir en stund til vi sees. Vi kan ha kontakt på meldinger innimellom men jeg kjenner ikke på en lyst til å sende meldinger å fortelle om dagen min. Han er mer aktiv på meldinger enn meg. På den ene siden føler jeg at jeg sløser meg tiden hans, gir ham falske forhåpninger hvis jeg fortsette å holde kontakt med ham. Samtidig er det jo dumt å gi opp noe som potensielt kunne blitt noe. Hva er mest realt mot ham? Gi beskjed om at jeg ikke føler det og la ham få mulighet til å finne noen andre i sommer eller fortsette å holde kontakt? Anonymkode: 601bf...fa7 Har dere pult?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #6 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kaster bort tiden hans, gi han sjansen til å møte noen som faktisk er interessert i han. Anonymkode: 2c21e...6ec AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du sløser med hans tid Anonymkode: 934d5...e9a Det er ikke sikkert personen oppfatter det som sløsing av tid. Anonymkode: 6f95d...c0a
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #7 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er ikke sikkert personen oppfatter det som sløsing av tid. Anonymkode: 6f95d...c0a Jo, det gjør han. Slipp han fri TS, du vil ikke ha han Anonymkode: be733...093
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #8 Skrevet 20. juli 2024 15 minutter siden, tidsfordriv2023 said: Har dere pult? Nei. Og heller ikke kysset eller tatt noe særlig på hverandre. Vi har hatt fokus på å prate og bli kjent. Anonymkode: 601bf...fa7
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #9 Skrevet 20. juli 2024 14 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke sikkert personen oppfatter det som sløsing av tid. Anonymkode: 6f95d...c0a Det er mye snakk i dagens samfunn om at folk har for dårlig tid i dating, de gir ikke seg selv eller den andre tid til å bli kjent og utvikle følelser. Anonymkode: 601bf...fa7 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #10 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er ikke sikkert personen oppfatter det som sløsing av tid. Anonymkode: 6f95d...c0a Han ønsker jo noen å etablere seg med å få barn sier ts. Anonymkode: 2c21e...6ec
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 20. juli 2024 #11 Skrevet 20. juli 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei. Og heller ikke kysset eller tatt noe særlig på hverandre. Vi har hatt fokus på å prate og bli kjent. Anonymkode: 601bf...fa7 Tre date og ingenting? Ikke rart du ikke er tent. Men syns dere skal bange en gang iallefall for du slipper han løs. Kjemien i forhold forandres mye så snart par har knulla. Hvem vet, kanskje han er en beast i senga.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #12 Skrevet 20. juli 2024 3 hours ago, tidsfordriv2023 said: Tre date og ingenting? Ikke rart du ikke er tent. Men syns dere skal bange en gang iallefall for du slipper han løs. Kjemien i forhold forandres mye så snart par har knulla. Hvem vet, kanskje han er en beast i senga. Dette er et dårlig råd. Skal man presse seg til å være intim med noen man ikke er tiltrukket av? Nei! Skal man ha sex med noen som åpenbart er mer interessert enn det du er i håp om at følelsene skal snu? Nei! Anonymkode: 601bf...fa7 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #13 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er et dårlig råd. Skal man presse seg til å være intim med noen man ikke er tiltrukket av? Nei! Skal man ha sex med noen som åpenbart er mer interessert enn det du er i håp om at følelsene skal snu? Nei! Anonymkode: 601bf...fa7 Hva er poenget om du ikke er fysisk tiltrukket? Da er det jo ikke noe poeng å holde på. Det må jo attraksjon for at det skal være noe mer enn vennskap. Så her bør du egentlig bare avslutte. Om han er opplagt interessert i deg anbefaler jeg ikke at dere fortsetter vennskapet foreløpig, kanskje med tiden, men nå kan det gi han forhåpninger. Anonymkode: 26bef...163 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #14 Skrevet 20. juli 2024 Du burde kjenne på en kjemi etter tre dates🤷🏻♀️ Anonymkode: 97d42...6b2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #15 Skrevet 20. juli 2024 Labert forsøk på å ikke føle deg motbydelig over å ta imot et par gratis middager til. Hvis TS var mann ville temperaturen i tråden vært mye høyere. Anonymkode: f2ad5...2e2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #16 Skrevet 20. juli 2024 41 minutter siden, AnonymBruker said: Labert forsøk på å ikke føle deg motbydelig over å ta imot et par gratis middager til. Hvis TS var mann ville temperaturen i tråden vært mye høyere. Anonymkode: f2ad5...2e2 Får du gratis middager når du dater? Jeg passer på å alltid betale for meg selv. Dessuten har vi ikke spist middag, vi har gått tur, tatt en kaffe osv. middag på date er jo bare upraktisk når man skal prate sammen. Anonymkode: 601bf...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #17 Skrevet 20. juli 2024 Tenker at dette ikke er liv laget når det ikke er noe tiltrekning fra din side. Er flott å gi folk en sjanse, men når dere har truffet 3 ganger så tenker jeg en bør kjenne på noe av det vertfall. At du ikke er så intressert å holde kontakt å fortelle litt om hva du holder på med i ferien sier jo også at du rett og slett ikke er intresset i han. Anonymkode: e7499...f4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå