Gå til innhold

Bestilte 90 minutter massasje, men behandlinger brukte opp 20-25 minutter..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Burde jeg klage på dette? I tillegg brukte hun teknikker som ikke er en del av behandlingen. Eksempelvis tilbød hun hodebunns-massajse, men endte bare med å dra fingrene gjennom håret mitt i ca. 10 minutter. 

Betalte godt over 2000 kr for dette, så føler meg litt lurt når behandlinger brukte 15 minutter på å "gjøre meg" klar til behandlingen, tross for at jeg var tilstede på lokale 30 min før timen. 

hva tenker dere? føler meg frekk som klager på andres jobb, er redd det skal gå utover dem på en dårlig måte. Men samtidig så er det mye penger for meg å betale når jeg ikke engang for de 90 minuttene som lovet.

Anonymkode: 23b95...fa3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, dette kan du helt klart klage på, du er garantert ikke eneste dette skjer med..

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok droppet å klage og bare lagt inn en høflig men ærlig review på google også aldri dratt dit igjen. Hvilket sted gikk du til?

Anonymkode: 944b7...859

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det må du klage på, de er sikkert presset av en sjef på toppen som vil de skal behandle folk på samlebånd for mest mulig penger, dette gjør frisører også(lederen altså)

Anonymkode: 586f2...bf1

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke behandlinger var dette? Spør fordi jeg kun har vært på massasjer der jeg faktisk får massasje og ikke behandles..

Anonymkode: 5c3cc...296

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...