Irak Skrevet 20. juli 2024 #1 Skrevet 20. juli 2024 Jeg lurer på om det finnes noen matvarer som kan minne om, eller smaker tilsvarende det sæd kan smake? Har så lyst til å lære meg å svelge, og like sædsmaken. Sikkert et litt rart spørsmål dette her, men jeg lurer faktisk oppriktig på dette. 1
fjær Skrevet 20. juli 2024 #2 Skrevet 20. juli 2024 Er ikke smaken som er problemet. Men konsistensen. Litt tykk og varm... 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #3 Skrevet 20. juli 2024 Trikset mitt de gangene jeg svelger er å gjøre det fort før smaken virkelig får sette seg og jeg begynner å brekke meg. Anonymkode: 5505d...0b8
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #4 Skrevet 20. juli 2024 fjær skrev (5 minutter siden): Er ikke smaken som er problemet. Men konsistensen. Litt tykk og varm... Som melis. Anonymkode: 09a64...1db
Bombasi Skrevet 20. juli 2024 #6 Skrevet 20. juli 2024 Usj. Istedenfor å gå etter noe som smaker sæd, hva med å trigge deg selv til å spise noe som lukter og smaker helt jævlig, slik at sæd blir "barnemat" i forhold? Du kan starte med surstömming.. 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #7 Skrevet 20. juli 2024 Jeg "shotter" sæden. Merker når han kommer så jeg åpner opp å hiver det ned før jeg rekker å kjenne så mye smak. Når det er sagt så er det ikke så ille med en partner som smaker lite. Eksen min hadde en veldig sterk, ekkel smak på sæden mens min nåværende smaker så lite at det går helt fint. Anonymkode: ba8f5...017
Irak Skrevet 20. juli 2024 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2024 Bombasi skrev (9 minutter siden): Usj. Istedenfor å gå etter noe som smaker sæd, hva med å trigge deg selv til å spise noe som lukter og smaker helt jævlig, slik at sæd blir "barnemat" i forhold? Du kan starte med surstömming.. Det går nok ikke for min del, men tusen takk for tipset 👏👏👏.
Nowayback Skrevet 20. juli 2024 #9 Skrevet 20. juli 2024 Aldri smakt, men lukten av vaffelrøre minner om lukten av sæd. Vet ikke om noen er enige?
Irak Skrevet 20. juli 2024 Forfatter #10 Skrevet 20. juli 2024 https://www.lillefrekke.no/blogg/lekesaker/280-ananas-til-folket-les-hva-den-gjor-med-saeden.html Kom over denne artikkelen. Noen som har prøvd? Har ananas noe å si for sædsmaken? Jeg vil gjerne ha rapport hvis noen gidder å teste 😂😂😂😂.
Irak Skrevet 20. juli 2024 Forfatter #11 Skrevet 20. juli 2024 DelvisPresley skrev (1 minutt siden): Aldri smakt, men lukten av vaffelrøre minner om lukten av sæd. Vet ikke om noen er enige? Da må røra være ihvertfall uten sukker 😂 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #12 Skrevet 20. juli 2024 fjær skrev (34 minutter siden): Er ikke smaken som er problemet. Men konsistensen. Litt tykk og varm... Både smak og konsistens. Å få de greiene der i munnen holdt med en gang🤢 Anonymkode: adf0d...b92 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #13 Skrevet 20. juli 2024 Irak skrev (13 minutter siden): https://www.lillefrekke.no/blogg/lekesaker/280-ananas-til-folket-les-hva-den-gjor-med-saeden.html Kom over denne artikkelen. Noen som har prøvd? Har ananas noe å si for sædsmaken? Jeg vil gjerne ha rapport hvis noen gidder å teste 😂😂😂😂. Har ikke lest artikkelen, men ananas og alt annet man stapper i seg, kan være med på å påvirke smaken på sæden Anonymkode: a36fc...9fc
Irak Skrevet 20. juli 2024 Forfatter #14 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har ikke lest artikkelen, men ananas og alt annet man stapper i seg, kan være med på å påvirke smaken på sæden Anonymkode: a36fc...9fc Det kan være. Tenkte jeg ville høre med noen som faktisk har prøvd 😂
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #15 Skrevet 20. juli 2024 Vanskelig å forklare eller beskrive smaken av sæd. Men den beste forklaring jeg har hørt er at det smaker litt umami (den femte og mindre kjente smakssansen ved siden av søtt, salt, surt og bittert). Ulikheten i smak fra mann til mann, og påvirkes av hva man spiser, drikker og røyk. På samme måten som at kvinner smaker ulikt. Tror ikke jeg kan klare å foreslå mat eller annet som smaker likt som kjønnssafter til kvinner eller sæd. Anonymkode: de9a6...979 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #16 Skrevet 20. juli 2024 Jeg liker tanken på slike eksperimenter, og bare det å skulle finne en slik røre, er jo spennende. Jeg tenker noe potetmel, og gelatin, litt salt. Av og til en litt bitter ettersmak, og et hint av klorlukt. Og må alltid inntas kroppstemperert. Jeg har litt lyst å suge en annen mann en gang, men det er helt andre sperrer som må overvinnes, enn smak og konsistens... @Irak Det beste må vel være å øve med noen, og bare slikke i deg det du vil, til å begynne med. Anonymkode: afa81...519
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #17 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg liker tanken på slike eksperimenter, og bare det å skulle finne en slik røre, er jo spennende. Jeg tenker noe potetmel, og gelatin, litt salt. Av og til en litt bitter ettersmak, og et hint av klorlukt. Og må alltid inntas kroppstemperert. Jeg har litt lyst å suge en annen mann en gang, men det er helt andre sperrer som må overvinnes, enn smak og konsistens... @Irak Det beste må vel være å øve med noen, og bare slikke i deg det du vil, til å begynne med. Anonymkode: afa81...519 Hvilke sperrer tenker du på da? At det fremstår som ekkelt eller skummelt? Anonymkode: de9a6...979
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #18 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har ikke lest artikkelen, men ananas og alt annet man stapper i seg, kan være med på å påvirke smaken på sæden Anonymkode: a36fc...9fc Hva med det en spiser på vanlig måte? Anonymkode: 09a64...1db
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #19 Skrevet 20. juli 2024 Det smaker da ingenting? Anonymkode: 13c75...b4c 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #20 Skrevet 20. juli 2024 DelvisPresley skrev (2 timer siden): Aldri smakt, men lukten av vaffelrøre minner om lukten av sæd. Vet ikke om noen er enige? Nei Synes sæd lukter klor? Anonymkode: 6ec31...453
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå