Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er 18 uker på vei. Frem til nå har jeg ikke hatt et eneste migrene anfall, men den siste uka har jeg hatt fem anfall! Det er helt enormt… jeg blir så sliten av det og ender opp med å ligge rett ut i flere dager… er det noen som har opplevd dette før eventuelt hva ble løsningen? Jeg holder på å bli sprø, legen har ikke noe forklaring, men jeg holder på å bli gal… 

Anonymkode: 76de4...36a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mye hodepine ca. midt i andre trimester. Blodprosenten min hadde gått litt nedover, så jeg økte jerninntaket, som fungerte bra. Ellers får jeg raskt hodepine av mye stress, men vi reagerer jo forskjellig på ting.

Var du plaget med migrene før graviditeten?

Anonymkode: 116f7...afa

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde mye hodepine ca. midt i andre trimester. Blodprosenten min hadde gått litt nedover, så jeg økte jerninntaket, som fungerte bra. Ellers får jeg raskt hodepine av mye stress, men vi reagerer jo forskjellig på ting.

Var du plaget med migrene før graviditeten?

Jeg hadde også migrene før, men det var kanskje et anfall i mnd/annenhver mnd, men nå har der vært mange dager på rad…🥺 kanskje jeg skal prøve å øke jern inntaket jeg også å se om det kan funke ❤️blir så desperat, for der er så slitsomt med migrene… 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg hadde også migrene før, men det var kanskje et anfall i mnd/annenhver mnd, men nå har der vært mange dager på rad…🥺 kanskje jeg skal prøve å øke jern inntaket jeg også å se om det kan funke ❤️blir så desperat, for der er så slitsomt med migrene… 

Skjønner godt det er slitsomt! Kan også vere hormonelt. Pass på å drikk mye også! Håper det gir seg snart❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt migrene siden jeg var barn - første halvdel av første svangerskap - var jeg EKSTREMT mye bedre, andre halvdel var jeg mer plaget enn jeg noen gang har vært. Kraftige og lange anfall og økt hyppighet. 

Nå med nr 2 er jeg så langt fremdeles ganske bra med migrene, er kommet til uke 29 - så håper jeg holder meg slik denne gangen. 

De fant ingen god forklaring, men er vanlig at noen blir bedre, andre blir dårligere av migrene under graviditet. Noen blir også helt bra under graviditet, men verre etterpå etc.. Snakk med helsepersonell om dine muligheter. For meg ble løsningen akupunktur - det funker for noen, ikke alle. 

Anonymkode: 7dedf...af7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...