Gå til innhold

Hva betyr det om kjæresten min vil dele meg med sin venn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr det? Egentlig? Nå skjedde dette flere år siden at jeg hadde en slik kjæreste og siden da har jeg lurt på hva det betyr. 

Betyr det at han ikke elsket meg? At han ble kåt av det men kunne ha elsket meg likevel. Var han litt homofil/ bifil? 

Ble slutt, jeg savner han, men ville ting ha endret seg om jeg hadde sex med kompisen mens han så på. 

Anonymkode: 7eb37...473

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hva betyr det? Egentlig? Nå skjedde dette flere år siden at jeg hadde en slik kjæreste og siden da har jeg lurt på hva det betyr. 

Betyr det at han ikke elsket meg? At han ble kåt av det men kunne ha elsket meg likevel. Var han litt homofil/ bifil? 

Ble slutt, jeg savner han, men ville ting ha endret seg om jeg hadde sex med kompisen mens han så på. 

Litt usikker på om de ville ha trekant, eller bare dele. 

AnonymBruker
Skrevet

Alt av det kunne vert sant.. kan hende han bare ville oppfylle en fantasi.. ingen andre enn eksen vet dette og egentlig så spiller det liten rolle.. ting hadde ikke vert annerledes nå, foruten at du hadde prøvd en med all sannsynlighet litt klein trekant. 

Anonymkode: 37859...ad7

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er ikke godt å vite hva han tenkte...Noen mannfolk er visst slik at dem liker å vise fram damene sine, og dele på dem. Det har jeg skjønt etter utallige tråder, temaer og innlegg her inne. 

Uavhengig av hva han tenkte og ville så syns jeg ikke du skal gjøre noe du ikke er komfortabel med. Man skal ikke gjøre noe for andre sin skyld. Det blir feil. Det er viktig å være trygg på seg selv seksuelt. En mann som elsker deg, respekterer deg uansett hva du hadde valgt. Så hvis det er slik at han ikke ville noe mer, pga dette så kan han hverken elske eller respektere deg....

Da er dere evt for ulike, og det er lov. Skjønner at du savner han. 

Tror du at du hadde følt deg noe bedre, om du hadde presset deg selv, til noe du kanskje i utgangspunktet ikke ville? 

Endret av Irak
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Alle spørsmålene dine kan besvares med ja/nei/kanskje.  Jeg er ikke sjalu, eller redd for å miste henne til noen annen, og da er sex med en annen mann bare en spennende og opphissende aktivitet vi gjør sammen, og noe jeg bare elsker henne mer for at vi kan dele. 

To menn i en trekant, trenger ikke gjøre noe med hverandre, men det utvider mulighetene mye. Dama mi tenner på å se to menn sammen, men foreløpig har jeg ikke gått særlig langt. Det kan forandre seg. 

At de er kompiser, trenger heller ikke være et problem. Jeg har betrodde kompiser helt fra barndommen, som jeg godt kunne ha invitert inn, også sammen med sine partnere.

Uten at du har slike fantasier selv, så gjorde du nok rett i å la være. 

Anonymkode: 05e07...6b0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2024 den 9.55):

Hadde jeg vert han så hadde det betydd at jeg vikke ha gitt deg mer nytelse og elsker at dama nyter mye. Det er deilig

AnonymBruker
Skrevet

Utilstrekkelighet? Kjør debatt.

Anonymkode: c81f0...c7d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2024 den 9.55):

Menn er vanligvis programmerte til å tenne sexuelt når det er fare for at partneren blir gravid med en annen. En sexuell tenning som kan starte allerede ved partnerens blikkontakt med en annen mann. En sexuell tenning som øker gradvis helt frem til aktiviteter som gir reell mulighet for at partneren blir gravid. Din x hadde tydeligvis kontroll både på sin programmerte sexuelle tenning og sin sjalusi og ville derfor at du skulle bruke vennen hans til å dra han opp i den helt spesielle sexuelle tenningen slik provokasjon medfører. X-en din er ikke homofil og han hadde åpenbart følelser for deg så lenge denne formen for sexuell tenning krever at han har følelser for deg. Hvis partneren er et null for mannens følelser så blir det dårlig tenning selv med slik provokasjon som at du ligger med kameraten hans. Ønsker din partner at du har sex med en annen så er det bevis på at han har følelser for deg.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...