Gå til innhold

Mann som skriver han er demiseksuell??

GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ZarahSweet
1 minutt siden, GrønnNellik68 said:

Hva betyr det egentlig??

EMOSJONELL TILTKNYTNING: Demiseksuelle må være emosjonelt trygg på partneren sin før de opplever seksuell tiltrekning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZarahSweet skrev (Akkurat nå):

EMOSJONELL TILTKNYTNING: Demiseksuelle må være emosjonelt trygg på partneren sin før de opplever seksuell tiltrekning. 

Da er jeg veldig nært demiseksuell og ja😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Populært tricks for å få ligge fort. Ved å uttrykke dette blir partneren forledet til å tro at en er dønn solid og ansvarsfull.

Anonymkode: 1120e...a1b

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Populært tricks for å få ligge fort. Ved å uttrykke dette blir partneren forledet til å tro at en er dønn solid og ansvarsfull.

Tror ikke det, folk flest har ikke peiling på hva det betyr. Da er det vel enklere å si noe som "sex har jeg kun med noen jeg har følelser for" (som ikke er eksakt det samme som demiseksuell). 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (7 minutter siden):

Tror ikke det, folk flest har ikke peiling på hva det betyr. Da er det vel enklere å si noe som "sex har jeg kun med noen jeg har følelser for" (som ikke er eksakt det samme som demiseksuell). 

ja jeg visste ikke at vi som ikke liker å ligge rundt uten følelser hadde en eget ord for det. Så da lærte jeg noe nytt idag og .. og stort pluss at det er en mann som er slik og. De er det jaggu ikke mange av. Tror jeg må sende en like på han der. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (4 minutter siden):

ja jeg visste ikke at vi som ikke liker å ligge rundt uten følelser hadde en eget ord for det. Så da lærte jeg noe nytt idag og .. og stort pluss at det er en mann som er slik og. De er det jaggu ikke mange av. Tror jeg må sende en like på han der. 

Det er ikke det som demiseksuell betyr, det betyr at personen ikke kan ha seksuell attraksjon uten at det først er følelser. Som ikke er det samme som å ikke liker å ligge rundt uten følelser. Som er svært vanlig, også hos menn. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fremmed fugl skrev (17 minutter siden):

Folk flest finner ut hva det betyr på 30 sek med et googlesøk. Deretter blir de imponert og interessert i personen som påstår de har dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
GrønnNellik68 skrev (10 minutter siden):

Og du bekrefter akkurat det jeg har påstått i tråden.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (50 minutter siden):

Hva betyr det egentlig??

Google er din venn. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ZarahSweet skrev (53 minutter siden):

Altså, at man ikke ligger rundt med hva som helst. 

Anonymkode: a63eb...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Og du bekrefter akkurat det jeg har påstått i tråden.

ja men da får jeg jo svar om det er bløff.. at de bare skriver det for å få interesse vil en jo se fort.. får vel dick pic på første snap da hvis det ikke stemmer? ha ha ha.. var en en dag før her jeg sa jeg at han ikke var noe for meg..dagen etter får jeg nærbilde av balla hans.. veldig sjarmerende fyr.. så jeg hadde rett at det var noe med utseende som sa meg at han der er creepy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
GrønnNellik68 skrev (17 minutter siden):

ja men da får jeg jo svar om det er bløff.. at de bare skriver det for å få interesse vil en jo se fort.. får vel dick pic på første snap da hvis det ikke stemmer? ha ha ha.. var en en dag før her jeg sa jeg at han ikke var noe for meg..dagen etter får jeg nærbilde av balla hans.. veldig sjarmerende fyr.. så jeg hadde rett at det var noe med utseende som sa meg at han der er creepy. 

Neppe. Om en bruker dette for å oppnå sex, må en holde fasaden litt. Å sende et dickpic, ville vraket bløffen momentant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (1 time siden):

Hva betyr det egentlig??

Betyr nok at mannen er smart og forsøker spille deg som en fele.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
TomSawyer skrev (Akkurat nå):

Betyr nok at mannen er smart og forsøker spille deg som en fele.

Ok da får jeg bekreftet igjen da at menn er sleipe faan'er som prøver å lure damer over en lav sko ... ikke rart man ikke gidder å ta kontakt med noen lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
GrønnNellik68 skrev (48 minutter siden):

Han kan jo ha følelser for mange... finn ut av det først hehe

Anonymkode: 07a6e...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta det som eksperiment. Skal se om vi får match først det er jo ikke sikkert. Bare sett på profilen hans jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå):

Ok da får jeg bekreftet igjen da at menn er sleipe faan'er som prøver å lure damer over en lav sko ... ikke rart man ikke gidder å ta kontakt med noen lengre. 

Nei, dette får du ikke bekreftet av noen andre enn personen du omtaler i HI.

Du forandrer fort mening ser jeg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...