Gå til innhold

Finansieringsbevis

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er et finansieringsbevis noe man bare får over nett? Jeg leste litt rundt dette på bankens sider og fikk inntrykk av at man fikk det tilsendt på mail eller noe? Jeg har hatt fast inntekt i noen år nå, riktignok lav lønn, men har allikevel klart å spare noen hundre tusen. Så etter jeg hadde søkt om beviset at banken hadde ringt meg. (Etter stengetid) og ble litt bekymret for om det er fordi jeg ikke vil få lån/finansieringsbevis. Jeg har uansett ingen kjøpeplaner med det første, ble som sagt bare litt bekymret siden de hadde ringt og at jeg ikke fikk beviset på mail. Eller er det kanskje det som er normalen?

Anonymkode: 91fd0...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ring å snakk med dem, det kan hende de ønsker mer opplysninger enn det som fremkommer i nettsøknaden din.

Om du søker på lånevevis som er langt unna det du evt kan låne og oppfyller alle krav får du det som regel raskt over nett, om du er i grenseland vil de ofte ta en prat for å kartlegge mer. 

Anonymkode: 4f6c6...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er helt normalt at de ringer. Da jeg fikk finansieringsbeivset mitt tidligere i vår ringte de meg. Banken har noen oppfølgingsspørsmål til søknaden.

Anonymkode: aa1c4...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...