AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #1 Skrevet 19. juli 2024 Jeg hadde møtt en fantastisk mann og vi hadde det bra lenge før en personlig tragedie rammet meg og jeg ble veldig deprimert. Jeg ble negativ, sur , mistet alle interesser og følelser .ville være alene. Gjorde det slutt , jeg var i min egen boble . Nå som stormen har passert innser jeg hva jeg har mistet, flere relasjoner . Jeg har kjempet hardt for å få han tilbake, men det er ingen sjanse i havet for det. Han vil ikke. Han sier han har gått videre og har i tillegg ny dame. Jeg gjorde jo ikke noe galt, ble syk. Føles ut som han gjorde det slutt. Han har ny dame, jeg har sorg over han . Kanskje han egentlig ikke var så glad i meg i utgangspunktet ? Vi bodde ikke sammen så det var på en måte ikke noe praktisk styr heller. Jeg er ikke over han, men han er over meg. Anonymkode: 2605d...e16 1
Mardina Skrevet 19. juli 2024 #2 Skrevet 19. juli 2024 Gå videre 😊 Det har han gjort, du bør respektere det og komme deg videre du også 😊 Han har sagt at han ikke vil bli sammen med deg igjen, så du snakker nok til døve ører 😊 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #3 Skrevet 19. juli 2024 Du skriver jo selv at du ble "negativ, sur, mistet alle interesser og følelser, ville være alene og gjorde det slutt". Han kunne jo ikke vite om du ville angre, eller forandre hva du følte og hvordan du oppførte deg. Det eneste han kunne gjøre for sin egen del var jo å gå videre.. Det beste du selv kan gjøre er å respektere at han har gått videre, og fokusere på deg selv og ditt eget liv ❤️ Anonymkode: cc719...937 1 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #4 Skrevet 19. juli 2024 Ikke for å legge sten til din byrde men.. Måten du taklet å bli syk og lot det gå ut over han viste at du nok ikke var den riktige for han. Du kan ikke skylde alle handlinger du gjorde på at du ble syk. Og nå har du panikk fordi ting ikke går som du ønsker. Ikke fordi du virkelig vil ha han. Kun fordi du innser at du faktisk har dyttet bort han og andre. Nå må du ta ansvar og skjønne at du har personlig ansvar selv som syk. For du var vel ikke innlagt på asyl med tvangstrøye-syk? Anonymkode: d3fd3...b99 3 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #5 Skrevet 19. juli 2024 Det er midlertidig den følelsen. Du mistet for at noe nytt og bedre kan komme til livet ditt Anonymkode: 14f27...cc9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #6 Skrevet 19. juli 2024 Når du fikk det veldig vanskelig er det også naturlig at man skyver bort de man har rundt seg. Man vil ikke være en byrde og man klarer ikke ha noen tett innpå seg, mange kan reagere slikt. Han ble dumpet, og han gikk videre. Klart dette der vondt for deg når stormen har passert og du er mer deg selv igjen. Du har lov å sørge over dette. Prøv å Finn positive ting og venner du kan glede deg sammen med, så ikke sorgen blir for tung Anonymkode: b0a7a...6d5 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #7 Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ikke for å legge sten til din byrde men.. Måten du taklet å bli syk og lot det gå ut over han viste at du nok ikke var den riktige for han. Du kan ikke skylde alle handlinger du gjorde på at du ble syk. Og nå har du panikk fordi ting ikke går som du ønsker. Ikke fordi du virkelig vil ha han. Kun fordi du innser at du faktisk har dyttet bort han og andre. Nå må du ta ansvar og skjønne at du har personlig ansvar selv som syk. For du var vel ikke innlagt på asyl med tvangstrøye-syk? Anonymkode: d3fd3...b99 Måtte du så inderlig vell tåle den urett som ikke rammer deg selv tenker jeg når du svarer ts på en slik måte. Anonymkode: d6ef4...af2 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #8 Skrevet 19. juli 2024 Det er mange måter å takle en krevende situasjon på, dette var din måte. Du ikke bare skøyv mannen din bort emosjonelt, du faktisk gikk hen og dumpa ham også. Og så angra du. Problemet er at for ham å bli dumpa som "straff" for det du opplevdes, vel, det var hans personlige tragedie. Og nå avbilder han deg tilbake. Hvorfor har han mindre rett til å avvise på bakgrunn av sin smerte, enn det du hadde? Anonymkode: a6311...d0f 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #9 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg hadde møtt en fantastisk mann og vi hadde det bra lenge før en personlig tragedie rammet meg og jeg ble veldig deprimert. Jeg ble negativ, sur , mistet alle interesser og følelser .ville være alene. Gjorde det slutt , jeg var i min egen boble . Nå som stormen har passert innser jeg hva jeg har mistet, flere relasjoner . Jeg har kjempet hardt for å få han tilbake, men det er ingen sjanse i havet for det. Han vil ikke. Han sier han har gått videre og har i tillegg ny dame. Jeg gjorde jo ikke noe galt, ble syk. Føles ut som han gjorde det slutt. Han har ny dame, jeg har sorg over han . Kanskje han egentlig ikke var så glad i meg i utgangspunktet ? Vi bodde ikke sammen så det var på en måte ikke noe praktisk styr heller. Jeg er ikke over han, men han er over meg. Anonymkode: 2605d...e16 Øhhh… hallo? Han har ny dame. Skal han liksom bare dumpe henne, da? For her kommer du, og er ferdig med å utagere mot ham? Du er klar over at andre også er mennesker…? Anonymkode: 81e90...459 2 1
Irak Skrevet 20. juli 2024 #10 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg hadde møtt en fantastisk mann og vi hadde det bra lenge før en personlig tragedie rammet meg og jeg ble veldig deprimert. Jeg ble negativ, sur , mistet alle interesser og følelser .ville være alene. Gjorde det slutt , jeg var i min egen boble . Nå som stormen har passert innser jeg hva jeg har mistet, flere relasjoner . Jeg har kjempet hardt for å få han tilbake, men det er ingen sjanse i havet for det. Han vil ikke. Han sier han har gått videre og har i tillegg ny dame. Jeg gjorde jo ikke noe galt, ble syk. Føles ut som han gjorde det slutt. Han har ny dame, jeg har sorg over han . Kanskje han egentlig ikke var så glad i meg i utgangspunktet ? Vi bodde ikke sammen så det var på en måte ikke noe praktisk styr heller. Jeg er ikke over han, men han er over meg. Anonymkode: 2605d...e16 Du skriver at du kjempet hardt for å få han tilbake, og det står det respekt av 👏👏👏. Du prøvde alt du kunne ts. Vi kan alle gjøre feil innimellom. Livet er ikke enkelt... Det kan godt hende at han var veldig glad i deg. Det tror jeg nok. Trenger ikke å ha noe med det å gjøre sånn sett. Vi mennesker reagerer ulikt når man blir skyvd unna. Det kan være vondt det også. Så det kan være han gjorde det for å beskytte hjertet sitt. Det er jo ikke bra med sånn av og på forhold. Man kan umulig vite hva andre egentlig tenker. Håper du med tiden klarer å komme over han. Fokuser på deg selv, og gjør noe godt for deg selv ❤️. Varme tanker til deg 🤗. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #11 Skrevet 20. juli 2024 Dessverre må du bare respektere hans valg ts. Forstår at det er vondt. Fokuser heller på vennskap og familie. Finn på hyggelige ting for deg selv. Stor klem til deg❤️ Anonymkode: f8a47...5fc 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #12 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke for å legge sten til din byrde men.. Måten du taklet å bli syk og lot det gå ut over han viste at du nok ikke var den riktige for han. Du kan ikke skylde alle handlinger du gjorde på at du ble syk. Og nå har du panikk fordi ting ikke går som du ønsker. Ikke fordi du virkelig vil ha han. Kun fordi du innser at du faktisk har dyttet bort han og andre. Nå må du ta ansvar og skjønne at du har personlig ansvar selv som syk. For du var vel ikke innlagt på asyl med tvangstrøye-syk? Anonymkode: d3fd3...b99 Dette er jeg veldig uenig i. Dette er skrevet av noen som ikke har kjent ordentlig på psykisk sykdom selv. Når man er deprimert eller psykotisk så har man faktisk ingen muligheter til å tenke rasjonelt, det er kjernen til alle problemene man har, at tankene ikke spiller på lag. Så dette kan 100% være den TS elsket over alle og en enorm sorg for henne at han forsvant på grunn av sykdommen hennes. Klar det er vondt og føles urettferdig etterpå. På samme måte som det var helt nødvendig for den andre å gå videre med livet sitt fordi det var ikke noe annet for han å gjøre på det tidspunktet. Det er helt fair at han har gått videre. Husk at han er hovedpersonen i sitt liv og ta de valgene som er best for han. Ts, du må akseptere at det som har skjedd har skjedd. Det var ikke det du egentlig ville, men du kan ikke gjøre noe med hva som ble gjort nå. Det er ikke sånn at man blir sterkere av alt som ikke dreper en, men alt av det kan lære deg noe. Du tar denne veldig vonde leksen også gjør du det om til ett øyeblikk som lærte deg noe viktig. Dette blir bedre TS, når du gir slipp på fantasien om hvordan det kunne vert og heller fokuserer på hvordan du kan ha det bra i dag. Anonymkode: 05fd1...c47
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #13 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg hadde møtt en fantastisk mann og vi hadde det bra lenge før en personlig tragedie rammet meg og jeg ble veldig deprimert. Jeg ble negativ, sur , mistet alle interesser og følelser .ville være alene. Gjorde det slutt , jeg var i min egen boble . Nå som stormen har passert innser jeg hva jeg har mistet, flere relasjoner . Jeg har kjempet hardt for å få han tilbake, men det er ingen sjanse i havet for det. Han vil ikke. Han sier han har gått videre og har i tillegg ny dame. Jeg gjorde jo ikke noe galt, ble syk. Føles ut som han gjorde det slutt. Han har ny dame, jeg har sorg over han . Kanskje han egentlig ikke var så glad i meg i utgangspunktet ? Vi bodde ikke sammen så det var på en måte ikke noe praktisk styr heller. Jeg er ikke over han, men han er over meg. Anonymkode: 2605d...e16 Først, få det klart for deg at du ikke gjorde noe galt, men du gjorde det slutt. Noe som viste seg å være en feil, en feil du må ta lærdom av. Han gjorde det ikke slutt med deg, det var du. Om han har fått seg ny dame og klart å gå videre, så har du ingen rett til å belaste ham med dine angrende følelser. De er dine å takle. Så får du huske ved neste utfordring, å ikke ta forhastede avgjørelser når du ikke er på et stabilt sted i deg selv. Legger du skylden på at du var syk, så vil du ikke lære noe av det du nå har vært igjennom. Avgjørelsen var bare din, og din alene Anonymkode: 3a67b...201 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå