AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #1 Skrevet 19. juli 2024 Spoiler Hei, Jeg er gravid i uke 26 og sliter med å slutte å røyke men som en kompensasjon har jeg byttet ut røyken til en mildere en. Er det noen som vet hvordan man lager en mer skånsom røyk selv? Anonymkode: eda2b...7f5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #2 Skrevet 20. juli 2024 Har du lest deg opp om hvilke komplikasjoner røyking kan medføre for fosteret? Eneste alternativet jeg ville jobba med var å slutte å røyke, det er bare for en periode. Hvordan tror du at du ville håndtert det hvis barnet får komplikasjoner som kan skyldes at du røyka? Noe du kan spise eller gjøre når røyksuget kommer i stedet? Anonymkode: 8aecf...3f9
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #3 Skrevet 20. juli 2024 Herregud den der begynner å bli gammel. Anonymkode: c33f0...a7b
Octopus Skrevet 20. juli 2024 #4 Skrevet 20. juli 2024 Jeg kjenner to som røkte under graviditeten. Begge barna ble født to måneder for tidlig. Begge sier det var heeelt tilfeldig. Neppe. Disse barna er voksne nå og har fortsatt utfordringer knyttet til å være prematur. Når du røyker eller snuser under graviditet snevrer du inn oksygentilførselen til ungen. Hvorfor tar du deg ikke bare sammen og slutter å røyke? Ekstremt egoistisk av deg. 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #5 Skrevet 20. juli 2024 Lage en mer skånsom røyk selv... - er ikke denne trolletråd tematikken boss enda? Anonymkode: bfc33...7a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå