Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 Jeg startet et abonnement på bladet Hjernetrim før jul, men fant forholdsvis raskt ut at jeg ikke ville fortsette. Jeg sa opp pr mail innen fem dager etter siste mottatte blad slik reglene var, og betalte det jeg skyldte like etter. Likevel har jeg fortsatt å motta bladene i posten! Det første sendte jeg tilbake med påskriften "Retur - nektet mottatt - abonnementet ble oppsagt i desember" Idag lå et nytt blad i postkassen. Jeg skal selvsagt ringe og klage til kundeservice, men de har innskrenket åpningstid, så det må bli en annen dag. Min advarsel er altså: Ikke bli abonnent! Det kan så absolutt se ut som om det er vanskelig å "bli kvitt" abonnementet når du først har startet. Noen andre som opplever det samme? Skal forresten oppdatere dere når jeg får tak i noen der.
Spirito Skrevet 17. februar 2006 #2 Skrevet 17. februar 2006 (endret) Det er Bonniers som gir ut dette, sant? Har selv hatt samme problemer med dem, men ble sittende med en stor inkassoregning fordi det ble ord mot ord. Ta vare på dokumentasjon, send blindkopier av all e-post og få kvittering på posten for returnerte blader. Endret 17. februar 2006 av Spirito
Ladyen Skrevet 18. februar 2006 #3 Skrevet 18. februar 2006 Da jeg mottok siste bladet gikk det opp for meg at det koster det samme å "abbonere", som å kjøpe det i butikk. Ingen fordeler. Hva er vitsen da ? Vurderer å si opp. I samme slengen syns jeg det er unødvendig å skulle betale for et og et blad. Små regninger er lette å glemme. Hvorfor ikke ha et normalt abonnement som andre har. Over litt tid ?
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #4 Skrevet 18. februar 2006 I samme slengen syns jeg det er unødvendig å skulle betale for et og et blad. Små regninger er lette å glemme. Hvorfor ikke ha et normalt abonnement som andre har. Over litt tid ? ← Det er jo bare å enten å be dem sende deg en regning for et år av gangen eller så kan du bare sette inn tilstrekkelig penger på kontoen med ditt KID-nr. Men jeg er enig at det kan være litt tull med fakturaene fra dem. Men så lenge de bruker KID på innbetalingene skal det jo være mulig å spore betalingene (jeg har enkelte ganger måtte ringe og klage på dette). jeg abbonerer på Illustrert Vitenskap og er veldig fornøyd med det. Ja, det koster det samme å abbonere, men jeg slipper gå rundt og lete etter et utsalgssted, og jeg slipper å passe på når utgivelsesdagen er
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 20. februar 2006 #5 Skrevet 20. februar 2006 Ahhrrg!! J... møkkaBonnier! Da har jeg snakket med kundeservice etter et kvarter i kø på telefonen, og de påstår at de ikke har fått oppsigelse! Og at bladet jeg sendte i retur ikke er kommet tilbake. Jeg må betale for de to bladene jeg har mottatt etter at jeg meldte meg ut, for jeg finner ikke utmeldingsmailen min så jeg kan ikke bevise at jeg meldte meg ut. Skikkelig irriterende, men jeg har hatt noen alvorlige opprydninger i mailboksene mine i jula, og den har nok forsvunnet ved en miss. Skal ALDRI ALDRI ALDRI mer ha kontakt med Bonnier noengang!!! Damen på kundeservice var skikkelig på hugget, nesten uhøflig, så det er tydelig at kundeservice mottar mange henvendelser fra misfornøyde abonnenter.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #7 Skrevet 20. februar 2006 Jeg abonnerte en stund på "i Form," og like etter eg avsluttet dette, så begynte min mann å få bladene i stede... Jeg ringte til dem, og fikk de til å stryke dette, aner ikke hvordan de fikk det der til..men det kom et par blader i ettertid også, men hørte ikke noe om ikke betalte regninger, så nå har de vel ordnet det... men at enkelte ikke alltid har full kontroll på kunde abonnementene sine, kan man hvertfall være enig om..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå