Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil jeg kunne klare det på nytt? Det handler vel egentlig om at jeg kan få følelser? Akkurat nå føles det som at jeg ikke kan føle noe sterkt for andre enn eksen. 

Anonymkode: 73c78...8f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du blir sammen med noen andre så vil jo dynamikken mellom dere to være annerledes.  Så det føles kanskje ikke helt likt, men det betyr ikke at det er dårligere, bare annerledes. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du ikke er ferdig følelsesmessig med eksen. Håper du på gjenforening?

Og hvor lenge dater du? Er det sånn at du forventer sterke følelser i løpet av kun noen mnd? 

Anonymkode: 1d37b...5cc

AnonymBruker
Skrevet
Trek skrev (1 time siden):

Når du blir sammen med noen andre så vil jo dynamikken mellom dere to være annerledes.  Så det føles kanskje ikke helt likt, men det betyr ikke at det er dårligere, bare annerledes. 

Forstår at det ikke blir helt likt. Men akkurat nå lurer jeg på om jeg i hele tatt vil føle for noen igjen. 

ts

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forstår at det ikke blir helt likt. Men akkurat nå lurer jeg på om jeg i hele tatt vil føle for noen igjen. 

ts

Det er veldig vanlig å føle det sånn en stund, men du har følt kjærlighet for noen en gang og da kan du føle det igjen også. 

Akkurat som man ikke går tom for kjærlighet for barna sine så går man ikke tom for muligheten til å elske andre. 

Endret av Trek
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Du må selvfølgelig være åpen for det da og ikke henge deg opp i eksen.

Kjæresten min mistet sin livs kjærlighet og mor til sine barn.

Han ga slipp på henne etter ca 1 år. Med det mener jeg han aksepterte at hun var død og borte og at hennes siste ønske var at han skulle oppleve kjærligheten igjen.

Sorgen kom selvsagt i bølger og da han traff meg litt over 2 år etter kom sorgen ganske hardt tilbake blandet med frykt fordi han fikk så ekstremt sterke følelser for meg veldig raskt. 

Om jeg blir hans neste store kjærlighet vet jeg ikke enda, men jeg vet han er utrolig forelsket i meg og har blitt ekstremt glad i meg. Og vi har det superfint sammen og gjør hverandre lykkelig. Og det er nok for oss begge nå.

Jeg har aldri hatt den store kjærligheten(aldri sluppet noen inn som føltes rett), men med han kjennes det bare rett.

Så ja; med åpent sinn og tørre å ta en sjanse så kan en falle hardt for mer enn én person.

Anonymkode: a3f9c...a05

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vil jeg kunne klare det på nytt? Det handler vel egentlig om at jeg kan få følelser? Akkurat nå føles det som at jeg ikke kan føle noe sterkt for andre enn eksen. 

Det er helt normalt, selvfølgelig kommer du til å få følelser for noen andre.

Anonymkode: ee123...46d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...