Gå til innhold

Lommepenger Hunderfossen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal på Hunderfossen. 14- åringen min skal også være med. Han skal gå sammen med en kamerat av et reisefølge vi er sammen med.

Hvor mye tenker du han kommer til å trenge der av penger? (Vi skal møtes for mat og spise alle sammen, så det trenger han ikke å betale for)

Anonymkode: 7b826...764

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre han vil kjøpe suvernirer/leker, så er det er ikke så mye annet der å bruke penger på enn is, brus og godteri, så da kommer det an på hva han ønsker å kjøpe av det da...

For min 14 åring hadde det holdt lenge med 200 kr, også hadde han fått vente til vi møttes med å evt kjøpe noe annet(så fikk jeg også vurdere om det er noe han trenger, han har det med å ha lyst på mye tull)

Parken er ikke så stor, så dere vil sannsynligvis møtes flere ganger gjennom dagen.

Anonymkode: 35c47...281

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville gitt 500

Anonymkode: ec127...786

AnonymBruker
Skrevet

Ikkeno, egentlig. Fjortisen min ba om en femtilapp til is da vi var der sist uke (hadde med venninne og gikk for seg selv).

Anonymkode: 190c5...349

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ville gitt 500

Hvorfor så mye?

Anonymkode: 43f8a...cc3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor så mye?

Anonymkode: 43f8a...cc3

Synes ikke det er mye jeg og det er summen jeg ville gitt , som altså var spørsmålet til ts.

AnonymBruker
Skrevet

Det er suvenirer evt da som kanskje ikke er sååå stas for en 14 åring. Og da gjenstår is, godteri og brus. 

200 bør holde. Og som wn over sier, dere møtes så kan man evt gi mer ved behov.

Anonymkode: fd928...c11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...