Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 Hei. Jeg har møtt en kar. Vi har flørtet og tullet i flere mnd, og i helgen var vi på byen og endte opp i sengen hjemme hos meg. Typisk fyllesex, men da hadde begge på en måte inrømmet at de var klare for noe mer. Så kom han til meg på mandagen, masse klining osv. Var døds kåt, men han fikk den ikke opp... Prøvde å late som om det ikke betydde noe ol. Han tilfredstilte jo meg på andre måter... Men.. Det var litt sårt, og litt turn-off... Kan det bare ha vært nerver eller hva?? Har aldri vært sammen med en gutt som ikke har fått den opp før...
Gjest *Snart medlem* Skrevet 16. februar 2006 #2 Skrevet 16. februar 2006 Det var vel prestasjonsangst da.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #3 Skrevet 16. februar 2006 Kan være at han bare litt for ivrig. Var litt sånn med min type til og begynne med, det ga seg raskt da han skjønte at jeg var kommet for å bli
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #4 Skrevet 16. februar 2006 Hvis det er en ting som er sikkert, så er det at penis lever sitt eget liv. Den hører som oftest etter hva eieren sier, men den kan fint finne på å ikke høre etter noen ganger. Den er som en tredjemann i senga. Har den ikke lyst, så har den ikke lyst, og da får gutten og jenta bare vente til den føler for det. Kan nesten sammenlignes med en trassig liten unge. Menneh. Den har som regel en god grunn de gangene den ikke vil. Kan være angst. Kan være depresjon. Kan til og med være så enkelt som at fyren er mer sliten enn han selv er klar over etter en lang dag. Er ikke alltid lett å få med seg hvor sliten en er. Men penis er en god måte å se hvor sliten en er etter en dag. Det kreves faktisk overraskende mye av kroppen for å pumpe opp penis slik at den blir god og hard. Langt mer hvis kroppen må opprettholde ereksjonen for sex. Videre kan det jo være så enkelt som at han nettopp hadde hatt orgasme før han møtte deg. Hvis han hadde onanert tidligere samme kveld kan det være vanskelig. Og hvis han samtidig var litt engsetlig - og attpåtil sliten - når dere begynte, heh ja, da er det lett for penis å gi dere fingeren og si at dette får dere vente litt med slik at den får kommet seg. Hvis fyren din er frisk og oppegående, vil du nok tidsnok for glede av stellet hans. 1
BMD Skrevet 16. februar 2006 #5 Skrevet 16. februar 2006 Av en eller annen grunn kan det være vanskelig å få den opp i begynnelsen med ei man er skikkelig forelsket i. Det skjedde nå med meg en gang ihvertfall. Du får ta det som et kompliment.
Gjest Markus i Oslo Skrevet 16. februar 2006 #6 Skrevet 16. februar 2006 Hvis det er en ting som er sikkert, så er det at penis lever sitt eget liv. Den hører som oftest etter hva eieren sier, men den kan fint finne på å ikke høre etter noen ganger. Den er som en tredjemann i senga. Har den ikke lyst, så har den ikke lyst, og da får gutten og jenta bare vente til den føler for det. Kan nesten sammenlignes med en trassig liten unge. Menneh. Den har som regel en god grunn de gangene den ikke vil. Kan være angst. Kan være depresjon. Kan til og med være så enkelt som at fyren er mer sliten enn han selv er klar over etter en lang dag. Er ikke alltid lett å få med seg hvor sliten en er. Men penis er en god måte å se hvor sliten en er etter en dag. Det kreves faktisk overraskende mye av kroppen for å pumpe opp penis slik at den blir god og hard. Langt mer hvis kroppen må opprettholde ereksjonen for sex. Videre kan det jo være så enkelt som at han nettopp hadde hatt orgasme før han møtte deg. Hvis han hadde onanert tidligere samme kveld kan det være vanskelig. Og hvis han samtidig var litt engsetlig - og attpåtil sliten - når dere begynte, heh ja, da er det lett for penis å gi dere fingeren og si at dette får dere vente litt med slik at den får kommet seg. Hvis fyren din er frisk og oppegående, vil du nok tidsnok for glede av stellet hans. ← Ja. Jeg har vært i samme situasjonen selv, og det er ikke noe jeg var veldig stolt av der og da. En blanding av veldig kåt, litt usikker og masse prestasjonsangst gjorde at det ikke var respons i det hele tatt første gang med ei av kjærestene mine. Men det gikk fort over, samtidig som den første sexen sikkert varte mye lenger siden vi gjorde mange andre ting enn å ha samleie (som sikkert ikke hadde vart så lenge) 1
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #8 Skrevet 16. februar 2006 Det trenger ikke vere noen grunn. Av og til går den rett og slett bare ikke opp. Uansett hva man gjør.
DrDexter Skrevet 16. februar 2006 #9 Skrevet 16. februar 2006 Vanlig prestasjonsangst problem, det har ingenting med deg å gjøre. Greit at det er turnoff for deg, men stakkars han som sitter der med slappisen i hånda og så gjerne vil. Jeg har vært der selv og jeg må ærlig innrømme at det var ikke noe spesielt gøy å ha så lyst men ikke få til noe... Derimot så gikk det bra, hun elsket meg for den jeg var og vi lever idag lykkelig sammen og har et bra sexliv
Gjest Gorgonzola Skrevet 17. februar 2006 #10 Skrevet 17. februar 2006 Vanlig prestasjonsangst problem, det har ingenting med deg å gjøre. Greit at det er turnoff for deg, men stakkars han som sitter der med slappisen i hånda og så gjerne vil. Jeg har vært der selv og jeg må ærlig innrømme at det var ikke noe spesielt gøy å ha så lyst men ikke få til noe... Derimot så gikk det bra, hun elsket meg for den jeg var og vi lever idag lykkelig sammen og har et bra sexliv ← Si meg, er du meg ???? :-D
DrDexter Skrevet 17. februar 2006 #11 Skrevet 17. februar 2006 Si meg, er du meg ???? :-D ← Jeg tror ikke det?
Gjest Gorgonzola Skrevet 17. februar 2006 #12 Skrevet 17. februar 2006 Jeg tror ikke det? ← Men du er sinnsykt ivrig her inne, det skal du ha
DrDexter Skrevet 17. februar 2006 #13 Skrevet 17. februar 2006 Men du er sinnsykt ivrig her inne, det skal du ha ← Jeg liker dette forumet Jeg liker å skrive om sex
Gjest Gjest_Trude_* Skrevet 19. februar 2006 #14 Skrevet 19. februar 2006 Akkurat det samme skjedde med oss.... hadde flirta og tura i fylla og på sms en stund- alt vel. Så kom han til meg sent en mandagskveld. Det bar rett til sengs og var superkåt, vi sugde og slikket og koste oss bare verre- men ikke søren om jeg fikk han stiv... jeg tror jeg syntes det var verre enn han gjorde. Nå har vi vært sammen snart i fem år, og dette har aldri skjedd igjen. Vi gifter oss i oktober, og har et aktivt sexliv som bare blir bedre og heftigere. Tror god kommunikasjon er viktig i et varig forhold!!! Da kommer resten av seg selv...
Gjest lightswitch Skrevet 20. februar 2006 #15 Skrevet 20. februar 2006 Det stilles store krav til gutta fra mange. Du (trådstarter) sier dette er turn-off for deg, men han følte seg sikkert ikke så komfortabel med situasjonen selv... Kanskje han hadde tatt en runk på forhånd, slik at han skulle holde lenger, men så fikk det dette resultatet istedenfor. Uansett: Shit happens, av og til må man bare godta det uten å overanalysere.
Gjest jente Skrevet 20. februar 2006 #16 Skrevet 20. februar 2006 Mange bra svar her. Jeg har opplevd det samme med nye partnere, ikke at de ikke får ereksjon i det hele tatt, men at den bare blir halvstiv. Det har helt klart med sjenanse, prestasjonsangst(og liknende), at man ikke kjenner hverandre o.l å gjøre. For meg virker det nesten som om de et lettere å få det til om det "bare" er en ONS, enn når det er med en man har følelser for. Sånn sett synes jeg du skal ta det som en kompliment, heller enn å tenke at det er turnoff. Det er IKKE et tegn på at han ikke tenner på deg. De første gangene jeg gikk til sengs med min nåværende samboer presterte begge mye dårligere i senga enn etter at vi hadde møttes noen ganger, ikke fordi vi var uerfarne, men fordi vi ikke kjente hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #17 Skrevet 20. februar 2006 Skjer slikt er det bare å få ham til å slappe av, sikre at snoppen hans ikke fryser (en varm mage kan gjøre susen mens dere holder på med annet), og før du vet ordet av det står den parat til innsats igjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå