AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #1 Skrevet 19. juli 2024 Kanskje trollene har blitt så late at de ikke gidder skrive selv? Anonymkode: 3c0ee...077
Honey Dew Skrevet 19. juli 2024 #2 Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kanskje trollene har blitt så late at de ikke gidder skrive selv? Anonymkode: 3c0ee...077 Nei, så intelligente er de ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #3 Skrevet 25. juli 2024 Honey Dew skrev (På 19.7.2024 den 21.04): Nei, så intelligente er de ikke. Har sett mange innlegg med trolling der det er kvinne som er offer i hovedrollen. Dere biter på hver gang. Så ikke være så skråsikker på trollenes intelegens. Anonymkode: ab6c2...585
Honey Dew Skrevet 25. juli 2024 #4 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Har sett mange innlegg med trolling der det er kvinne som er offer i hovedrollen. Dere biter på hver gang. Så ikke være så skråsikker på trollenes intelegens. Anonymkode: ab6c2...585 Hæ? 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #5 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Har sett mange innlegg med trolling der det er kvinne som er offer i hovedrollen. Dere biter på hver gang. Så ikke være så skråsikker på trollenes intelegens. Anonymkode: ab6c2...585 Intelegens? Hva er det? Noe AI oppfunnet ord? Anonymkode: 7bb4a...0eb
TomBombadil Skrevet 25. juli 2024 #6 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Intelegens? Hva er det? Noe AI oppfunnet ord? Anonymkode: 7bb4a...0eb Det er slik man skriver når man har gått på Livets Harde Skole. 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #7 Skrevet 25. juli 2024 Det er nok mennesker som bor i kjelleren til mamma og pappa som skriver trolletrådene. Anonymkode: 5edcb...53a
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #8 Skrevet 25. juli 2024 Nei, jeg ser jo for meg trollene sitter der med Pepsi Max'en sin og humrer og fniser mens de skriver innlegget. At det er halve greia, ikke bare reaksjonene og å lure folk, men hvor utrolig festlige de synes de selv er når de finner på dette. Tror de ler så tårene triller av sin egen humor når de lager tråden. Anonymkode: 9117f...1ba 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #9 Skrevet 25. juli 2024 Nei men jeg ser mange tråder som er kopier av andre. Det er typiske lange diskusjoner innen samliv som etter ett halvt år dukker opp igjen som ny diskusjon neste helt identisk med forrige. Anonymkode: 17ebe...173
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #10 Skrevet 25. juli 2024 Det har vært veldig mange chatGPT tråder her i det siste. trenger da ikke være skarp for å gjøre det. Åpne appen, si «lag en kort problemstilling om at jeg er på ferie, og mannen ignorerer meg»; Vi er på ferie sammen for å tilbringe kvalitetstid og skape gode minner. Men mannen min bruker mesteparten av tiden på mobilen eller aktiviteter uten meg, noe som får meg til å føle meg ignorert og ensom. Hvordan kan vi løse dette for å sikre at vi begge får en hyggelig og meningsfull ferieopplevelse? Denne skaper ikke nok debatt; «legg til at han er full hele dagen» Vi er på ferie sammen for å tilbringe kvalitetstid og skape gode minner. Men mannen min bruker mesteparten av tiden på mobilen eller aktiviteter uten meg, noe som får meg til å føle meg ignorert og ensom. I tillegg drikker han mye alkohol og er ofte full hele dagen, noe som forsterker følelsen av avstand mellom oss. Hvordan kan vi løse dette for å sikre at vi begge får en hyggelig og meningsfull ferieopplevelse, og hvordan kan vi håndtere hans alkoholforbruk på en konstruktiv måte? egentlig bare trist, at det er underholdningen man har i livet. Anonymkode: 80414...4e0 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #11 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er nok mennesker som bor i kjelleren til mamma og pappa som skriver trolletrådene. Anonymkode: 5edcb...53a «Skriv en historie om nettrollespill som bor i kjelleren til mamma og pappa» I en liten by bodde Øystein i kjelleren og tilbrakte dagene på nettet som et stolt nettroll. Han elsket å provosere og skape kaos på forum og sosiale medier, og følte seg mektig bak tastaturet. Men til tross for sin online bravado, var Øystein egentlig veldig ensom. Han hadde ingen nære venner i det virkelige liv og tilbrakte kveldene alene. Skjermen ga ham en illusjon av kontroll og fellesskap, men når han logget av, følte han tomheten som fylte kjelleren hans. Selv om han ikke ville innrømme det, lengtet Øystein etter ekte menneskelig kontakt og meningsfulle relasjoner. Anonymkode: 80414...4e0 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #13 Skrevet 25. juli 2024 Gjør det om at at det er sønnen min, og til et innlegg om hvor bekymret jeg er, der jeg spør om råd på er forum Hei alle, tyr til dere i håp om gode råd. Jeg er veldig bekymret for sønnen min. Han er 32 år gammel og bor fortsatt i kjelleren vår. Det meste av tiden tilbringer han foran dataskjermen, hvor han provoserer og irriterer folk på ulike fora og sosiale medier. Han virker stolt av det han gjør, men jeg vet at han er veldig ensom. Han har ingen nære venner i det virkelige liv og tilbringer kveldene alene. Jeg ser hvordan skjermen gir ham en illusjon av kontroll og fellesskap. Jeg lengter etter at han skal finne ekte menneskelig kontakt og meningsfulle relasjoner. Hvordan kan jeg hjelpe ham med å bryte ut av dette mønsteret og finne en vei til et mer tilfredsstillende og sosialt liv? Har noen erfaringer eller råd å dele? Anonymkode: 80414...4e0 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #14 Skrevet 25. juli 2024 Kjære alle, Jeg skriver dette innlegget med en tungt hjerte og tårer i øynene. Jeg er en mor til 12 fantastiske barn, og jeg står overfor en konstant kamp for å få endene til å møtes. Livet har kastet mange utfordringer på meg, og noen ganger føles det som om jeg snubler i mørket uten å finne veien ut. Hver dag våkner jeg opp tidlig for å prøve å gi barna mine det beste jeg kan. Jeg jobber lange timer, tar på meg ekstrajobber og søker om støtte der jeg kan. Men likevel virker det som om pengene alltid slipper unna meg. Regningene hoper seg opp, matkortet strekker ikke til, og bekymringen gnager konstant i bakhodet mitt. Jeg ønsker ingenting mer enn å kunne gi barna mine den trygge og lykkelige barndommen de fortjener. Jeg vil kunne se dem smile, leke og vokse opp uten å bekymre seg for økonomiske vanskeligheter. Men virkeligheten er tøff, og jeg står her alene med denne byrden. Noen ganger føler jeg meg så overveldet av alt. Noen ganger ønsker jeg å gi opp, å bare la alt gå. Men så ser jeg på barna mine, og jeg innser at jeg må fortsette å kjempe. De fortjener en sterk og tappert mor som aldri gir opp, som alltid kjemper for dem. Jeg vet ikke hva fremtiden vil bringe for oss. Jeg vet ikke hvordan vi skal klare oss gjennom enda en vanskelig dag. Men jeg vet at vi har hverandre, og sammen er vi sterke. Vi vil stå sammen gjennom alt livet kaster vårt vei, og vi vil aldri miste håpet om en bedre fremtid. Takk for at du har tatt deg tid til å lese mine ord. Jeg vet at jeg ikke er alene i denne kampen. Vi er mange som sliter, som kjemper og som aldri gir opp. Sammen kan vi overvinne alle utfordringer som måtte komme vår vei. Med kjærlighet og håp, En mor som kjemper for sine barn. Anonymkode: 3c0ee...077
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #16 Skrevet 25. juli 2024 De sitter nok på gutterommet/jenterommet og skriver. Evt Skolevegrere som kjeder seg. Anonymkode: 2a711...57d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #17 Skrevet 25. juli 2024 kvaliteten ville tatt seg opp om kg bare var bots som snakket med hverandre. ville blitt betydelig mindre mobbing, hets, misogyni, misandri, og generelt åndssvake innlegg. Anonymkode: 0b1b0...1a3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #18 Skrevet 30. juli 2024 Honey Dew skrev (På 19.7.2024 den 21.04): Nei, så intelligente er de ikke. Du trenger ikke å være særlig intelligent for å bruke ChatGPT. Jeg vil påstå at det krever mer intelligens å skrive selv. Anonymkode: a7d38...021 1
Honey Dew Skrevet 30. juli 2024 #19 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du trenger ikke å være særlig intelligent for å bruke ChatGPT. Jeg vil påstå at det krever mer intelligens å skrive selv. Anonymkode: a7d38...021 Det var bra. Da har jeg fått bekreftet at jeg er intelligent...
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #20 Skrevet 30. juli 2024 Klart, la oss late som om trollingen på Kvinneguiden er skrevet av AI. Fordi vi alle vet at AI-roboter sitter der ute med en ond plan om å kaste bort tiden vår med meningsløse innlegg på nettforum. Det er sikkert det de ble skapt for. Og glem alle de faktiske menneskene som lever for drama og konflikt på nettet – nei, la oss heller skylde på de onde, sarkastiske robotene. Fordi det gir så mye mer mening, ikke sant? 🙃 Anonymkode: 3c0ee...077
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå