AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #1 Skrevet 19. juli 2024 At jeg trenger hjelp til å formulere den mld er selvforklarende dersom du lider deg gjennom teksten... Jeg føler meg litt som hun jenten som ville be en ukjent på bussen på date om noen husker henne ☺️ Møtte en gammel venn, var veldig god stemning da vi var ung, og alltid hatt et rart, "nært" vennskap, uten å ta del i hverandres liv, og helt uten at det føltes snuskete overfor partnere. Men, nå er han singel! Møtte han på byen, var snakk om ut å danse, drikke vin, le og siden vi var litt brisen sikkert hotell og tror jeg 😂 Poenget er , har veldig lyst å treffe han, men helt "lavterskel"(?) kommer ikke på noe bedre ord. Vi har alltid masse å snakke om, og uansett om det ikke er noe spenning igjen, har jeg lyst å ta opp kontakt som venner. Helt sikker han også er positiv til det. Men er litt livredd for det blir kleint, å sende mld. jeg er i en situasjon der jeg ikke kan ha forpliktelser, kaos generelt i livet, det er litt samme for ham, og jeg ser for meg at vi kunne fungert som et slags friminutt for hverandre, enten med eller uten sex Altså hvis begge ønsker sex og det funker så flott. Begge vennskap, også flott. Viktig for meg at vi har samme utgangspunkt. Så hvordan får jeg svar på alt dette i en casual mld 😂😂😂 Ikke casual for "spill", men for at han skal forstå jeg er vet ikke helt hva jeg kan tilby, men vil gjerne ta en øl! Anonymkode: bb2c8...8b5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #2 Skrevet 19. juli 2024 "Blir du med og tar en kaffe en dag? :)" Anonymkode: 1a577...db0 4
remix2020 Skrevet 19. juli 2024 #3 Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At jeg trenger hjelp til å formulere den mld er selvforklarende dersom du lider deg gjennom teksten... Jeg føler meg litt som hun jenten som ville be en ukjent på bussen på date om noen husker henne ☺️ Møtte en gammel venn, var veldig god stemning da vi var ung, og alltid hatt et rart, "nært" vennskap, uten å ta del i hverandres liv, og helt uten at det føltes snuskete overfor partnere. Men, nå er han singel! Møtte han på byen, var snakk om ut å danse, drikke vin, le og siden vi var litt brisen sikkert hotell og tror jeg 😂 Poenget er , har veldig lyst å treffe han, men helt "lavterskel"(?) kommer ikke på noe bedre ord. Vi har alltid masse å snakke om, og uansett om det ikke er noe spenning igjen, har jeg lyst å ta opp kontakt som venner. Helt sikker han også er positiv til det. Men er litt livredd for det blir kleint, å sende mld. jeg er i en situasjon der jeg ikke kan ha forpliktelser, kaos generelt i livet, det er litt samme for ham, og jeg ser for meg at vi kunne fungert som et slags friminutt for hverandre, enten med eller uten sex Altså hvis begge ønsker sex og det funker så flott. Begge vennskap, også flott. Viktig for meg at vi har samme utgangspunkt. Så hvordan får jeg svar på alt dette i en casual mld 😂😂😂 Ikke casual for "spill", men for at han skal forstå jeg er vet ikke helt hva jeg kan tilby, men vil gjerne ta en øl! Anonymkode: bb2c8...8b5 Kommuniser og si det som det er👍. Du er åpen for fast forhold på sikt, men fordi livet er som det er vil du gjerne starte med casual dating uten forpliktelser❤️
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #4 Skrevet 19. juli 2024 Først må du jo bestemme deg for hva det er du søker. Ellers blir det jo bare rot. Det kan aldri bli bare vennskap siden du tydeligvis er åpen for sex med han, og du har allerede lullet deg inn i fantasier. Hvorfor skal du sende melding? Kan du ikke la han vise at han mener det han sa og følge opp? Om han ikke følger opp så er det jo helt klart at det bare var fylleprat. Anonymkode: db25c...156 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #5 Skrevet 19. juli 2024 Hva med å bare begynne med å spørre om han vil finne på noe, og ta det derfra. Anonymkode: da44d...88d 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #6 Skrevet 19. juli 2024 23 minutter siden, AnonymBruker said: Først må du jo bestemme deg for hva det er du søker. Ellers blir det jo bare rot. Det kan aldri bli bare vennskap siden du tydeligvis er åpen for sex med han, og du har allerede lullet deg inn i fantasier. Hvorfor skal du sende melding? Kan du ikke la han vise at han mener det han sa og følge opp? Om han ikke følger opp så er det jo helt klart at det bare var fylleprat. Anonymkode: db25c...156 Kan jo være han også er sjenert i edru tilstand 😙 Anonymkode: 6549b...bc1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #7 Skrevet 20. juli 2024 Vent til kaoset i livet ditt er borte. Veldig usexy med noen som ikke kan inn i et forhold pga kaos. Anonymkode: 6e544...e00 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #8 Skrevet 20. juli 2024 Send han en takk førs siste, hyggelig å treffe deg melding. Så ser du response. Er du for sjenert det til, følg han på sosiale media og/eller like no. Kanskje han tar hintet Anonymkode: cf2c0...532
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå