Gå til innhold

Hvorfor forholder dere dere til denne delen av Kvinneguiden?

Martelè

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt merke til at noen av dere som er aktive i denne delen av forumet, sjeldent beveger seg innpå
de andre mer seriøse delene av Kvinneguiden. Jeg forstår dere godt haha, men likevel ville jeg bare spør hvorfor?
Det var alt : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Livet blir litt bedre her inne. Det finnes rom. Både hjerterom og rom for absurditeter. 

Sosiopraterne leter ikke etter kompliserte svar på enkle spørsmål, eller røde flagg og elendighet. 

Og så er det jo et rett ut herlig persongalleri av vakre mennesker her inne. ❤️

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (6 minutter siden):

Livet blir litt bedre her inne. Det finnes rom. Både hjerterom og rom for absurditeter. 

Sosiopraterne leter ikke etter kompliserte svar på enkle spørsmål, eller røde flagg og elendighet. 

:hjerte:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (19 minutter siden):

Dette ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg finner en trygghet i akkurat denne delen av forumet. Selv om der har vært noen OK erfaringer på
Kvinneguiden, må jeg si at det er horribelt hva folk finner på å skrive i de andre delene av forumet.
Noen av kommentarene er rett og slett forstyrrende

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (29 minutter siden):

:hjerte:

Freyja Valkyrie skrev (16 minutter siden):

Dette ❤️

Her er jo et knippe av disse sukkerbitene jeg siktet til ❤️❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KnekkeBørre skrev (41 minutter siden):

Nettopp, litt fjas forlenger livet :hjerteflagg:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 time siden):

Dette ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvironi er en egenskap jeg liker veldig godt. Håper jeg lærer av slike mennesker. :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (2 timer siden):

Det er en "trygg" plass her.😅

Akkurat her haha!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mye på andre plasser før men det er så mye krangling og drittslenging overalt så nå holder jeg meg til sosial prat, jeg blir i godt humør av å henge her sammen med brukerne og fjase og tøyse 😃❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (10 timer siden):

Her er jo et knippe av disse sukkerbitene jeg siktet til ❤️❤️

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt andre steder også på Kvinneguiden. Men det er et deilig fristed her da. Jeg tenker at de andre stedene her er steder jeg går for å mene noe, mens her går jeg for å føle samhørighet og kontakt:hjerte:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1

Har lært av skade.  Jeg opererer 90% som anonymbruker på de andre fora. 

Vil ikke si at KG er særlig seriøs sted på noen av foraene, det er de sensasjonelle trådene folk har interesse for her. Når man tar opp noe dypere tema her, blir det ikke særlig lagt merke til. Det skal helst være noe ganske tabu og sjokkerende før det vekker interesse her.

Noen politiske tråder er seriøse men jeg har lite interresse for politikk. 

Det ropes troll, men trollene skapes av dette forumet og jeg tror ikke de nødvendigvis misliker "troll". Man kan ikke si at trollene er mislikt, når de får lov til å holde på samtidig som troll innleggene skaper mye engasjement. Det er det vi vil ha. Ser på hele stedet som Colosseum... sirkus til folket.

Nå kan jeg ikke svare for alle...men vi her på forumet har kanskje blitt bitt av løvene, løpt fra arenaen, overlevd men slitne og vil fokusere mest på gledelige ting i livet og lignende. 

Endret av No1*No1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1
31 minutter siden, No1*No1 said:

Har lært av skade.  Jeg opererer 90% som anonymbruker på de andre fora. 

Vil ikke si at KG er særlig seriøs sted på noen av foraene, det er de sensasjonelle trådene folk har interesse for her. Når man tar opp noe dypere tema her, blir det ikke særlig lagt merke til. Det skal helst være noe ganske tabu og sjokkerende før det vekker interesse her.

Noen politiske tråder er seriøse men jeg har lite interresse for politikk. 

Det ropes troll, men trollene skapes av dette forumet og jeg tror ikke de nødvendigvis misliker "troll". Man kan ikke si at trollene er mislikt, når de får lov til å holde på samtidig som troll innleggene skaper mye engasjement. Det er det vi vil ha. Ser på hele stedet som Colosseum... sirkus til folket.

Nå kan jeg ikke svare for alle...men vi her på forumet har kanskje blitt bitt av løvene, løpt fra arenaen, overlevd men slitne og vil fokusere mest på gledelige ting i livet og lignende. 

Forsåvidt er trolig Colosseum der man blir bitt av troll hehehehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg frekventerte på Diskusjon den perioden jeg var bannet her tidligere i år.
Det som raskt slo meg var hvor mye mer sivilisert og mindre emosjonelt det var der enn her på KG

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martelè skrev (3 minutter siden):

Jeg frekventerte på Diskusjon den perioden jeg var bannet her tidligere i år.
Det som raskt slo meg var hvor mye mer sivilisert og mindre emosjonelt det var der enn her på KG

Er jo mest menn der 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Er jo mest menn der 😝

Ja, Diskusjon er den mannlige versjonen av Kvinneguiden. Og man kan vel si at det er nettopp derfor
det er mindre drama og føleri der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martelè skrev (2 timer siden):

Ja, Diskusjon er den mannlige versjonen av Kvinneguiden. Og man kan vel si at det er nettopp derfor
det er mindre drama og føleri der

Jeg var der før kg men jeg syntes ikke at folk var noe høflig der, skal lite til før folk blir fiendtlige, vært på kg i 10 år nå og aldri sett meg tilbake. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...