AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #1 Del Skrevet 19. juli 2024 Hei dere❤️ har litt lys på fillers i leppene da jeg har veldig små lepper, tenke det minste som jeg tror er 0,5. trenger ikke å høre at tar man litt vil man ha mere osv. Noen som har tatt sp lite? Tenker bare for å markere leppene mine mere, de er veldig tynne og jeg har en liten munn så tror det ville blitt pent og naturlig. Noen som har som vil dele erfaringer?☺️ Anonymkode: 41c11...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #2 Del Skrevet 20. juli 2024 Jeg har og smale lepper og fikk satt inn fillers på Velbehag i Oslo. Gjorde det først en gang, men dro tilbake og fikk satt inn litt til. De er flinke til å vurdere hvor mye du trenger og om du ikke vil ha ducklips. Anonymkode: c573d...038 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #3 Del Skrevet 21. juli 2024 Jeg tok 0,5 ml i mai. Veldig fornøyd. Har flere i familien som ikke eier filter hvis de ser noe nytt/pent/stygt som jeg vet ville sagt noe om de så det, og ingen har nevnt noe. Så resultatet er veldig naturlig og pent på meg. Tror nesten det bare er jeg selv som ser det, men jeg gjorde det også kun for meg selv. Vil ikke ha synlig fylte lepper. Anonymkode: fb0eb...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 21. juli 2024 #4 Del Skrevet 21. juli 2024 Ser ikke ut! Harry er det også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #5 Del Skrevet 21. juli 2024 VetAlt skrev (26 minutter siden): Ser ikke ut! Harry er det også. Det. Gjør. Ikke. Det. Tar man kjempemye på én gang og sprenger leppene så er det ikke pent. 0,5 ml er det få som ser etter hevelsen er gått ned. Anonymkode: fb0eb...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 21. juli 2024 #6 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det. Gjør. Ikke. Det. Tar man kjempemye på én gang og sprenger leppene så er det ikke pent. 0,5 ml er det få som ser etter hevelsen er gått ned. Anonymkode: fb0eb...f20 Vi blir ikke enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #7 Del Skrevet 21. juli 2024 VetAlt skrev (4 minutter siden): Vi blir ikke enige. Men jeg er enig med deg! Fillers ser ikke ut. Og det ser heller ikke naturlig ut, hva enn de tror, de som har det.. 🦆 Anonymkode: ca3de...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå