Gjest Milo Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 Min er, utvin tvil: Christopher Walken! Hvorfor det? Jo... han har sinnsykt utstråling, spiller alle roller knankende bra.. Han har bra mimik og språk.. Han er RÅ som gangster.. Han har et sykt utseende. Mitt ønske er å kunne invitere han på en "sigarbar", sitte i store røde fløyelstoler og drikke conjakk...diskutere livets gåter!
Gjest Gjest_snoopie_* Skrevet 16. februar 2006 #2 Skrevet 16. februar 2006 Min må vel være..... Al Paccino Har digga han i mange år og han brente seg fast på netthinna når han var med i scarface. Beste filmen han har gjort!!
Gjest Gjest_lille my_* Skrevet 16. februar 2006 #3 Skrevet 16. februar 2006 Min favorittskuespiller er: Brad Pitt Jeg synes han er så kjekk og sexy jeg....
Gjest 1111 Skrevet 16. februar 2006 #4 Skrevet 16. februar 2006 Kristoffer Joner. Vanvittig god skuespiller.
Gjest klara men ikke ku Skrevet 16. februar 2006 #5 Skrevet 16. februar 2006 Jeg liker veldig godt Matt Dillion og Jane Fonda jeg. Matt Dillion er jo fortsatt kjekk og Jane Fonda er blitt en legendarisk dame, selv om hun ahr vært borte fra lerretet en stund da... inntill i år.
Gjest Anerikke Skrevet 16. februar 2006 #6 Skrevet 16. februar 2006 Må kanskje være Jack Nickelson? Og Meryl Streep
Gjest Gjest_lille my_* Skrevet 16. februar 2006 #7 Skrevet 16. februar 2006 Kristoffer Joner. Vanvittig god skuespiller. ← Enig at Kristoffer Joner er bra skuespiller, men jeg synes han blir litt "lik" i alle rollene.. kan være at han har spesielt utseende... Men av de norske skuespillerene, er han blant de beste ja.
Gjest milo Skrevet 16. februar 2006 #8 Skrevet 16. februar 2006 Må kanskje være Jack Nickelson? Og Meryl Streep ← Helt enig ang Jack! Han er jo helt rå i ondskapelsen hotel! Den filmen gir meg fortsatt grøssninger!!!
Gjest Fruktfat Skrevet 16. februar 2006 #9 Skrevet 16. februar 2006 johnny depp! det er en dyktig skuespiller.
Gjest klara men ikke ku Skrevet 16. februar 2006 #11 Skrevet 16. februar 2006 Vel, jeg har flere favoritter jeg: Sean Penn!!!! Broren hans døde for noen uker siden... det var synd, han har vært med i noen bra filmer han også.
Søtpotita Skrevet 16. februar 2006 #12 Skrevet 16. februar 2006 Aksel (kanskje det er med x?) Hennie og Kristoffer Joner. Syns også ho som spelar Juni i Hotell Cæsar er veldig flink.
Gjest -eline- Skrevet 16. februar 2006 #13 Skrevet 16. februar 2006 Har mange jeg... men etpar som utmerker seg er: Al Pacino: han er vanvittig dyktig, kan se Godfather I&II om igjen og om igjen... og Al Pacino er en god grunn til det! Johnny Depp: blir bare bedre og bedre, en hver film med Johnny Depp er bra! Alan Rickman: Han er herlig ekkel i Harry Potter-filmene, utrolig kul i Dogma og jeg elsket han som stemmen til Marvin!
Within my guitar Skrevet 16. februar 2006 #14 Skrevet 16. februar 2006 Jack Nicholsen er en favoritt. Han er intens i alle rolletolkninger. Spesielt Gjøkeredet. Og selvfølgelig The Shining. Antony Hopkins. Har også en intensitet over seg, som griper fatt i meg. Johnny Depp.Kan spille alt. Igjen: intesitet. Alle de tre føler jeg tilfører det siste interessante til rolletolkningene sine, som gjør det uforglemmelig.
hecuba Skrevet 16. februar 2006 #15 Skrevet 16. februar 2006 Jeg har sansen for: - Sean Connery(vokst opp med han, han er og blir James Bond, sjarmerende og tøff), - Anthony Hopkins - Robert De Niro - Al Pachino(say 'ello to my little friend!) - Samuel L. Jackson - Bruce Willis - Brad Pitt(alle jenters drøm, passer som den halvkomiske actiontypen) - Johnny Depp(han sklir så lett inn i alle slags sære roller!)
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #16 Skrevet 16. februar 2006 Johnny Depp: blir bare bedre og bedre, en hver film med Johnny Depp er bra! ← Enig. Selv dårlige filmer blir OK med Depp. Andre: Philip Seymore Hoffman - han er god i alt han gjør. Fantastisk skuespiller som omsider og velfortjent begynner å få hovedroller. Jake Gyllenhall - En skuespiller som har imponert i ulike roller. Søstra er også god.
Anglofil Skrevet 16. februar 2006 #18 Skrevet 16. februar 2006 (endret) Anthony Hopkins ~ Lever alltid opp til forventningene når det gjelder film og fantastisk god til å omstille seg til rollene sine. Humphrey Bogart ~ Tøff, men dog "myk", den ultimate skuespiller, dyktig og gjennomført. Audrey Hepburn ~ Vel, hun var vakker, men hadde en utrolig utstråling og mulighet til å få med seg publikum. Greogry Peck ~ En litt mystisk mann, gentleman på alle vis, respektert og kunne det han drev på med. Mvh Yvonne Endret 16. februar 2006 av yvonne
Gjest Ingrid78 Skrevet 16. februar 2006 #19 Skrevet 16. februar 2006 Definitivt Claudia Black. Kjempedame! og en dyktig skuespiller
Gjest King James Skrevet 16. februar 2006 #20 Skrevet 16. februar 2006 Sir Laurence Olivier- Kanskje tidens beste skuespiller. Kan spille alle roller. Bette Davis- Et ord fantastisk ikke en rolle hun ikke kunne spille Vivien Leigh- Spilte i få filmer men de hun spilte i var fantastiske og hun er kanskje den beste kvinnelige skuespiller. Johnny Depp- Eneste skuespiller i dag som virkelig virkelig er god. Det er ingen tvil om at Depp er den beste skuespilleren som lever i dag. Myrna Loy- Hun er bare magisk. Humpery Bogart- Spilte veldig like roller. Men en god skuespiller Clark Gabel- Bra skuespiller gjorde mye bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå