AnonymBruker Skrevet 19. juli #1 Del Skrevet 19. juli Hvem er dine fem favoritter du har ligget med? Mine i kronologisk rekkefølge: 1) Jente på 19. Jeg var 25. hun var jomfru, ville teste alt. 2) Dame på 48. jeg var 30. Moden og sulten kåt dame. Sendte meg frekke bilder og filmer. 3) Jente på 26. Jeg var 32. Knullet som et råskinn. Sugde som en gudinne. Sendte meg frekke bilder og filmer. Knullet på toalettet på jobben hennes. 4) Dame på 36. Jeg også 36. Sendte meg frekke bilder og filmer. Pulte i skogen. 5) Jente på 25. Jeg var 37. Hun elsket virkelig å ri. Innimellom disse har det også vært mange fine opplevelser. Anonymkode: 01f16...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 19. juli #2 Del Skrevet 19. juli Har bare en favoritt, og det er mannen min. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #3 Del Skrevet 19. juli SPOCA skrev (7 minutter siden): Har bare en favoritt, og det er mannen min. fordi? Anonymkode: 01f16...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #4 Del Skrevet 19. juli Mannen min fordi han er perfekt for meg Anonymkode: 6aee2...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 19. juli #5 Del Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): fordi? Anonymkode: 01f16...f13 Jeg har ikke så mange sexpartnere å velge mellom. Og de jeg kan velge mellom er ikke nødvendigvis favoritter. Det er kun min som har klart å tilfredsstille meg fullt og helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #6 Del Skrevet 19. juli Har en som var i en liga langt over alle andre. Men jeg har aldri vært så forelsket i noen, aldri elsket noen så høyt, aldri hatt så lyst på noen. Og vi begge var veldig lidenskapelige, så det var flere ganger jeg mistet meg selv fullstendig da vi hadde sex, og vi prøvde desperat å komme så nær hverandre at vi ble en. Har aldri hatt lignende sex med noen før eller etter. Jeg var heldig og fikk 3 fantastiske år med den mannen. Anonymkode: 8c850...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #7 Del Skrevet 19. juli Hadde to tre potensielt gode sex opplevelser, men det ble aldri noe av de fordi de ikke ville ha meg. Anonymkode: 5d0da...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #8 Del Skrevet 19. juli Har kun hatt en partner; mannen min. Og sånn vil jeg helst holde det. Anonymkode: dbb35...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #9 Del Skrevet 19. juli Jeg har ikke hatt fem partnere, bare tre og alle var langvarige forhold. Anonymkode: 1bcb8...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 20. juli #10 Del Skrevet 20. juli Oiij, det blir for mange å liste opp her😅Jeg føler meg heldig som har hatt så mange gode minner, så jeg vil ikke fremheve noen🥰 Men jeg kan avsløre at hun som ga meg mest bakoversveis, var ei halvjomfru på 30 år❣️Hun knotet noe forfærdelig med suging og ronking, men samtidig så pirret hun meg sinnsyk kåt av tålmodighet. Så seksuell erfaring og teknikker er bare en bløff, for det gjør bare at jeg kommer fortere😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 20. juli #11 Del Skrevet 20. juli Nåværende tar meg til nye høyder stadig vekk, selv etter et par år sammen 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #12 Del Skrevet 20. juli On 7/19/2024 at 5:03 PM, SPOCA said: Jeg har ikke så mange sexpartnere å velge mellom. Og de jeg kan velge mellom er ikke nødvendigvis favoritter. Det er kun min som har klart å tilfredsstille meg fullt og helt. Så mannen din er favoritten strengt tatt fordi du egentlig ikke har prøvd så mange ikke fordi han er bra. Anonymkode: 71fc3...e35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #13 Del Skrevet 20. juli On 7/19/2024 at 5:08 PM, AnonymBruker said: Har kun hatt en partner; mannen min. Og sånn vil jeg helst holde det. Anonymkode: dbb35...64f Kondolerer. Det høres faktisk litt trist ut. Anonymkode: 71fc3...e35 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #14 Del Skrevet 20. juli Bare 5? Det var litt for få til at jeg gidder å engasjere meg. Anonymkode: caccc...e30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20. juli #15 Del Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (På 19.7.2024 den 16.51): fordi? Anonymkode: 01f16...f13 Du tror at alle damer har behov for å ha sex med flest mulig menn?? 🤨 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kondolerer. Det høres faktisk litt trist ut. Anonymkode: 71fc3...e35 Hvorfor er det trist? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #16 Del Skrevet 20. juli Den råeste sexen jeg har hatt noen gang tror jeg er da jeg hooket opp med ungdomsskolekjæresten min i voksen alder. Vi er dessverre totalt mismatch på alle andre områder, så det ble ikke mer enn noen få ganger, men herregud så bra det var. Fantaserer dessverre om det fortsatt... Anonymkode: 40785...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #17 Del Skrevet 20. juli Mardina skrev (1 minutt siden): Du tror at alle damer har behov for å ha sex med flest mulig menn?? 🤨 Hvorfor er det trist? 🤔 Det finnes ganske mye mellom 1 og flest mulig. Jeg har aldri prøvd å gå for noen kvanitetsrekord, men jeg er faktisk glad for at jeg har litt bredere erfaring. Sex består av ganske mange variabler, noen av de er personavhengige, så tror absolutt det er en fordel å ha hatt mer enn én partner for å få et optimalt sexliv. Det sagt kan det godt være 5, det behøver ikke være 100. Anonymkode: 40785...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 20. juli #18 Del Skrevet 20. juli Oooo…. jeg har mange favoritter! 1. Han ivrige som nesten ikke klarte å vente til vi var alene 2. Han unge, uerfarne som var utrolig skjønn, men egentlig ikke visste hva han drev med 3. Han dominante som visste hva han ville ha og samtidig tente meg på måter jeg ikke ante hva som var mulig 4. Han lekne som jeg prøvde ballonger sammen med 5. Han som viste seg å være en fantastisk historieforteller og hadde lyst til å prøve erotisk hypnose på meg PS: Listen er ikke i prioritert rekkefølge - bare de første fem jeg kom på. Jeg har mange flere favoritter. PPS: Alle er samme mann, så det kan tenkes at jeg blir diskvalifisert her… 🤪 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #19 Del Skrevet 20. juli Ååh jeg har flere sexopplevelser som jeg med jevne mellomrom mimrer igjennom for tenningens del. nr 1 for meg er nok den gangen jeg skulle hooke opp med en kompis, vi hadde snakket på tlf og han var helt klar over hvorfor jeg kom. Men innen jeg klarte pelle meg dit hadde han drukket for mye og å opprettholde ereksjon var bare å gi opp. Han fikk dårlig samvittighet fordi han visste jo at jeg hadde kommet for sex så han vekket roomien sin og spurte rett ut om han var keen på sex. Roomien var helt latterlig lekker så jeg var jo all in 😂 han var så sykt sterk (var bryter så kanskje ikke så rart😁) og jeg husker han bare holdt meg oppetter veggen mens han skampulte meg og vi råklinte. Det er noe av det sykeste jeg har vært med på ever. Den dag idag så smiler vi alltid litt ekstra lurt til hverandre om vi sees 😂☺️ nr 2 var den gangen jeg hooket opp med en random fyr fra byn. Var en annen fyr som var skikkelig ekkel og bare ikke ville gi meg fred. Ut fra en sidegate kom en fyr susende på løperhjul med en joint i hånden. Han spurte om jeg trengte rescue bort til den blå steinen, jeg takket ja og hoppet på. Parkerte sparkesykkelen og ble sittende å preike i nesten to timer før jeg ble med han på narch. Vi kom oss aldri på narch 😂 endte opp med å ha heftig og lidenskapelig sex i kjelleren ved alle bodene. 😂 Anonymkode: 33e77...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 20. juli #20 Del Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så mannen din er favoritten strengt tatt fordi du egentlig ikke har prøvd så mange ikke fordi han er bra. Anonymkode: 71fc3...e35 Jo, han er bra. Han er fantastisk, faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå