Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (k) dristet meg til å dra alene på The Well for første gang denne uken. Har bare vært der med min langvarige eks tidligere. Forventet meg ikke noe annet enn en deilig dag på spa, men oppdaget at nysgjerrigheten ble litt trigget da jeg så noen flotte menn som også var der alene. Men det er en dårlig sjekkearena? For man skal jo helst ikke drive og glane på hverandre der ☺️. Blir det helt no go, eller hvordan kan man evnt gå frem? Ble kjent med en veldig hyggelig dame, da - men den går jo inn i vennebonusen 😅

Anonymkode: cdcd1...233

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var der i går, og skal innrømme at nysgjerrigheten min også ble trigget, men jeg holder meg unna sånt :) jeg er der for å slappe av, for å gå rundt og kose meg! 

Anonymkode: a4079...06d

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil absolutt si at spa er dårlig sjekkearena ja, uansett om det er The Well eller annet sted. Jeg hadde i alle fall ikke satt pris på det.

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde godtatt å bli sjekket opp hvor som helst egentlig, den rette dukker opp når man minst venter det.

AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (22 timer siden):

Jeg vil absolutt si at spa er dårlig sjekkearena ja, uansett om det er The Well eller annet sted. Jeg hadde i alle fall ikke satt pris på det.

Du skal få lov til å være unntaket. Jeg har til dags dato aldri hørt om en mann som tok det ille opp, å bli sjekket opp. Selvsagt må det ikke lages en stemning, der han bare vil drukne seg selv etterpå.

Anonymkode: 28587...6be

AnonymBruker
Skrevet

Well høres ut som plass for oversexuelle gamle griser. Drar jeg heller på ett annet spa😄

Kvinne

Anonymkode: ac22b...f39

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt sjekket opp noen ganger på The Well, og det var bare kleint. Men jeg er alltid naken. Det var kroppen min som var i fokus. 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Well høres ut som plass for oversexuelle gamle griser. Drar jeg heller på ett annet spa😄

Kvinne

Vel, da går du glipp av et veldig bra sted -– men deg om det ;). Har aldri opplevd noe ekkelt der, og jeg har vært der mange ganger i løpet av årene.

Takk for svar, jeg innser jo selv at det er litt feil arena. Fortsetter å dra dit for å kose meg – det er bra nok det :)

TS.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vel, da går du glipp av et veldig bra sted -– men deg om det ;). Har aldri opplevd noe ekkelt der, og jeg har vært der mange ganger i løpet av årene.

Takk for svar, jeg innser jo selv at det er litt feil arena. Fortsetter å dra dit for å kose meg – det er bra nok det :)

TS.

Så ingen menn sikler på din nakne kropp? Enten er du ikke noe å se på eller så var det ingen menn der den dagen. Vet om par som drar dit bare for å holde på med seksuelle ting med andre par. Så for meg minner det mer om sex klubb med spa.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Så ingen menn sikler på din nakne kropp? Enten er du ikke noe å se på eller så var det ingen menn der den dagen. Vet om par som drar dit bare for å holde på med seksuelle ting med andre par. Så for meg minner det mer om sex klubb med spa.

Vet du? Sånt ser jeg faktisk ikke :). Jeg har en godt trent kropp jeg er veldig komfortabel i, men legger ikke merke til om noen titter. Jeg er opptatt med å være på spa.

Hva par evnt driver med på rommene på hotellet bryr jeg meg heller ikke om. Men det er flott at TW har vakter som går rundt og passer på at det ikke skjer ting i selve anlegget. 

• Liker 1
Skrevet

Alle naken-arenaer har for noen deltakere en seksuell frekvens. På Huk er det sånn, helt sikkert på The Well også.

Å benekte dette fremstår for meg lite ærlig eller analytisk. På den annen side vil ikke alle deltakere oppleve det slik, subjektivt sett, så min påstand er knyttet til et slags fugleperspektiv. Kan gjerne beskrives med prosenter - at steder som Huk og The Well feks. har 25 % deltakere som er seksuelt fokusert i en eller annen grad, under sine opphold. Dette er en antakelse som bygger på observasjon fra flere tiårs deltakelse i naturist-miljøer som heterofilt par, i inn og utland.

Sitat

Skrevet

Jeg har vært sikkert 10 ganger på Well. Om noen hadde prøvd å sjekke meg opp, ville jeg følt det ekstremt kleint, for meg ville det være et tydelig på tegn på at denne personen ikke klarer å "read the room". 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er der cirka 2 ganger i måneden, og gjort det siden de åpnet. Alene, med venner, eller med partner. 
Jeg lover deg at hvis noen hadde så mye som antydet noe om kropp, sjekking eller annet sånt- så hadde du åkt hode og ræva ut derifra og aldri kommet inn igjen.

Anonymkode: 62623...289

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...