Gå til innhold

Hvor mange personer i ditt liv misliker du

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mange personer misliker du og er det stortsett for samme grunn? 

Anonymkode: dc5c2...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen personer i livet mitt som jeg misliker. Omgås ikke folk jeg misliker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Freyja Valkyrie said:

Har ingen personer i livet mitt som jeg misliker. Omgås ikke folk jeg misliker. 

Tenker også sånn på jobb og andre en har kontakt med, ikke kun de man frivillig omgås. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen i mitt liv jeg ikke liker. Mennesker jeg ikke liker holder jeg meg langt unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har bare en person i livet mitt og han liker jeg ikke lenger

Anonymkode: 01170...a87

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenker også sånn på jobb og andre en har kontakt med, ikke kun de man frivillig omgås. 

Har flotte kolleger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen. Jeg bruker ikke energi på å mislike de jeg må forholde meg til. Jeg stiller meg rett og slett likegyldig til de fleste, og forholder meg mest til de jeg liker.

Anonymkode: 0230d...3a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En. Kjæresten til en venninne av meg. Han er en arrogant besserwisser jeg bare ikke takler. Men, han er ikke mitt problem - og jeg ser han heldigvis sjelden. 

Anonymkode: e0caa...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Halve familien min. Dessverre kan man ikke velge hvor man blir født.

Anonymkode: 45d79...871

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En inkompetent, glemsk og asosial kollega.

Anonymkode: 701c3...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ei venninne som har gått fra å være den mest støttende, fineste og morsomme personen jeg vet om,til å i løpet av et par år endre personlighet til å bli bedreviter, se seg selv som smartere enn andre og bare snakke om seg selv og alt hun vet og kan.  Hun drømmer om en vennegjengen der alle er akademikere og vil gjerne snakke om høytsvevende tema.  Hun har rett og slett blitt særs lite folkelig.  Kanskje har hun alltid vært sånn  latent uten at jeg helt har merket det.  Jeg vet ikke, men jeg savner henne veldig 

Anonymkode: 4304b...bf8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg misliker har ingen plass i mitt liv 😊

Innser at jeg sånn sett er heldig som ikke har nær familie som jeg ikke kommer overnes med, de er det jo ikke lett å bare stenge ute. 

Jeg misliker personer med arroganse og nedlatenhet. Som mener de selv ikke trenger følge reglene slik andre må. Det spiler ingen rolle om det er meg eller andre de oppfører seg sånn mot, ser jeg dette i noen mer enn én gang, er de allerede på vei ut av mitt liv. 

Endret av klarinetta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mange. Arrogante folk som tror de er bedre enn andre. For gode til å engang hilse på deg.

Anonymkode: 3a733...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en slektning som er mester i herseteknikker. Det er så tydelig og åpenbart. Nesten fascinerende å være vitne til. Han liker jeg ikke så godt.

Exen til broren min. Hun var totalt forskjellig fra meg. Var heller ikke redd for å si det hun mente. Det er jo en bra ting, men av og til kan man holde munn. Hun var ihuga hundemenneske, som gjerne oppdro bikkja si med vold, var både knipsing og kniping. Da hun så familiekatten vår nærmest knurret hun «drittdyr» til den. Selvsagt er alle dyr du ikke klarer å underkue drittdyr🙄

Broren til eksen min. Ekstremt arrogant og veldig barnslig. Ble dritforbanna om han tapte i spill. Fikk han ikke viljen sin i spillet ville han ikke være med mer. Fyren var over 30 år gammel. Bodde hjemme på gutterommet gjorde han også. 

En i kullet mitt på høyskolen. Hun skulle alltid si mot meg, og hun så alltid stygt på meg når jeg snakket. Himlet gjerne med øyene gjorde hun også. Utrolig ubehagelig menneske. Vi var dessverre på samme gruppe, så kunne ikke unnslippe henne. Hisset seg veldig lett opp også. Og veldig dobbelmoralsk. Hun beskrev seg selv som «inkluderende», men gjorde alt hun kunne for å ekskludere meg. Trivelig.

Utenom det tror jeg at jeg liker alle, eller er nøytral til alle. 

Anonymkode: 7c2d3...ff2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor mange personer misliker du og er det stortsett for samme grunn? 

alfor mange.

desverre mest familie...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Familien min 🤢 Bedrevitere hele den gjengen. 

Anonymkode: 45220...ffa

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om jeg misliker deg er du ikke en del av mitt liv. Men har noen jeg misliker fordi jeg ikke liker sånn som de behandler meg og andre mennesker, som jeg er nødt å omgåes. 

Anonymkode: 96c40...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...