Gå til innhold

Har du noen gang blitt forelsket i legen eller psykologen din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest at det er ikke uvanlig. Hva er det som skjer når man blir forelsket i legen eller psykologen? Er det ekte følelser eller noe annet (motoverføring)? 

Anonymkode: beeec...b8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har aldri vært forelsket i legen. Men jeg hadde en fastlege før som var veldig forståelsesfull og flink, og jeg kjente at jeg knyttet meg veldig raskt til ham. Tipper det er noen sånne mekanismer i sving, man knytter seg lett til de som ser oss og ønsker å hjelpe oss, og hos enkelte kan det gå over i en slags forelskelse. 

Anonymkode: faaa8...0f1

• Liker 2
Skrevet

Nei, aldri forelsket, men lettere betatt og sjokkert over hvor kjekk og sexy GYNEKOLOGEN var...

Jeg måtte til gynekolog en gang og sjekke meg for seksult overførbare sykdommer, da kjæresten min hadde vært utro og det var attpåtil med en prostituert (!). Gjorde det selvfølgelig slutt, men skjønte at jeg måtte sjekke meg hos gynekolog. Spurte en god venninne om hun kjente til en gynekolog som var ok, for jeg visste ikke om noen. Hun anbefalte en, og jeg gikk dit, hadde aldri vært der før. Venninna hadde ikke nevnt et ord om hvor kjekk han var...! 

Det var skikkelig flaut å legge seg i gynekologstolen og sprike for å få tatt de nødvendige undersøkelsene og prøver for en så kjekk mann.

Men nei, jeg gikk ikke ut derfra og var forelsket altså. Men det var uvant og jeg har aldri glemt det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 57229...451

Skrevet

Legen min er dame. Har ikke gått til psykolog, men familieterapeut som også var dame. Så jeg kan trygt si at jeg er ikke lesbisk ihvertfall. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er heller takknemlig for at de får meg til å føle meg viktig. Forveksler det ikke med kjærlighet. 

Anonymkode: 87926...160

• Liker 1
Skrevet

Aldri opplevd.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har en fastlege som er 1 år yngre enn meg og mange synest at han er sjarmerende. Jeg synest at han er noe klumpete, keitete og treg i toppen….omtrent like sjarmerende som en våt mopp🙃 

Anonymkode: 4fc90...7da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nei, har en fastlege som er 1 år yngre enn meg og mange synest at han er sjarmerende. Jeg synest at han er noe klumpete, keitete og treg i toppen….omtrent like sjarmerende som en våt mopp🙃 

Anonymkode: 4fc90...7da

😀 🤩 ☺️ 😃 

Anonymkode: 2406f...e4c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2024 den 16.10):

Jeg har lest at det er ikke uvanlig. Hva er det som skjer når man blir forelsket i legen eller psykologen? Er det ekte følelser eller noe annet (motoverføring)? 

Anonymkode: beeec...b8b

Har aldri møtt en lege, psykolog eller lignende som er kjekk. Det er nok ikke den type menn jeg liker, de er ofte litt for fine på ting. 

Har heller ikke klart å stole på eller knytte meg til mennesker i slike roller. 

Anonymkode: 42b53...a6f

AnonymBruker
Skrevet

På ingen måte. 

Anonymkode: f7e4b...a6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...