Gå til innhold

Hvordan fant du ut at du var lesbisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fant du ut at du var lesbisk og når? Hadde du prøvd å være heterofil før du ble lesbisk? 

Anonymkode: 1294d...ffa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte det da jeg ble forelska i ei jente i klassen. Var ca 7 år. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Merket at jeg fant gutter totalt uinteressant i ungdomstiden. Når jentene i klassen var storm forelsket i Leonardo DeCaprio når titanic gikk på kino syntes jeg Kate Winslet var mer spennede å se på. Jeg skjønte det for fult da jeg kom på videregående og fant kjærligheten med ei annen jente 🥰

Anonymkode: 834ba...c36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Får bifile også lov å svare? Jeg har forelsket meg i jenter så lenge jeg kan huske. Marianne i 1.klasse, Vera i 2. klasse, Jenny i 4.klasse osv. (fiktive navn, så klart). 

At jeg også likte gutter kom som mer av en overraskelse på meg, og jeg var voksen da jeg fant ut av det.

Anonymkode: bec9a...437

AnonymBruker
Skrevet

Merket at jeg var biseksuell da jeg ble seksuelt tiltrukket av en jente jeg møtte igjennom jobb.

Fikk min biseksualitet bekreftet da jeg hadde sex med en annen jente for første gang og det ga meg mer nytelse en hva sex med en mann noen gang har gjort.

Jeg nyter mest sex med andre jenter, men er uinteressert i forhold med en. Da er det menn som gjelder.

Anonymkode: 1d892...141

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...