Gå til innhold

Dagfyll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har har prøvd?

Jeg og en venninne i Bergen har testet ut dette konseptet et par ganger.  Hotellrom, vin fnising og surring en hel dag - før vi vender tilbake til voksenlivet og later som ingen ting. Hun er av afrikansk opprinnelse og mer leken enn meg selv om hun er norsk så godt som  noen. Men dette var det lett p overtale meg til å gjøre flere ganger.

Kjempegøy happening når en har lekt voksen lenge, og synes livet e glrr kjedelig. Og om et par eller en singel sjel har lyst å være litt gal, joine oss på dagfyllet onsdag 24/7 -ja så gi en lyd så ser vi om bi kan få det til å funke. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dagfylla er genialt, bare husk solfaktor om det er fint vær 😄 Bruker å sette meg ned ved sjøen og ta et par cider der før vi går på en eller annen bar. Dele en flaske bobler ytters på skur 33 anbefales om man bor i Oslo. 

Anonymkode: 6c079...8f0

AnonymBruker
Skrevet

Når på dagen bruker dere legge inn sex? Tar dere siesta på rommet med en skikkelig runde, før dere drar ut på nytt tokt?

Anonymkode: fe805...c0e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dagfylla er genialt, bare husk solfaktor om det er fint vær 😄 Bruker å sette meg ned ved sjøen og ta et par cider der før vi går på en eller annen bar. Dele en flaske bobler ytters på skur 33 anbefales om man bor i Oslo. 

Anonymkode: 6c079...8f0

Høres helt ellevilt ut - er ikke så ofte solfaktor trengs i Bergen 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når på dagen bruker dere legge inn sex? Tar dere siesta på rommet med en skikkelig runde, før dere drar ut på nytt tokt?

Sex er ikke det viktigste, men legges inn i sekvenser. Dagfyll er jo mer maraton enn sprint 😅

AnonymBruker
Skrevet

Har selv dårlige erfaringer med å prøve kombinere dagfyll og sex. Det er tungt å komme i gang igjen, når man først har vært 3/4 full, pult og sovet litt. Selv om sexen er bra, så blir det ikke samme stemninga på fylla etterpå. Man kan gjerne starte og slutte dagen med sex, men når man først har fått moment på dagfylla, så bør man bare stime på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...