Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg skal føde på Ahus i sommeren. Jeg har lest litt rundt og forstår at det er hektisk i sommermånedene.

Er det noen som har fødet nylig der og vil dele deres erfaring? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fødte for 3 uker siden. Følte meg ivaretatt på fødestuen, men barselavdelingen var ikke noe særlig. Dårlig oppfølging dessverre. 

Anonymkode: 116fb...037

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fødte for 3 uker siden. Følte meg ivaretatt på fødestuen, men barselavdelingen var ikke noe særlig. Dårlig oppfølging dessverre. 

Gratulerer med nyfødt! Var du der lenge? Var du på barsel eller barselhotellet? 

AnonymBruker
Skrevet
para skrev (3 timer siden):

Gratulerer med nyfødt! Var du der lenge? Var du på barsel eller barselhotellet? 

Takk :) var på barsel i 4 dager.. måtte operere etter fødsel, visste ikke helt hva som hadde skjedd og fikk ikke snakke med lege før den 4.dagen. Fikk igså dårlig oppfølging mtp amming og egentlig generelt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk :) var på barsel i 4 dager.. måtte operere etter fødsel, visste ikke helt hva som hadde skjedd og fikk ikke snakke med lege før den 4.dagen. Fikk igså dårlig oppfølging mtp amming og egentlig generelt. 

Forstår godt at du føler sånn. Håper de skriver tydelig i epikrisen din / journal hva som har skjedd slik at du vet det , hvis det skulle oppstå et medisinsk problem senere. 

Takk for et ærlig svar 💛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...