para Skrevet 19. juli 2024 #1 Skrevet 19. juli 2024 Hei, Jeg skal føde på Ahus i sommeren. Jeg har lest litt rundt og forstår at det er hektisk i sommermånedene. Er det noen som har fødet nylig der og vil dele deres erfaring?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #2 Skrevet 19. juli 2024 Fødte for 3 uker siden. Følte meg ivaretatt på fødestuen, men barselavdelingen var ikke noe særlig. Dårlig oppfølging dessverre. Anonymkode: 116fb...037
para Skrevet 19. juli 2024 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fødte for 3 uker siden. Følte meg ivaretatt på fødestuen, men barselavdelingen var ikke noe særlig. Dårlig oppfølging dessverre. Anonymkode: 116fb...037 Gratulerer med nyfødt! Var du der lenge? Var du på barsel eller barselhotellet?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #4 Skrevet 19. juli 2024 para skrev (3 timer siden): Gratulerer med nyfødt! Var du der lenge? Var du på barsel eller barselhotellet? Takk var på barsel i 4 dager.. måtte operere etter fødsel, visste ikke helt hva som hadde skjedd og fikk ikke snakke med lege før den 4.dagen. Fikk igså dårlig oppfølging mtp amming og egentlig generelt. Anonymkode: 116fb...037
para Skrevet 19. juli 2024 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk var på barsel i 4 dager.. måtte operere etter fødsel, visste ikke helt hva som hadde skjedd og fikk ikke snakke med lege før den 4.dagen. Fikk igså dårlig oppfølging mtp amming og egentlig generelt. Anonymkode: 116fb...037 Forstår godt at du føler sånn. Håper de skriver tydelig i epikrisen din / journal hva som har skjedd slik at du vet det , hvis det skulle oppstå et medisinsk problem senere. Takk for et ærlig svar 💛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå